Zeehondje@ Positief ben ik klopt ik heb me voor genomen dat hier geen negativiteit meer naar binnen mag. Manlief doet met me mee aan de positiviteit Timon@ Idd de pil geeft nog niet echt het gevoel dat we begonnen zijn. de angst komt pas als de spuit er in gaat denk ik. Brabbel@ lol jij hebt je lol broek aan volgens mij. Zonnetje dankje meis.
Lig in een deuk hier. Manlief zegt : Als die ooievaar zijn vleugels sprijt past ie ook niet door de deur.
Dat hoeft ook niet toch dat hij met gespreide vleugels door de deur past. Hij loopt gewoon door de deur naar binnen. Ik zal ook weer eens op de ooijevaars gaan letten. De plaats waar ik werk zitten volgens mij meestal 3 nesten met ooijevaars. Ik woon vast te ver weg (10km) van die beesten vandaan. En hier staat geen paal voor een nest.
Mis@ Dankje meis , ik zie dat jij gister gestart bent? [de pil] Jij ook succes en sterkte bij deze poging
Yep, maandag intake gesprek IVF gehad. Dinsdag (op dag 16 van mijn cyclus......) bloedverlies. Woensdag echo gehad om te kijken of het menstruatie was, en ja... Heel vaag. Mocht gisteren starten met de pil voor 17 dagen.
Lin @ Dankje lieverd wat zag ik ? je bent zwanger ? gefeliciteerd! Je banner is weg? Miss@ Wat is vaag meis ? ik ben ook nu aan de pil tot 10 mei en 7 mei de eerste spuit.
Miss@ Jij doet net als ik de hormoonstimulatie dan jij de ivf . En ik de icsi , dat houd in dat je cyclus eerst plat gelegt word door de pil , en door het spuiten alles weer op gang gemaakt word. Zo hebben de artsen er grip op vanwege de eisprong die later in de behandeling plaats moet/ gaat vinden. Je eitjes worden in de gaten gehouden door in wenige echo s die je krijgt. Als het goed is staat dat op je schema die je hebt gekregen. Er is ook nog eigen cyclus dat kan ook.
Hey Marnat, Ik lees trouw mee en wilde je succes wensen met de derde poging! Zie dat je weer aan de pil bent gegaan. Zet um op meid! Ik duim voor jullie
Dat is dan wel lang Marnat... ik moet tot 29 april aan de pil, vanwaar dat verschil?? Heb jij een idee?
Miss@ mijn schema staat hier al ergens ! ik slik de pil 4 week en start met spuiten 7 mei,Week 20 start ik dus echt. Jij geen 4 week ? als het goed is moet er geen verscil in zitten kwa lengte! was jij zo ver ik weet verschilt ifv en icsi niet zo veel. Ik zie dat jij 2 en half week slikt , maar daar tussen in dan al begonnen met spuiten? Zou kunnen dat dat een verscil is bij ivf en icsi Hier we gaan straks naar mijn zusje kijken hoe het met Nienke gaat. Laatste berichten ze slaapt s nacht door , om 23 uur de laatste borst en dan is pas rond 7 uur weer wakker . zoet kind doe mij er ook zo 1
Marnat, ik moest de pil op een uiterlijke datum gaan slikken, maar werd een week eerder ongi en dus eerder slikken. Daar kan het misschien aan liggen?