'"icsi marnat"'

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Marnat, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Idd daar kan het aan liggen , maar miss zie haar onderschrift slikt hem van 13 april tot 29 april dat is korte dan vier week toch?
    Of ben ik niet wakker?

Ik had ook een uiterlijke datum dar zat ik dus tussen in.

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Ik slik hem idd maar 17 dagen.... dan ongi worden en op dag 2 beginnen met decaptyl en dag 3 met puregon

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1203 Marnat, Apr 16, 2011
    Last edited: Apr 16, 2011
    Vandaag naar zusje geweest de cadeautjes vond ze heel leuk .
    De nijntje rammela bijtring had ze nog niet .
    Licht nu in de box te wachten op Nienke
    En de slabbertjes vond ze ook leuk.
    Het was ook heel gezellig en ik heb de kinderkamer gezien ja wel .
    Wij waren er alleen Nienke lag lekker te slapen in de kinderwagen.
    Ze gaf geen kik ja 1 keer en toen heb ik haar de speen gegeven ze pakte hem meteen , ze had hem vakum vast . en viel weer in slaap.
    Later had ik het gevoel dat ik haar wel even moest vast houden!
    heb later gekeken of ze wat waker was en zonder wat te zeggen haar op getild en lekker vast gehouden.
    Vond het wel lastig zoon kleintje maar het ging goed.
    Wel een traantje gelaten , toen zij zusje moet haar weer nemen ik nee het gaat wel . ze heeft nog foto s gemaakt.
    Manlief heeft haar niet vast gehouden wou die nog niet .
    Wel heeft ie haar gestreeld en haar handje vast gehouden,ben zo trots op hem .
    Ik denk als er meer geweest waren ik haar niet had gepakt in de arm.
    Mis kwam dit ook wel door de positiviteit we er overhebben de derde poging. In de auto zijden we tegen elkaar we eten dit jaar weer beschuit met muizen maar dan voor ons eigen wonder of wondertjes.
    We kwamen ewr zeer positief weg zeg maar .

Schrijf dit wel met tranen , maar wij het toch met jullie delen.

4. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

Apr 19, 2007
    3,481
    0
    0
    prov.groningen.
    Nee hoor mijn banner is er nog wel , maar soms zet in hem in bepaalde topic's uit .
    Ja geheel onverwacht zwanger hier. Na puregon te hebben gespoten en geen eicellen zijn wij gestopt met alles en zou er voor ons geen tweede kindje meer komen aldus de gyn. Maar gelukkig testte ik op 1 april knal positief en heb afgelopen woensdag de eerste echo gehad met hartaktie !
    27-04 april mogen we weer.
    We duimen ons suf omdat het vorige keer rond 14 weken fout is gegaan.

ik brand een kaarsje voor je dat jullie dit begin 2012 jullie eigen wonder(tjes) mogen knuffelen.

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lin@ Wat geweldig meis en apart , je laat het voor wat het is en hup daar is dan toch de roze wolk.
    Spontaan? begrijp ik uit je verhaal?
    geniet er van denk aan je.
    Lief dat je kaars brand en duimen gaat voor ons. dank voor de steun slik doet een mens goed.

Laten voor wat het is gaat niet altijd op , hier vaak gedaan , nu ook zo van we zien wel.
    En positief blijven we wel dat derde keer scheepsrecht is.
    Hier nog steeds lege handen.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Marnat, wat een lief stukje van jou en Nienke.
    Fijn om te horen dat je nu wel van dr kan genieten.
    Het is zo een bekend gevoel wat jij uitlegd....

Dikke knuffel schattie,we duimen verder voor je!

7. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Marnat wat ben je toch een bijzonder mens. Ik hoop met alles wat ik heb dat jullie eigen kleine/grote wonder er mag komen!

8. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,675
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Idd,ik heb er echt respect voor hoe jij en je man omgaan met jullie nichtje en ondertussen duim ik me helemaal suf voor jullie.Dikke knuf :)

9. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Brabbel @ Genieten van Nienke dat kon ik op dat moment idd maar wel met een gevoel zovan was je maar helemaal van mij!
    Ik probeerde hoop en energie uit haar te krijgen om door te gaan zeg maar.
    maar zoals een tante moet genieten voelt het niet hoor .
    Dankje voor de steun lieverd. ik hoop ook voor jou dat er een wondertje komt .

Elvira@ Bijzonder ik? met alles wat je hebt ook je portemonnee:D dankje lieverd ik duim ook voor jou he dat weet je.

Duim voor al mijn mmm dinnetjes .

Cilinn@ Ook denk ik aan jou dank voor je steun. lieverd

10. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Marnat, wat fijn dat jullie in eigen tempo met Nienke kunnen en mogen omgaan. Hoe geweldig dat je vriend en jij langzaam aan ruimte krijgen voor Nienke. Beetje bij beetje komt het goed.

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Timon@ Het zal voorlopig pijn blijven doen , maar genieten van haar zal ooit zeker komen.Maar er mist hier een puzelstukje de puzzel is niet compleet en hopelijk komt dat dit jaar.

12. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

oh, dat is al heel snel ja! spannend! merk je veel van de hormonen nu?

je zusje heeft inderdaad een zoet kindje, zo, das nog eens lekker doorslapen!
    Wat fijn dat je haar hebt vastgehouden zeg! moet ook al een flinke stap zijn (heb nu ff tranen in mn ogen nu ik dit lees, pfieuw).

ik duim zooooooo hard voor jullie!!!

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Uk@ IK troost je niet huilen hoor!
    Van de pil merk ik niks ook nog geen bruin verlies . buik is nog dun na een paar spuiten zal ie wel weer dikker worden. de eerste moet er nog in duurt nog even.
    De tranen voel ik wel zal wel komen door emoties , verder voel ik me goed.

14. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Meis, als mijn portemonnee jou kon helpen, mocht je hem zo hebben!! Helaas weet ik wat erin zit (niks haha) en is wat jij wil met geen geld te betalen...

15. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Evira@ Wat lief , we kunnen die van mij ook samen voegen bij de jouwe , dat gaat heel goed , want dan zit er namelijk samen niks in :D:D

Heerlijk weer vandaag marnat heeft het er even van genomen van 14 uur tot aan 17 uur lekker op balkon gezeten . met een freya tijdschrift er bij.

Het was vandaag even marnat tijd! en ga ook patat eten heb geen zin om achter het fornuis te staan .

Wie daar wat op tegen heeft heeft pech , want ik luister nu naar mezelf :D

Werk al in de huishouding daarom hoeft mijn leven daar niet elke dag uit te bestaan.
    Morgen weer een dag.

16. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Heel goed Marnat "morgen is er weer een dag"!!!

17. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    We hebben vanavond even een stukje gewandeld.
    En toen door gelopen naar mijn schoonouders en koffie gedronken , kregen we ieder een grote paashaas van chocolade mmmmmmmmm.
    Wij de kilo s die we nu kwijt zijn komen er op deze manier wel weer op :D
    En nog een paas stol + eieren . zo lief.

Zeehondje @ Soms denkt marnat wel om haar zelf ze kan het wel als ze maar wil:D

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

Apr 29, 2009
    4,486
    57
    48
    Hi lieverd,

Jij bent echt een supertante voor je nichtje! Dat lees je aan alles! En kan me voorstellen dat je mannetje het moeilijk vond hoor. Heeft mijn mannetje ook bij mijn neefje en nichtje. Blijf het erg confronterend vinden eerlijk gezegd, neefje is nu alweer anderhalf en nichtje ruim een jaar en brusje van neefje is alweer onderweg. En al die tijd en langer waren wij ook al bezig... Bedoel, hou zielsveel van die kleintjes, maar wij hebben er inmiddels alweer een miskraam (kwam er een jaar geleden achter dat ik zwanger was van IUI3!) en nu recentelijk de BBZ achter de rug. Dat gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten...

Dus lieve schat: wij gaan voor MEI!

Hier wacht ik nog op een positieve ovutest, dan een ongie en dan weer spuiten... De spullen zijn weer in huis, alleen de cetrotide nog, die was niet op voorraad.

Nou kanjer, ik duim voor je en kom langzaam maar zeker weer wat vaker online...
    Enne, geniet lekker van het zonnetje hé!

Knuf!!!!

PS Lees ook het Freya Magazine, maar moet soms echt slikken als ik de verhalen van iedereen lees. Vind iedereen altijd zo dapper... Hoop dat ons succesverhaal er ooit in mag komen!!!

xxxx

19. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik doe met jullie mee in mei. Hoewel het misschien meer begin juni wordt.

20. Chahida

Chahida Bekend lid

Dec 7, 2005
    524
    0
    16
    Verwegistan
    Ik hoop dat alle dames met een kinderwens hier gauw verblijd worden met een zwangerschap, heel veel vruchtbaarheid toegewenst....

Share This Page