'"icsi marnat"'

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Marnat, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Marnat, wat knap dat je het aan hebt gedurfd om je nichtje vast te houden! En natuurlijk voelt het dubbel....je bent erg blij met je nichtje, maar intussen had je veel liever je eigen kindje in je armen gehouden.
    En daar gaan we met ons allen flink voor duimen! Nog even....en je mag spuiten voor de 3e poging. Inderdaad: driemaal is scheepsrecht!

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Juulz@ Dankje voor het compliment ! idd manlief heeft het moeilijk komt wel zegt ie .
    Ik laat hem gewoon zijn ding doen wil die praten luister ik.
    Wil die niet is het ook goed.
    Vandaag las ik een stuk in freya 2009 over hoe om gaan met kinderloosheid was een mooi stuk.
    Een maatschapelijkwerkster vertelde . ik kan daar wat mee dacht ik.
    Heb manlief gezegt je hoeft niet maar dit is een goed stuk hoe om gaan met kinderloos heid. hij : ow ik ga dat wel even lezen binnen kort.
    Dat voelde voor mij zo goed .
    En idd vaak moet ik ook slikken , maar kan er soms ook wat mee .
    Zo kwam het eigenlijk ook dat ik Nienke vast hield

Kanjer fijn dat het weer wat beter met je gaat, met je mannetje ook?
    Mei dan broeien hier heel veel eieren dat weet je he! met alle eier die we nu in huis hebben moet het goed komen :D:D

Clahida@ Dankje lieverd hoe gaat het met jou en wondertje?

Behappy@ Dankje voor je steun en nogmaals de freya boeken
    Gaat het nog steeds goed met jou en je wondertje?

Hier ben ik niet blij met de pil deze keer krijg op de gekste plekken pukkels grr .

3. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Nu zo eerst werken en daarna gaat marnat naar de bloementjes markt en veel geld uit geven , daar heb ik zin in.
    mijn eerst verdiende centen weer naar tijden.

4. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Geniet ervan Marnat en gezellige paasdagen gewenst!

5. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Chillin@ Heb idd genoten vooral van het weer ! het was druk heb wel een nieuw t shirt gekocht en manlief een korte broek .
    Maar planten waren er niet in onze smaak, wel bloempoten maar er zaten verkeerde planten in.
    We gaan morgen even naar tuin land mis zijn daar mooie planten.
    We maken er een leuk weekend van , mis nog bbq op ons balkon met ons camping stelletje. En we gaan nog een eind fietsen.
    Ga jij nog wat leuks doen?

Fijn passen

6. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Dat klinkt allemaal heel gezellig :)
    Heb voor 1e paas geen plannen,savonds gourmetten met dochterlief en haar vader en de 2e naar Walibi met familie.
    Ver fietsen doen wij ook graag,zijn er mooie routes bij jullie in de omgeving?

7. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier is niet echt bos om te fietsen moeten we echt richting Drenthe fietsen. Als we echt zin hebben fietsen we wel naar Zuidlaren waar mijn ouders staan. Soms fietsen ze wel eens een stukje mee als we weer naar huis gaan , ons mooie plekjes laten zien.

Manlief fiets minder dan ik die moet dat dan eerst weer op bouwen . Hij loopt meer op zijn werk he! dus je snapt het vast dat ik dus het lopen op moet bouwen .
    We gaan vast nog wel einden fietsen .
    Jullie daar wel mooie fiets routes?

Morgen ook een dagje Zuidlaren paps haalt ons op gezellig met elkaar als gezin.
    We gaan niet naar voetbal.
    Ga vandaag dus weer stad in + boodschap doen. En even iets mee nemen voor vader om dat ie ons speciaal van uit Zuidlaren komt halen de schat!

8. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Marnat; het is een verglijking die misschien niet helemaal op gaat, maar ik weet nog heel goed dat ik mijn eerste zelfverdiende geld ging uitgeven. Wat voelt dat goed inderdaad. Jammer dat er niet veel voor jullie bij zat, hopelijk vandaag meer dingen naar jullie zin.
    En wat een leuke plannen, geniet ervan!
    En de pukkels van de pil, vervelend. Ik kreeg juist heel veel pukkels toen ik (nu bijna vier jaar geleden) stopte met de pil. Heb daar best wel moeite mee gehad, heel m'n rug zat vooral vol. En in de zomermaanden voelde ik me dan echt niet mooi. Sindskort zijn ze bijna weg, dus dat gaat in mei/juni bij jou ook gebeuren!!!!

9. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Zeehondje@ Idd voelt heerlijk om het even weer wat beter te hebben , het hoeft niet op meteen maar je gaat wat rustiger winkelen met het idee dat je niet hoeft uit te kijken zo van ow kan ik dat wel kopen.
    Toen ik de pil nog gebruikte om niet zwanger te worden in mijn jeugd tijd gingen juist de pukkels weg.
    En als kind zat ik er ook onder meer op gezicht dan rug.
    En idd zomer tijd was dat niet fijn als je een topje aan had net boven de borst veel pukkels.
    We nemen het nu maar voor lief het is voor een goed doel zal ik maar zeggen.We hopen en gaan duimen dat er maar 1 dikke pukkel komt en die komt op mijn buik en verdwijnt pas weer naar negen maand!

Ow nu ik dit schrijf klinkt dat fijn om zo positief te zijn.
    Komt ook vast door het financieel beter gaat en daar ook rustiger van word.

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    we hebben heerlijk gefiets en bij water gezeten op een handdoek.
    Heb me vergeten in te smeren , nu dus lekker rood auw :D:D

iets meer dan 25 kilometer.
    We hebben iets moois gezien , we waren bijna thuis.
    Achter ons is een bos , en er staat ook een Ooievaars nest , zit nooit 1 in , maar ik kijk altijd stel eens voor dat er 1 in zit .
    Ja hoor er zat 1 in naar heel wat jaren, we zijn op bankje gaan zitten hebben er een foto van gemaakt , en hebben even genoten.
    Manlief maakt nog een foto met ons goede fototoestel want met de mobiel wou het niet super.

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oh Marnat, wat gaaf om een ooievaar te zien (zeker op dit moment) leuk!!!

Kan me trouwens heel goed voorstellen dat je je rustiger voelt doordat je financiele situatie is verbeterd. Dan weet je in ieder geval dat je straks jullie kleintje alles kan geven wat je wilt!
    Blijf zo positief meid!

12. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1232 Marnat, Apr 25, 2011
    Last edited: Apr 25, 2011
    Zeehondje@ Idd nu ook nog eens extra bijzonder, ze blijft er ook nog wel even zitten , want we denken dat er eieren in zitten, toen ze weer ging zitten deed ze dat heel voor zichtig .
    We doen ons best om posi te blijven.

Jij hoeft je geen zorgen maken over je gewicht meis , ik las iets in je topic. Heb er een reactie neer gezet.

Ik heb nog een nieuwtje : we hadden de post niet gepakt uit de brieven bus ,pas vandaag gedaan , en was er post van thuiszorg met heel goed nieuws.
    Ik ben geslaagt voor basisscholing met een 8. 6 ik had niet verwacht dat het zoon mooi cijfer zou zijn.
    Ben blij en het was al een heerlijk weekend!

13. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Gefeliciteerd met je mooie cijfer!En fijn dat jullie een heerlijk weekend gehad hebben,wij ook.

14. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik heb je reactie gelezen, lief van je.
    Het blijft moeilijk om me geen zorgen te maken. Maar aan de andere kant kan ik er toch niks aan veranderen, dus ik ga weer volop genieten!!!

En super mooi cijfer inderdaad, gefeliciteerd!!!

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Marnat, gefeliciteerd met een geweldig mooi cijfer. Moet je nu een vervolgcursus gaan volgen?

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

En ook namens mij GEFELICITEERD! Wat een prachtig cijfer.
    Allemaal positieve dingen: je hebt leuk werk, je bent geslaagd met een heel mooi cijfer....Hopelijk werkt dat positieve ook door in jullie kinderwens! Zou toch super zijn....

En wie weet... is die ooievaar ook een heel goed teken. Bij ons in de buurt zit ook een ooievaarsnest met daarop een broedende ooievaar. Die heb ik ook al in het oor gefluisterd dat ze toch echt een mooi vrachtje bij jullie af moeten leveren.
    (Zie voor ooievaar: droonessa.nl - Webcam Ooievaars).

17. Genesis

Genesis Bekend lid

Jul 19, 2010
    638
    0
    0
    fiancieel adviseur
    proficiat met je cijfer Marnat!
    En wat leuk van die ooievaar. Laten we hopen dat het een goed voorteken voor jullie is :)

Wij stonden op een metrostation en zonder dat we het in de gaten hadden stonden we onder een duif. En ja hoor die duif besloot om boven op ons te poepen! Zijn verse zooi viel zowel op de jas van mijn man als op mijn gloednieuwe Uggs!!! In eerste instantie dacht ik owee als ik die vlekken niet uit mijn schoenen krijg...kort daarna zeiden we tegen elkaar misschien is het wel een teken?!
    Een of twee weken later bleken we in blijde verwachting.

Het kan natuurlijk dom toeval zijn maar toch wel leuk om de gebeurtenissen aan elkaar te linken.

mijn duimen draaien overuren voor jou en Marnat man dat mei jullie maand mag zijn!!!!!!!!!

Heel veel suc-6
    Veel liefs Genesis

18. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,395
    0
    0
    Brabant
    < even een kleine inbraak >

Marnat: de laatste keer dat ik een ooievaar zag, zat ik nét voor mijn IVF. En die heeft me wèl mooi mijn zwangerschap opgeleverd.

Ik weet het, allemaal bijgeloof.... Maar..... Ik hoop dat dít bijgeloof voor jou ook opgaat!!!

19. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje wel meiden voor de felicitaties ik ben ook apentrots op me zelf dat dit oudje dat maar zo even doet:D

Ik kreeg gister een krant in de brievenbus de vinkentouw noemen ze dat hier .
    Stond er een stukje in van de ooievaar er waren twee gespot. waarschijnlijk broeden ze om de beurt . en zitten er dus wel eitjes in.
    Dus jullie snappen dat wij dat in de gaten gaan houden, mocht het lukken er mooie foto svan te maken plaats ik ze wel .

Gennis @ Dat had ik wel willen zien die duif :D:D

Mirr@ Wat apart meis wie weet zegt het voor ons ook wat , maar daar denk ik totaal niet aan.

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Hoe is t met je? :)

Wilde ff laten weten dat ik al ben begonnen! :D
    Morgen gaat de eerste Deca erin, whoei!!!!!!

Knuffels!

Share This Page