Gewoon kop in t zand, en niet meer aan denken. Werkt t beste, hahaha. IVM is idd wel heel bijzonder, ik vind t ook echt jammer dat ik er niet meer aan mee kan doen. Over die magazines, heb jij een abbo, of krijg jij ze ook van iemand anders? Wil jij ze bewaren, of heb jij er een ander doel voor? Anders zou ik ze graag over willen nemen als jij ze weg wil doen.....
Kop in het zand lol heb geen zandbak Nee heb geen doel er mee , ik heb ze idd gekregen , dit zijn tijdschriften van 2009 en 2010 . Ben niet lid weet de kosten ook niet. Ik bewaar ze want manlief wil ze ook lezen waar belangrijke stukjes in staan. Doe ze niet weg meis sorry
Spuit zit er weer in en deed even pijn tijdens het leeg spuiten en was even rood naar tijd , maar nu niks meer te zien. Moest even wennen dat het scherpe punten zijn.
Miss@ Ja ik spuit in de ochtend normaal staat er tussen 7 en 9 voor maar omdat manlief tussen 6 en 7 werken moet mochten we pom 6 uur spuien en manlief wou er bij zijn de eerste poging mocht het fout gaan. Vandaar ik het ook zo gelaten heb. Timon@ Dankje meis idd hebben we een heeel eind gefietst om half 1 ongeveer weg en om 17 uur weer thuis meer al 25 km . Zo heerlijk En zo meteen bbq . Eerst even bij komen want er was wel veel wind maar warm . Morgen in de ochtend eerst naar mijn schoonmoeder en s avonds naar mijn moeder, zodat we overdag mis nog een stukje kunnen fietsen en voor ons zelf hebben. Merci ligt te wachten in de koelkast voor de moeders . Hoe gaat het met jou meis beetje hoop voor de cryo poging ?
Lieve Marnat Ik denk steeds maar aan je gedicht. Prachtig. Ik voel me zo moeder! Ik ga zo hard voor je duimen meis, zo hard!!!! Ik hoop dat alles mag gaan zoals het moet. Echt, duim duim duim
Dat is heel lief van je man. Ik heb de eerste keer ook samen met manlief gespoten. Gewoon omdat ik hem erbij wilde hebben, je doet dit tenslotte ook samen he! Hoe gaat het spuiten?
Miss@ Het spuiten gaat goed hoor had vanmorgen wel even weer een rode vlek na het spuiten , maar is nu weer weg. Spuit jij trouwens de puragon al ? zo als ik lees in je onderschrift! die mag ik spuiten als ik de eerste fm gehad heb. Hangt er wel vanaf hoe het er voor staat . Ik heb trouwens nog steeds geen bruinverlies normaal al wel.
Ik mocht inderdaad de tweede dag van mijn ongi met decapeptyl beginnen en de dag erna puregon erbij spuiten. Ik hoor donderdag hoe we verder moeten gaan. Spannend allemaal he!
Idd spannend! Hopen en duimen op het gewenste resultaat zal ik maar zeggen. En kun je zien dat het in ieder ziekenhuis weer anders gaat.
Welke dag je begint met puregon is afhankelijk van het beleid van het ziekenhuis volgens mij. Hier is het met icsi en ivf beide gelijk dat je mag beginnen (wij wisten niet of ze ivf of icsi zouden doen, zou per keer bekeken worden). Hier is het op dag 1 deca en dan tussen dag 3 en 7 de puregon erbij. Dit is afhankelijk hoeveel aanmeldingen er per dag zijn. Om het een beetje te spreiden.
Hier gaat het redelijk goed. Heb gister de hele dag gewerkt , was heel moe komt ook mede door ik er om 6 uur al uit ben om me te spuiten ! Toen ik thuis kwam ben ik op de bank gezet door manlief die zag dat ik moe was. We hebben vroeg gegeten , en ben ik even op bed gegaan . Daarna werd me duidelijk wat het was kreeg een knallende kop pijn. Zo van hallo je bent met hormonen bezig pff , ging naar de wc ja hoor een beetje bruin verlies manlief daar is de oorzaak van het niet lekker zijn. Nu gaat het wel weer , normaal zou je zeggen je hoort dat niet te krijgen maar dat is normaal mis komt ongi nog wel even lang een dag vaak. Hoeft niet, we merken wel hoe het deze keer loopt de deca doet zijn werk weer in elk geval 19 mei weten we of ie het heel goed gedaan heeft hopen dat we meteen puragon mogen spuiten. Alles voor een goed doel zal ik maar weer zeggen he.
Marnat, de hele dag gewerkt en vroeg wakker... wow, niet fijn. Lief dat manlief je direct heeft opgevangen en je snel achter de oorzaak van je moeheid bent gekomen. Hormonen en ongi. Veel succes met het verdere spuiten en laat 19 mei een mooi resultaat zichtbaar worden.
Ja ik heb een schat van een man . Als ik na het spuiten weer ga liggen kan ik nog tot 7 uur liggen denk dat dan nog vermoeider is . 20 mei nog een keer de hele dag werken. Dat komt omdat ik dan de 19 mei geen verlof hoef te nemen dat scheelt weer een dag zeg maar. Als ik op die manier mijn gemiste ziekenhuis uren op kan vullen is het mooi dacht ik. Het maakt niet uit hoe de uren gedraaid worden als we ze maar draaien zeggen ze .