Mijn dag van vandaag. 6 uur uit bed me zelf gespoten . Weer in bed 10 uur weer uit bed samen met manlief ontbeten. Was gedraaid , was in droger . Achter pc . 13 uur heeft mijn vader ons naar voetbal gebracht. Was een goede wedstrijd helaas niet vierde geworden maar , wel een goed seizoen. Vader ons weer gehaald , hebben we bij hun chilli con carne gegeten. Toen naar mijn zusje mijn zwager heeft nu 5 jaar een eigen zaak , even koffie drinken. Nienke gezien gaat goed groeit als kool. Was wat huilerig . ze gaan morgen een weekje weg er even tussen uit. Toen we weg gingen nog even een blik in de kinder wagen geworpen lag nienke met halve ogen te kijken ze was moe. Even over de wangen gewreven en de ogen gingen dicht . Kusje geven en ben met mijn ouders naar huis gegaan , daar nog koffie gehad. En nu weer thuis zo nog even mijn werk uren door geven en dan naar bed.
Hoi Marnat, Ik kom ook weer even aan waaien. Hoe gaat het? Je schrijft zo vertederend over je nichtje Knuffel!
Uk@ Lief dat je even weer aan waait ! Maar mijn nichtje is ook heel vertederend hihi. Het gaat goed hier drukke maar mooie dag gehad zo als je kon lezen. Was gister bek af door mijn ongi waarschijnlijk niet veel maar toch vervelend. [ en werken de dagen er voor ] Verder spuiten gaat goed buik is wat op gezet hoop dat donderdag alles er goed uit ziet en ik meteen puragon kan spuiten , maar ga er niet van uit kon de andere keren ook niet. Weet wel dat die niet te vergelijken zijn , iedere poging is anders. Zo is mijn ongi nu ook niet veel de laatste keer wel. [ maar een beetje]
Veel plezier met je weekje weg Marnat, geniet ervan! Duim je morgen om half 4 voor me? Dan heb ik als het goed is mijn terug plaatsing!
Miss@ tuurlijk duim ik voor je, maar ik ga geen paar dagen weg hoor! Dat kan niet he ben met de behandeling bezig !
Hoop dat alles voorspoedig verloopt Ongi met de pil is altijd anders he. Ik zit nu op dag 2 (2e x sinds bevalling) en loop helemaal leeg mag t eerste jaar niet zwanger meer worden door complicaties dus VK maar eens bellen voor ac. Mijn duimen blijven draaien dat t voor jullie raak mag zijn deze poging!
Lieve Marnat, ik zie dat je inmiddels weer gestart bent. Ik duim echt keihard voor je en hoop zo ontzettend dat dit jullie tijd wordt!!!! Knuffel.
Uk@ Mijn ongi was idd raar deze keer veel bruin en af en toe wat roos rood maar heel weinig . Jij loopt leeg? je lijf wil schoon zeker. als je niet zwanger mag worden idd vk maar bellen voor ac . Ac wat is dat eigenlijk sorry ben moe , en even geen verstand. Wou alleen even bij lezen op zp . Vlinder@ Lief dat je even langs komt dankje voor het duimen. Gaat alles nog naar wens ?
ac = anticonceptie. heb vandaag spiraal laten plaatsen, geen gedoe meer met pil die ik te vaak vergeet, en ook die ellendige rubbers niet meer. leeglopen: was vorige keer ook zo de eerste twee dagen, maar lijkt nu weer minder te worden, hoewel ik nog wel last heb van die spiraal nu. hoe staat de planning er bij jou voor Marnat? al wat meer bekend over de volgende poging?
Uk@ Ben al bezig lieverd nu donderdag eerste fm. En een buik die nu al op ploffen staat. Lol anticonceptie hoe blond ben ik ! Waker eheu nee dus. Spiraal ok is dat fijner ? idd geen rubers en pil .
Ok ja fm is kijken hoe het er voor staat idd! Nu gaan ze eerst kijken of alles stil ligt , want dat is de werking van de pil en de deca. Met de puragon moet alles weer groeien ! dan kijken en tellen ze idd de eitjes. Hopen dat ik dus donderdag meteen mag spuiten met puragon. En hoop ook dat ik niet zo vaak heen hoef net als de vorige ronde. Toen moest ik iedere dag . Ik ga nu naar bed mijn ogen vallen dicht !
Ik loop ook altijd 2 dagen leeg als ik ongi ben. Vooral als de cyclus langer is dan 4 weken zijn we achter. En helaas is hij dat bij mij meestal (rond de 32-35 dagen). Hoezo moest je elke dag voor een fm marnat? Hier laten ze er meestal 3 dagen tussen zitten. En nu al een buik die op ploffen staat? Terwijl er nog niks groeit. Succes in ieder geval en we gaan voor een mooi roze in juni.
Tuurlijk mogen jullie vragen hoe het ging. Het is allemaal plat! en ik ben vandaag begonnen met puragon op naar mooie eieren! 25 Mei de volgende fm hopen dat er meer eitjes zijn [ de vorige keer drie ] manlief zij ja meer eitjes zal idd leuk zijn voor in vriezen. Maar met de drie eitjes waren we zwanger alleen was er geen plakker , nu op naar een plakker ! Vond het wel even erg er weer te zijn maar later was het goed . Kwam nog iemand tegen van zp we lopen gelijk op . Ik was wel moe dus ben maar even gaan liggen werd om half vier waker oeps had het nodig denk ik. Morgen hele dag werken , vanavond Fc Groningen kijken hopen dat ze winnen en thuis ook winnen dan mogen voor europees ! Verder niets te melden.
spannend marnat!!! ik duim zo hard voor jullie! Kan me voorstellen dat het erg raar was om daar weer te zijn.... wat leuk trouwens dat je iemand van zp daar tegen kwam! werkze vandaag! en alvast een fijn weekend!!