Spannend Marnat! Op naar een aantal mooie eieren en het belangrijkste: een prachtig plakbeebje! Daar duim ik voor!
Hallo Marnat, net als Ella vind ik het ook superrrrr spannend voor jullie en betrap mezelf erop dat ik af en toe speciaal hier kom spieken hoe het met je gaat?! Goed dat je verder kan nu idd op naar de 25e met een hoop mooie eitjes! heel veel suc-6 en een dikke cyberknuf! Genesis
zat nog ff in mijn dagboekje te kijken en de eerste FM van de vorige keer zeiden ze toen dat er 8 folikkels waren.. en nu heeft ze er niets over gezegd.. of heb ik het de eerste keer verkeerd begrepen? Ik schreef toen nl dat er aan de ene kant 5 zaten en aan de andere kant 3 en dat er toen puregon bij kwam om ze harder te laten groeien.. was er gister wel even van in de war omdat mijn vriend vroeg hoeveel ik er had en die leek er ook wel van te schrikken dat ze daar nu niets over hadden gezegd.. Het klopt toch wel? Ik heb in mijn schema van de vorige keer gekeken en toen had ik precies na hetzelfde aantal dagen een FM en de puregon erbij.. heel gek. Snap er niks meer van.
Muppet@ Lieverd jullie zijn even in de war! Ik zal je helpen, hier onder de uit leg. Je heb eerst de pil gehad tot tien mei! die legt al een deel je cyclus stil. Dan 7 mei de eerste deca er in tot de eerste echo. Bij de eerste echo kijkt ze of alles plat ligt! dat was zo wel bij jou als mij zo. Dan de puragon die zorgt nu samen met deca dat ons baarmoederslijm + eitjes weer gaan groeien . 25 mei weer echo dan kijken ze of er genoeg eitjes groeien en hoe groot ze zijn. Zijn er genoeg + groot genoeg plannen ze een punctie . Is het niet zo moet je even door spuiten kan dan zijn dat je de volgende dag weer moet komen . Afwachten wat en hoe het er voor staat 25 mei. Snap je het zo ? zo niet vraag me gerust.
Ella, doortje , gennis dankje lieve meiden . We hopen duimen dat het prachtig roze word om ons heen!!
Marnat, Ik wil je alleen heel veel succes wensen deze poging, ik zal heel erg hard voor jullie duimen. (misschien zien we elkaar nog in het ziekenhuis, wij hebben komende maandag weer onze eerste fm) Liefs Janis
Janis@ @ Lief dat je even weer langs komt spieken. Dankje voor het duimen, idd mis zien we mekaar in het ziekenhuis! Maandag je fm spannend hopen dat het plat licht. Ik ga woensdag weer heen . Lees en volg je nog altijd meis, geef niet op he ! knuf
Lieve Marnat, Ik kom je heel veel suc6 wensen met je behandeling en hoop dat je wens na 13 jaar eindelijk mag uitkomen. Liefs, Lente
Hier gaat het weer een stuk beter met mij. Heb nu een goede psycholoog die me al een heel stuk heeft vooruit geholpen. Vrijdag a.s. een sollicitatie op een leuke school in de buurt, mijn huis eindelijk na 18 maanden verkocht en zo als het er naar uit ziet ga ik dit schooljaar niet meer terug naar mijn oude school. Wordt eindelijk in mijn ziek zijn geaccepteerd. heb wel een secondopinion aangevraagd want vind het schandalig hoe ik behandeld ben. Tja, het besef van geen moeder worden dringt ook steeds meer tot me door hoewel het moeilijk is op de dagen dat ik vruchtbaar ben (toch het idee dat we dan "moeten" proberen) en de menstruatie dag. Maar ook dat zal ik uiteindelijk een plaatsje kunnen geven. Dus ik kan zeggen dat het heel wat beter gaat dan een poosje geleden. En met jou? Zag dat je binnenkort weer een echo hebt. Weet je al of er follikels waren? Ik wens je nogmaals veel geluk. Liefs, Lente
Lente@ Ik ben nu net met puragon begonnen dus nee nog geen eitjes .Dat zien we woensdag pas . Even boven je stukje had ik muppert uit gelegt hoe het werkt. Verder gaat het goed ben moe , maar we fietsen veel alleen vandaag niet geen puf en het weer is ook niet echt mooi om te fietsen. Voetbal gekeken vandaag + was gedraaid bed verschoont verder niks gedaan. Meis ik hoop zo dat je een beter baan vind en je dan weer op je plek bent. Fijn dat je je wel weer wat beter voelt , praat je ook met iemand er over bv maatschapelijk werkster? Kan heel goed helpen al zeg ik het zelf , hielp mij wel. Als het niet lukt bij ons dan mag ik haar weer mailen voor een afspraak als ik het niet meer trek. Knuf
He Marnat, volop aan het broeden dus! Heel veel succes deze poging. Leuk dat je een lotgenootje van zp tegenkwam, wel gek denk ik? Ik volg je weer hoor! Elmo
Elmo@ Dankje meis lief van je. Idd ben aan het broeden op naar wat moois . Was idd wel gek om weer 1 tegen te komen van zp Maar wel heel leuk voelt als steun he! Iemand die je begrijpt in je beurt is altijd fijn.
Wat een heftige periode heb jij gehad. Mooi om dan de zon steeds sterker voor jullie te zien gaan schijnen. Dikke knuffel!!!
@ Marnat; Jij bent al weer lekker op weg. Ik duim voor je hoor. Hopen dat er veel mooie eitjes te zien zijn bij de FM! Doe lekker rustig aan hé! Lief zijn!
Hey Marnat, hoe voel je je? Ben jij ook zo moe.. pffff.. kan sochtends mijn bed niet uitkomen haha. Maar moet toch trouw de spuitjes zetten! Spannend hoor woensdag.. ben erg benieuwd wat de opbrengst deze keer zal zijn!
Dankje lieve schatten! Muppet@ Ja ik ben idd ook heel moe en kan ook moeilijk uit bed komen , ach allemaal voor een goed doel. Deze keer niet zo zweterig als de ander keren trouwens . Wel een dikke buik. Meis had je het stukje waar ik je uitleg gaf nog gelezen? Zie je mis morgen! Mijn haar is heel dun en wil niet zitten pff.