Ik duim voor mooie eitjes Marnat!!! Ben heel benieuwd, toitoitoi... Mei-maand, ei-maand, weet je nog ! Knufff
Ben nieuwsgierig. Aan t duimen en meeleven van alle lieve dames zal t niet liggen, je heb veel lieverds die aan je denken. Knuffel, en kussie!
Laat mijn "gezicht"ook weer even zien hier. Ook ik denk aan je en ik hoop dat er veel beginnende follikels te zien zijn. DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM Ik kom later vandaag nog even kijken in dit topic en ik hoop op goed nieuws! Dikke knuffel!
Hey Marnat.. bij mij zijn er dit keer twee keer zoveel als de vorige poging. Had aan de ene kant acht en aan de andere kant een stuk of zeven. Verklaart de buikpijn ook wel weer. Ben echt blij met het resultaat. Hoe is het met jou/jullie?
Oeps, had Muppet haar post aangezien voor die van jou! Mijn reactie hier sloeg dus niet op jou...jouw verhaal staat er nog niet
Lieve schatten Hier dan mijn verhaal: na het spuiten om 6 uur weer in bed tot half 9 .Aan gekleed broodje gegeten , en ja hoor daar kwamen de zenuwen en tranen pff , was zo bang dat ik de volgende dag weer heen moest. Dat kan ik niet regelen met mijn werk. Op de fiets naar het ziekenhuis moest even wachten , en toen op de stoel , bm was 5.2 en er waren 4 eitjes aan de linke kant ., hoeveel aan de andere kant was niet te zien er zat wel wat.Vrijdag weer heen om half 9 . thuis gekomen gelijk mijn mensen van vrijdag gebeld en ze vonden het prima dat ik wat later kwam pff . Er zijn er dus meer eitjes nu hopen dat ze groot genoeg worden om mee te doen . Later even gelegen ik had wat last van de buik mis door de echo . Nu moe en nog eens moe en wat pijn in de buik . Muppet@ zo dat klinkt goed meis moet je vrijdag weer heen?