nou dat kan ik me voorstellen!!! laat die tranen maar lekker lopen hoor meis! Goed van je dat je gaat navragen! weet je het iig zeker , toch!? Hele dikke knuffel voor jouw!!!!! leef erg met je mee hoor!
Weet ik meis dat je mee leeft. Oja ik moest je succes en geluk wensen van mijn zusje, Ze was en is blij dat jij mij ook zo steunt. Zusje is nu 18 week. en gaat goed.
marnat ik ga slapen hoor!!!!!! morgen weer rond half 7 de wekker! (oppassen op 3 lieve kids , mn neefjes en nichtje!) welterusten!!! en hoop dat je lekker kunt slapen!!! we spreken mekaar snel weer! Xx
oooh echt?? heb je het met haar over mij gehad! haha het is geen moeite voor mij hoor! ik leef ontzettend met je/jullie mee......!!! maar vind het fijn te horen dat je je gesteund voelt! wauw alweer 18 weken!! ik loop maar 2 weekjes voor op haar! doe haar maar de groetjes!
wow das nog vroeger!!! succes!! en lekker slapen! Timon, wij ''kennen'' mekaar niet , maar voor jouw ook veel sterkte voor morgen! Hoop dat je BMS mooi is gegroeid! Succes morgen! welterusten meiden!!!
Och Marnat, niet huilen. Als een maatschappelijk werk(st)er jou kan helpen dan moet je dat zeker doen. Voor jouw moeder is het vast enorm lastig om de aandacht goed te kunnen verdelen tussen 2 'werelden'. Ella, bedankt. Ik ben erg benieuwd wat morgen verteld zal worden. Mijn moeder krijgt morgen nuclear vloeistof ingespoten ivm de operatie (borstkanker) vrijdag. Al met al spannende dagen.
Timon@ Mijn moeder verdeeld het heel goed , dat heb ik haar vandaag ook gezegt. Sterkte voor jou de komende dagen meis. knuf komt morgen vast goed.
@marnat: succes en het is inderdaad lastig die 2 werelden. En wat fijn dat ze je zo willen helpen en steunen. Ik heb 1,5 jaar het heel anders ervaren met mijn schoonouders. Die stelde de zwangerschap van schoonzus voor onze mmm had ik het idee. En dat is ook niet fijn. Gaat nu gelukkig wel beter hoor. En als je inderdaad baat heb bij een maatschappelijk werkster moet je dat inderdaad doen. Wordt volgens mijn inderdaad vergoed. Succes. @timon: jij ook succes met je moeder. Best heftig om dat er ook nog bij te hebben. En is inderdaad spannend. Blijft een vervelende ziekte.
Meiden even aanmelden hier. Ik ga niet alles teruglezen , maar de meesten kennen elkaar denk ik wel hier. Morgen dus de punctie. Ben benieuwd hoeveel eieren deze broedmachine gelegd heeft.
Kabouter@ Lief dat je hier komt, maar dit is mijn eigen topic lieverd deze is het van IUI naar IVF die ik bedoelde. hihi.
He ik geloof dat er iets fout gegaan is. Had jouw link aangeklikt, maar zag niets en toen heb ik gewoon in de subgroepen gekeken en toen... nou ja iets fout. Sorry
Marnat, had zonet al in het UMCG-topic op je gereageerd... Goed dat je weer mag beginnen met de Puregon. Laat ze maar groeien die follikels! Vanochtend weer voor een follikelmeting naar het ziekenhuis geweest. Er zitten nog steeds 24 follikels. De meesten zijn rond de 14 mm. Het moet nog steeds goed in de gaten gehouden worden. Zaterdagochtend om 08.00 uur (dat wordt dus op tijd opstaan) moet ik weer voor een follikelmeting in het UMCG zijn. Ik moet nog gewoon Decapeptyl blijven spuiten. Zaterdagochtend mag ik even geen Puregon spuiten. Ze wil eerst even weer kijken of ze niet allemaal gaan doorgroeien met alle gevolgen van dien. De verwachting is dat ik maandag of dinsdag de punctie weer moet ondergaan.
Marnat, Wat fijn dat je mag starten met puregon en fijn dat je erover kan praten. Ik ga heel hard voor je duimen meid!!! Heel veel succes!!!
Timon , wat heftig van je moeder.... heel veel sterkte!!!! heftige zaken komen op jullie wegen zeg..... sterkte met alles! Xx
@ Timon: had het nog helemaal niet gelezen (zit op mijn werk en was al later, omdat ik eerst naar het ziekenhuis moest)! Ik wil je heel veel sterkte wensen met je moeder, ook met de operatie morgen.
Kaboutertje, wij kennen elkaar nog niet. Hoe is het met Zonnetje? Be Happy, jij heb een goede score! En ook zoveel al zo groot! Heel spannend, meid. En dat vroege opstaan kan lastig zijn. Had ik vandaag ook, 8.15 de echo. Vanmorgen de echo gehad en jaaaaaaaa!!!!! Mijn bms is 7 mm en dus krijg ik morgen telefonisch van het lab te horen wanneer ik mag stoppen met de deca (JIPPIEEEEEE!!! Geen naalden meer!!! *zucht*) en starten met de utrogestan bollen. Wel zal ik al die tijd de progynova blijven slikken. Ik ben alleen vergeten te vragen of ik de dubbele dosering moet aanhouden. Straks maar even mailen. Vandaag heeft mijn moeder nucleare vloeistof ingespoten gekregen. Morgen mag ze zich vroeg melden om onder het mes te gaan ivm borstkanker. Eindelijk is het dan zover! Gek he dat ik al 2 dagen heftige koppijn had? De paracetamol doet nu z'n werk goed. Hoofd zit een beetje vol. Ik moet een beeetje op mezelf gaan letten, maar jeee... da's lastig.
@marnat: fijn dat je met de puregon mag beginnen. Kan je weer lekker gaan broeden @timon: succes met je moeder. Hier dus 6x iui mislukt en dinsdag op intake van ivf geweest. Als het meezit ga ik in december voor de 1ste ivf/ icsi. Dit bekijken ze per keer. Afhankelijk van de zaadkwaliteit. Boven de 1miljoen ivf en onder de 1miljoen icsi. Heb nu een ander ziekenhuis, dus duurt even voordat ik weer verder kan. Merk wel dat het in alle ziekenhuizen steeds drukker wordt met behandelingen, dus dat de wachttijden ook oplopen. Dus nu 2 maanden even geen hormonen enz. Wel wat afspraken. Bij jou ook weer een poging dus, hopelijk gaat het lukken.
Positief in het leven staan! Kom op meid we gaan er voor. Mijn lijf is me aan het foppen. Wat zal dat betekenen! vertel lijf! Geef me de kracht om door te gaan, door deze zwareyijd. Echo,Spuiten,Zweten,Emo,Moe. Moe vanhet wachten op jou,wondertje waar blijf je nou! Ik mamahoud van jou, wat houd jou tegen om in mijn warme buikte komen en daar te groeien. Wat doen we verkeert vertel het ons. Verlangen naar jou is zo sterk dat we er alles voor over hebben om jou, een mooi leven te geven. Ondanks het lange wachten op jou! Ga ik voor het positieve hoe moeilijk ook.