'"icsi marnat"'

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Marnat, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

*pikt een pleistertje*

Jammer dat het ene eitje zich heeft verstopt, maar ik hoop dat de andere vier goed groeien.
    Lekker tijd voor jezelf nemen, rust uit en spaar je energie!

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Marnat, kan me voorstellen dat je er even doorheen zat!
    Fijn dat je zo'n lieve vriendin hebt die je heeft opgevangen.
    Je eitjes die er nu niet lijken te zijn, kunnen zomaar ineens weer opduiken hoor, kijk naar mij! ;)
    Ik duim keihard dat je eitjes goed doorgroeien en je straks een goede opbrengst zult hebben!
    Rustig aan hoor, denk aan jezelf!
    Dikke knuffel voor jou!

3. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Dank je voor de pleisters, ze waren al op, moet voor zoveel meiden duimen, pfffff. ;) :p

Vind t ook niet gek dat je gisteren even brak, ik bedoel maar, t is wel een van de spannendse pogingen tot nu toe.
    Dan heb je spanning, vermoeidheid, pijnlijke spuiten,en zh-ritjes, alles bij elkaar is best intensief!
    Dan mag je ook wel ff huilen, je kan nu eenmaal niet de sterke Marnat zijn,niet altijd!
    En nu t er uit is kan je lekker posi blijven denken, en er helemaal voor gaan!!!!
    Zo doen we dat, weg tranen, hallo posi gedachtes!

En je eitjes??
    Zal ik die rechts hebben zitten? ;)
    Bij mij liggen ze er al klaar voor, alleen links kunnen ze niet zien door de cystes.
    Zullen we eerlijk delen?
    Jij rechts 6 van mij, en de andere 6 houd ik zelf??? :p

Zou t zo voor je doen lieverd, tot die tijd stuur ik alle (kl)ooievaars door daar jullie!
    Dikke knuffel, en als er iets is pb of hyves staat open he? :)

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Uk @ Dankje wel lieverd ik zal idd aan me zelf denken.

Doortje@ Wat zit mijn oog? wat goed duim voor een plakker gefeliciteerd!
    Dankje voor je lieve woorden .
    Idd de eitjes kunnen zomaar weer komen zij de gyn ook . zodra de punctie zal zijn kijken ze altijd of er meer zijn zij ze.

Brabbel@ Dankje lieverd voor je lieve woorden
    Als we me kaar eitjes konden geven en zeker wisten dat het roze eitjes werden voel ik me aan bevolen!! hihi.
    Als er wat is hyves ik als je online bent lief van je .

En idd door het weten dat dit de laatste is is het spannend!! maar ondanks mijn verdriet van gister voel ik me positiever zij de gyn ook . En ze ging met me mee in het hopen dat er een emmy in de vriezer kon. Mocht het mis gaan dat er nog een kans is.

Je mag ook wat ooiervaars houden hoor ze passen niet allemaal in mijn huis .
    Anders word mijn kat ook helemaal gek.:)

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Hee schattie, op hyves kan je ook een pbtje sturen,als ik thuis ben check ik meerdere keren per dag mn hyves.
    Als je me dan nodig heb, kom ik online.

Zou toch wat zijn als we zeker wisten dat mijn eitjes een roze test zou geven, zou ik ze met alle liefde met je delen, maar ja de zekerheid is er niet.

En een eskimo'tje is altijd goed nieuws natuurlijk, let we hope!

Enneuh die ooievaars, ik woon in een natuurrijk gebied, dus ik kan ze wel kwijt hier!
    Allemaal in een kooitje, en elke dag stuur ik er een naar jullie toe, tot de posi test!
    En dan na 9 maanden mogen ze weer naar jullie terug vliegen.

Zou zo mooi zijn he? :)

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik duim met iedereen mee hier, zeker voor een mooie tp en als extra'tje ook minimaal nog eentje in de vriezer!!!

7. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hey Marnat! Er kunnen zeker zo een paar folikkels extra bijzitten op het moment van de punctie en ook zeker een paar hele mooie eitjes! Ik duim voor jullie dat jullie zeker (minimaal!) 2 of 3 emmy's hebben en ook wat voor in de vriezer. Ik stuur jullie alle liefde, geluk en sterkte toe die ik kan vinden. Je zal wel bijna toe zijn aan de punctie, aangezien ik die van mij een paar dagen geleden al heb gehad. Vandaag een tp van een topper. (4 cellige) en hebben 6 emmy's over. Morgen moeten we bellen hoeveel er in de vriezer mogen wachten.

Meis, ik wens je zoveel geluk en succes!!!!!

knuffel!

8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1388 Marnat, Jun 2, 2011
    Last edited: Jun 2, 2011
    Zeehondje @ Dankje lieverd gaat het met jou wonder nog steeds top?

Muppet@ Wat super meis ! ik duim dat er goede emmy s Zijn voor in de vriezer morgen . en je hebt er 1 aan boort groei maar goed bij mama want dat heeft ze verdient .
    Als wij nou eens samen zwanger werden dat was wel wat dacht ik!!
    Als ik daar voor kon tekenen deed ik het direct.

Hier lekker gefietst even bij ikea geweest wouden nieuwe borden maar die waren er niet meer .
    Die wij wouden hebben nu vane week bij xenos kijken.
    En even wat gedronken bij mijn schoonouders en nu weer thuis .

9. zeehondje

zeehondje VIP lid

Oct 30, 2007
    5,754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi lieve marnat,
    met ons wondertje is alles goed. De 20 weken echo zag er goed uit en het is nog steeds een meisje, haha. Helaas voel ik haar nog niet heel erg duidelijk, heel soms een onbekend 'belletje' in mijn buik. De placenta ligt aan de voorkant, daarom duurt het wat langer voordat ze krachtig genoeg kan schoppen, haha.
    En dit alles ga JIJ ook meemaken!!!!

10. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dank je voor de pleisters, maar ik heb je eitjes in ieder geval niet.
    Heb er namelijk maar 1 deze ronde en dat ei heb ik zelf nodig.

Hier gisteren ook een ooijevaar tijdens mijn werk gezien. Helaas is dat 10km hier vandaan. Maar blijven mooie beesten.

Ik wordt jaloers op brabbel, vraag me af waar je woont als het zo natuurrijk is.
    Hoewel ik ook nog niet al te erg te klagen heb voor de randstad volgens mij.

11. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    wij zagen tijdens ons ritje Groningen-Assen ook een ooievaar! Eerste keer dat ik zo'n beestje heb gezien (voor zover ik mij kan herinneren).. ben benieuwd of het een teken is geweest..

12. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Even een knuffeltje voor Marnat, heel veel succes meid. Er hoeft maar 1 toppertje bij te zitten;)

13. Dopey

Dopey Bekend lid

Nov 21, 2008
    893
    1
    0
    Ik kom je ook ff een knuffel brengen. Weet je al wanneer de punctie is?

14. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1394 Marnat, Jun 4, 2011
    Last edited: Jun 4, 2011
    Lieve schatten!

Bedankt voor de knuffels die kunnen we wel gebruiken.
    Het gaat hier goed ! Wanneer de punctie is ................
    Dat meld ik niet!

Er zijn 4 eitjes de 4 de groeit mooi mee we spuiten nog even door om te hopen dat ie mee gaat doen , om in de vriezer te stopen.

Ben verder heel moe , en last van de eierballen :D het lijken wel basketballen:D.
    We gaan vandaag en morgen hier in huis samen de boel opruimen en schoonmaken.
    En ook wel van het weer genieten !! maar als we aldoor van het weer gaan genieten word ons huisje nooit meer zo als we willen he! dus pakken het nu even door.

Ik had jullie eens verteld dat wij hier vlak bij huis een ooiervaar in een nest hadden. nou de kleintjes zijn geboren heb Ze ook gehoord.
    Maar ze zijn nu al weg! En dat kan helemaal nog niet , want de kleintjes krijgen twee week vlieg les.En als ze 10 week zijn gaan ze met elkaar terug naar hun land waar ze vandaan komen.
    En die tijd is nog niet om. we vermoeden dan ook dat jeugd stenen naar de ooiervaar s gegooid hebben , en de kleintjes nu dood zijn.
    Had het niet moeten zien! had ik de politie gebeld , in de hoop[ dat die er wat aan gedaan hadden. want het is dieren mishandeling.
    Naar 13 jaar was er een nest , dat kunnen we dus wel vergeten dat dat ooit weer gebeurt!

Brabbel@ Ik zou ook wel willen weten waar je woont ! wij houden wel van mooie natuur om te fietsen. En is het van af mij te fietsen?

15. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    spannend marnat! Hoop dat ze allemaal mee kunnen en dat het mooie emmy's worden!! Succes met de laatste spuitjes.. we horen het wel als het achter de rug is??

Duimen geblazen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Stap 1 Men kijkt in de hyveslijst naar "Brabbel"
    Stap 2 U kijkt bij woonplaats
    Stap 3 U opent Routeplanner
    Stap 4 Om vervolgens routeplanner weer heel snel te sluiten omdat je dat hele TAKKE EIND nooit kan fietsen vanaf jou woonplaats, en je te pletter schrikt als je de afstand ziet.

Knufffel! :)
    Hihihihihi. :p :p

17. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Stap 1 : geen woonplaats te zien.
    Stap 2 routeplanner niet nodig ! als ik niet zie hoe ver ik moet.
    Stap 3 Hoe weet jij nou dat wij dat niet kunnen fietsen wij zijn heel sportief !:)
    Stap 4 wij fietsen in de zomer ook geregeld naar zuidlaren , leg ons dan maar eens uit wat ver is!!:D

18. I S

I S Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    2,224
    1
    0
    Nederland
    #1398 I S, Jun 4, 2011
    Last edited: Jun 4, 2011
    Lieve Marnat,

Heel veel sterkte en succes met de ICSI. Ik duim voor je!!!!

Kusss,
    I S

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

19. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Berend Botje ging uit varen
    Met zijn scheepje naar Zuidlaren
    De weg was recht, de weg was krom........

:$

pffft die hoor ik hier elke avond, moest gewoon even hoor :p

Meis, succes met jullie poging, ik duim nog steeds voor roze nieuws!!
    (begin al wat eelt op mn duimen te krijgen :p )

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Van jou naar zuid-laren is 1.09 u fietsen.

Heb net op de routeplanner gekeken,van jou naar mijn woonplaats is 14u fietsen,ongeveer.
    Hahahah.

Share This Page