Oh meid, wat een onzekerheid zeg. Dat er inderdaad genoeg verhalen zijn van bruinverlies of bloedverlies en toch zwanger, tja, daar hoopt iedereen op. Ik blijf daar voor jullie ook nog op hopen, maar snap dat jullie het zelf even niet meer zien zitten. (Misschien even denken aan Dopey, die dacht ook ongesteld te zijn geworden, deed voor de zekerheid een test, en... een tweede streepje!). Hoop zo dat we binnenkort hier van jou ook een positieve test mogen bewonderen!!!! Ik ga in ieder geval nog even door met duimen meid. Ik gun het jullie zoooooooooo.......
Met tranen in mijn ogen lees ik je verhaal. Wat is het toch oneerlijk! Ik hoop dat het bloedverlies snel stopt en dat uiteindelijk blijkt dat er toch een wonder in je buik groeit. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ook voor je man. Knuffel!
Hier ook enkele dagen na NOD roze-rood bloedverlies gehad, maar niet overvloedig! Zou kunnen komen doordat je met de utrogestanbolletjes extra gevoelig bent en veel bloedvaatjes hebt in je BM... veel succes!!!!
Dikke knuffel en vervelend die onzekerheid. (zegt iemand die op dit moment net zo onzeker is). Maar kan ook gewoon nog wat oud bloed zijn. Of inderdaad dat 1 emmy maar is blijven plakken. Maar ik snap ook wel je verdriet en angst hoor. Vooral omdat dit de allerlaatste poging is voor jullie. Dikke knuffel en succes
Meiden bedankt voor de steunende woorden , maar we zitten nog voor mijn nod ! Tot nu toe nog steeds heel ligt roze . en bol troep komt er uit.[ utragestan] hoop klein beetje [ mis dat er 1 in zit] Voelde me warm net bij mijn schoonouders. Thuis getemd en was laag 35 nog wat. Vanne week wat hoger. Idd zonnetje hoe gaat het met jouw zenuwen?
Je gebruikt toch 6 bollen per dag. Schijnt dat het meer dan genoeg is. En als je een deel verliest is dan niet erg. Maar is inderdaad vieze smurrie. Ook al zit je nog voor je nod, het kan nog alle kanten op. Hopelijk hoef je niet al te lang meer. Want deze onzekerheid kost een hoop energie. Hier lopen de zenuwen hoog op. Tot net nog geen ongi gezien. Maar vorige cyclus was ik ook dagje later ongi geworden (had toen ook ovu-testen gedaan). Dus het kan nog. Wel af en toe krampjes en hoofdpijn. En een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant hoop ik het zo en aan de andere kant durf ik niet te hopen en ben ik bang dat ik ongi ben als ik naar het toilet ga. En heb daar abonnement op vandaag. Elke keer denk ik wat te voelen. Hier zegt manlief niet zenuwachtig te zijn en ik voel de zenuwen door mijn lijf gieren. Maar ook ik kan niet meer doen dan afwachten op dit moment. Moet vanavond ook nog op vaderdagvisite. Maar verder weinig kwalen, dus ja, dan denk ik dat het niet gelukt is. Borsten lijken wat gevoeliger, maar is moeilijk te zeggen. Zucht, wat een ellende dat wachten eigenlijk.
Zonnetje@ idd 6 ballen op een dag vieze smurrie . Het zal het overtallige wel zijn wat er uit komt , moet wel zeggen zo nog niet eerder mee gemaakt Hooftpijn hier nu ook zal de spanning wel zijn. Ben jij morgen niet zo veel jaar getrouwt trouwens? 5 dagen voor ons aan toch?
Lieve Marnat, Ik ga zooooooo hard voor je duimen!!! Hoop zo dat je postief test! En natuurlijk ook alle andere meiden,voor jullie hoop ik ook dat het snel raak mag zijn!
Het is 5 dagen na jullie. Dus moet nog wachten tot volgende week. En dan ben ik lekker op vakantie. We gaan het weekend weg en dan 2 weken lang. Ik heb die bollen nog maar 1x gebruikt. Dus geen vergelijking. Maar werd aan het eind steeds meer smurrie. Is overtallig en het omhulsel wat niet goed oplost dacht ik. Hoofdpijn zal dan wel spanning zijn ja. En heb druk weekend gehad met werken. Viel tegen en voor morgen weer ziek gemeld.
Ik wil alle meiden die me gesteund hebben heel erg bedanken. Heeft ons goed gedaan , maar helaas geen wondertjes op geleverd. Morgen was de test datum ! morgen ziekenhuis bellen voor een gevolg gesprek . Kinderloos heid is een feit , ow wat moet je wel niet doen om een wonder te krijgen. We hebben rustig aan gedaan heb veel gerust en aan eten gehouden. Wat gaat er mis ! het bevrucht wel maar in mijn lijf doet het niet wat het moet doen, De laatste utragestan ballen doe ikl niet meer heeft geen nut. Weet even niet meer te zeggen kan alleen maar janken !! Moet ook nog werken kan nu niets meer regelen om niet te werken.
Marnat ontzettende dikke knuffel woorden van troost ontbreken verder. Mocht je een luistert oor nodig hebben je weet ons te vinden. Sorry maar voor je werk, weet niet wat je doet en wanneer je moet werken maar soms wil je hoofd niet wat je lijf wel zou moeten, en moet je misschien je toch even"ziek"melden, al ben je niet ziek , je bent vast niet echt in staat te werken. ik zie dit verdriet als een "rouw"proces...
..lieve Marnat.. ik weet niet wat ik moet zeggen.. ik vind het vreselijk voor jullie.. ik wil jullie een dikke knuffel geven..
Oh neee..... Jee wijffie ik weet niet wat ik moet zeggen.. Wat een ongelovelijk verdrietig nieuws dit zeg, kan me voorstellen dat jullie er kapot van zijn. Zou je idd gewoon anders even ziek melden op je werk hoor. Je bent zo sterk geweest... Wou dat ik je nu kon komen knuffelen. Heeeel veel sterkte voor jullie! Dikke digi knuffel.
Dankje lieve schatten bedankt voor de steun . Als er wat is weet ik jullie idd te vinden. We zijn er kapot van manlief heeft zijn ouders het slechte nieuws net verteld. Die worden geen oma en opa voel me zo k***t
Ach lieverd ..... ik weet niet wat ik kan zeggen! Het is zo oneerlijk, zo verdrietig, zo pijnlijk. Ik wens jou en Marnat-man heel veel sterkte. Dikke kus. Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!