'"icsi marnat"'

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Marnat, Aug 17, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ricmar@ stuur je even een pbbtje.

2. HeleenP

HeleenP Lid

Jan 22, 2009
    20
    0
    0
    Oude pekela
    Heyy Meid.

Hoe voel je je? Ik begrijp best dat je nog kapot bent van alles.
    Wij mijn mannetje en ik hadden het je zo gegunt. Ben dagelijks duimen blijven draaien.

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

Jul 25, 2010
    4,056
    884
    113
    Lieve Marnat,

Ik lees nu pas dat het niet gelukt is, ben even wat minder op zp ivm alle zenuwen voor de echo. Wat verschrikkelijk meis, ik had het zo anders voor je gehoopt! Wat is het leven dan toch oneerlijk he... Het is niet in woorden uit te drukken hoezeer ik je het gun! Hopelijk ben je snel wat wijzer, maar wel in een tempo die voor jullie goed voelt.

Sterkte meis!

Liefs, Door

4. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Doortje@ Dankje meis, We doen kalm aan.
    Hoe gaat het verder met jou meis.? ik las dat je ook een keer gevallen was.
    Idd spannend de echo.

Heleen@ Het gaat hier goed was vandaag vrij mijn zusje is geweest .
    Ze had de kleine nienke mee dat was wel fijn.
    We hebben lekker samen gehuild en er over gepraat .
    Daar over alles en nog wat.
    Ze heeft ons een stenen hart met een waxine lichtje gekocht zo lief.
    Het is zoon heerlijk kind ze lachte de hele tijd heeft mijn vinger de hele tijd vast. Net niet blauw geknepen hihi.
    Wij hebben veel baby spullen mag de gyn geen oplossing of iets meer hebben.
    Willen we graag dat nienke het krijgt.Ik had een punt mutsje net een kabouter plop mutsje die heb ik nienke op de hooft gedaan stond zo lief.
    Paste als gegoten.

Toen ze weg gingen heb ik wel even weer gehuild pff .

Ik voel me leeg !! en heel verdrietig nog maar we steunen elkaar goed manlief en ik.

5. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    Hey meid, weet niet wat te zeggen. Ik had zo graag andere berichten van je gelezen. Hele dikke knuf en hoop dat de gyn nog iets voor jullie kan doen.

6. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen

Ja ik had er ook liever wat anders neer gezet.
    We weten zo langzamer had dat lieve koekjes niet gebakken worden
    En we ook niet meer uit kunnen gaan van kwalen .

Meis hoe gaat het met jou kleine wonder?
    Ik vraag er zelf om dus je mag het hier neer zetten meis.

7. pcootje

pcootje VIP lid

Jun 17, 2009
    5,888
    0
    0
    In ons hutje.
    het vrouwenlichaam is maar een raar ding met al zn symptomen waar je dan niets aan hebt.

Lief dat je dr naar vraagt, ons kleine wondertje is hollands welvaart. Groeit behoorlijk, lacht de hele dag en teut de oren van je kop...al met al een lekker ding.

8. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ow heelijk , ik ken er nog zo wonder! Nienke lacht en teut ook al weer 3 maand wat vliegt de tijd.
    Ze kan ook goed de vinger van haar tante blauw knijpen :D

9. Janis

Janis Bekend lid

Jan 26, 2009
    789
    0
    0
    NVT
    Friesland
    Marnat,

Ik heb er geen woorden voor, wil je alleen laten weten dat ik aan jullie denk, had het jullie zo gegund.
    Heb met tranen in mijn ogen gelezen, vind het enorm knap dat jullie toch positief zijn, en dat je toch ondanks de grote klap, op het forum reageert echt super sterk van je.

Liefs Janis

10. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Wie wij positief?? dat waren we met de derde poging , maar nu zijn we dat niet meer hoor.
    En zit heel veel verdriet in ons dat is niet altijd met een pen te beschrijven.
    En ik ben hier op het forum nog te vinden omdat ik hier mijn dinnetjes heb die mij/ons begrijpen.
    De hoop is heeel ver te zoeken kan ik je zeggen.

We zijn niet alleen verdrietig maar ook heel boos!!

11. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    frustrerend he marnat? zo'n gevoel van.... en nu??
    Kan me je woede en verdriet heel goed voorstellen.
    Ben je lid van freya? Misschien heb je daar ook wel iets
    aan.. misschien al voor het idee van (h)erkenning ofzo
    van jullie situatie als ongewenst kinderloos. Ik vind het zo
    oneerlijk.. zoveel rare en gekke mensen krijgen kinderen
    en kunnen er niet mee omgaan (ik bedoel dan mensen
    die hun eigen kinderen om het leven brengen of aan ze
    zitten) en mensen die overstromen van liefde voor een
    kleintje blijven met lege handen staan.. heftig hoor..
    Dat gun je niemand en al helemaal jullie niet!!!!!
    Lieverd, blijf je volgen, ben heel benieuwd wat jullie
    nu gaan doen.. sparen voor een 4e poging zit er echt
    niet in?

knuf

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Marnat: ik hoop toch dat de gynaecoloog nog iets voor jullie weet. Dat het UMCG toch nog iets voor jullie kan betekenen qua jullie kinderwens.
    Het lijkt me een zeer moeilijke en verdrietige periode waarin jij en Marnatman nu momenteel zitten. Een soort van rouwperiode....Wellicht definitief afscheid van jullie kinderwens? :(:(:(

Gaan jullie ook nog met het maatschappelijk werk praten om dit een plekje te geven?

(Ik steun trouwens nog steeds Freya. Ik weet niet of je nog belangstelling hebt voor die Magazines, maar anders stuur ik ze uiteraard weer naar je op.)

13. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #1653 Marnat, Jun 24, 2011
    Last edited: Jun 24, 2011
    Muppet@ frustrerend idd maar wat doe je er aan we moeten verder als gyn niks meer kan doen.
    Hoe k*t dat ook is.
    Nee ben niet lid van freya .
    Lees ze op moment niet maar heb ik weer behoefte heb ik hier nog liggen.
    Meis heel lief van je dat je het ons ontzetten erg gunt!
    Maar je weet dat we het jullie ook gunnen he!
    4 De poging ?? moeten we betalen waarschijnlijk en dat doen we absoluut niet. We willen vergaan maar betalen gaat te ver!

Behappy@ maatschappelijk werk gaan we heen mocht de gyn niets meer kunnen doen.
    Of we moeten het zelf kunnen , maar daar ben ik bang voor dat dat niet lukt.
    Manlief heeft aan gegeven dan mee te gaan.
    Hoe het met je in het ziekenhuis ging las ik al was niet fijn begreep ik?
    KS word 1 jullie? sorry ben wat moe weet niet of het klopt. pbbtje mag ook. Hou me op de hoogte als je dat lukt lieverd.
    We leven ook met jullie mee hoor meis.
    Ja als de Freya s nog hebt en niks meer mee doet willen we ze wel hebben.
    Als de zon er is kan ik ze lekker lezen op balkon:D

nieuwe ketel hier vandaag, maar het schoonmaken moet nog pff om half twaafl waren ze hier en om kwart over 4 weer weg.
    En een troep pff was te moe om het nog netjes te maken. We gaan het morgen met zijn tweeen doen.
    Mochten jullie je vervelen morgen kom hier maar helpen:D:D
    Structuur muur moest ook een stukje weg gehaald worden om de nieuwe termostaat er op te zetten wand anders wou het niet.
    Vonden we niet erg we willen hem er toch uit hebben, maar eerst de keuken.

Dit was mijn dag pff

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik dacht nog, Duitsland kan misschien nog iets extra's voor jullie betekenen maar zie dat jullie niet zelf willen / kunnen betalen.
    Dit is w.s. nog duurder dan een behandeling in het UMCG.
    Wat de fert. arts ook aan voorstellen zal doen, ik vrees dat jullie sowieso zelf voor de kosten op zullen draaien.
    Sterkte meid, vind het zo verdrietig voor jullie.

Pleegzorg / adoptie..is dat nog een optie (sorry als het al gevraagd is hoor).

15. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Ik begrijp het wel Marnat, het is ook allemaal wat en het duurt wel een aantal jaren voor alles bij elkaar is gesprokkeld.. Ik ga jullie absoluut volgen in de keuzes die jullie gaan maken in de nabije toekomst. Pleegzorg is misschien een optie, maar goed.. dan heb je vaak wel te maken met ingewikkelde situaties en kinderen met een belast verleden.. Je wordt continue in de "gaten" gehouden door de pleegzorgwerker. Het is dan een tijdelijke opvang waar ooit een einde aan komt.. in de meeste gevallen. Daar moet je ook weer tegen kunnen, heb je je gehecht aan een kindje, gaat het weer weg..
    Wij hebben het er ook wel eens over, maar voor nu is dat nog niet voor ons weggelegd. Wellicht als we ooit zelf kinderen hebben die ouder zijn dan 15 ofzo.. Adoptie hebben wij het ook wel eens over, maar daar hebben we nog discussie over. Voor wie doe je het? En je hoort vaak dat de kinderen toch een stoornis ontwikkelen (hechtingsstoornis) waardoor ze zich gaan afzetten.. Ook het probleem dat ze zich niet met hun blanke ouders kunnen identificeren komt vaak om de hoek kijken.
    Maargoed ik ben van mening dat wanneer je open en transparant bent tegen een kindje uit bijvoorbeeld Haiti is dat je kunt uitleggen waarom hij/zij bij je woont. Ik zou ze dan niet papa en mama tegen ons laten zeggen. Eerder onze namen en dat ze ons zien als opvoeders en niet als ouders want dat zijn we ook niet.. je kunt wel merken dat we het er al vaak over hebben gehad en we zijn er zelf nog niet uit wat we gaan doen als het bij ons ook niet lukt. Manlief zegt: hallo we hebben nog 2 cryo's en een poging over, dus hoezo bespreken we dit? Is ook zo.. maar vind het wel fijn om er over na te denken. Eventueel een poging betalen is in ons geval wel mogelijk, we hebben de financiele ruimte er gelukkig wel voor..

Dikke knuffel marnat en man!!!
    Ik houd jullie in de gaten!

16. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hier gaat het goed , gister een super gezellige dag beverwijk gehad.
    Heb mijn lachspieren goed gebruikt.
    En we hebben ons goed verwend.
    Ons verstand dat wat we hebben [ niet veel ]:D:D hebben we weer op gepakt vanmorgen en we zijn weer aan het werk geweest.
    Nu eerst weer wat geld sparen hihi om een keer naar oldenburg te gaan.
    Als het aan mijn schoonvader licht gaan we volgend weekend! :D
    Ik zij eerst even weer kalm aan in onze vakantie moeten we ook nog wat te doen hebben.

Vandaag wou ik mijn keuken schoonmaken vanwege de nieuwe ketel die er gekomen is , maar was me te warm .
    Pff wat een heerlijk weertje maar mag wel wat koeler hoor.

Mijn vriendin en ik zijn even lekker aan de wandel geweest .
    Manlief komt thuis zegt ie waarom is de keuken niet schoon/ zegt mijn vriendin omdat het geen weer is om te soppen ! ja zegt ie en ik maar hard werken in dit weer ! en jullie lui zijn dat kan niet.
    Wij ja wel hoor dat zie je toch :D

Zo even eten en dan boodschappen doen.

Muppet@ Fijn meis dat jullie dat wel kunnen [ zelf betalen] hoop alleen voor je dat dat niet nodig is.

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    #1657 ricmar94, Jun 27, 2011
    Last edited by a moderator: Jun 27, 2011
    *aanbieden van medicijnen is niet toegestaan*

Marnat fijn dat je lekker hebt kunnen genieten..

18. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Lieverd, ik lees nu pas dit vreselijk klote bericht. Een week weg geweest. Wat kan ik zeggen..? Een enorm dikke knuffel voor jullie beiden. *pink een traantje weg*

19. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    marnat...
    reed nog even langs jullie huis!
    tenminste als dat de juiste woning was natuurlijk.
    was aan het werk.

Moet vaak aan je denken hoor!
    sterkte!!!

20. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    knuffel voor jullie!!!

Share This Page