Er is ook nog positief nieuws trouwens ik ben van 71 kilo naar 68 kilo gegaan joepie !! Heb er niks voor gedaan.
Jeetje, wat een tegenvaller....Had zo gehoopt dat er genoeg follikels te zien waren...Hoeveel eenheden spuit je dan? En hoef je ook niet een hogere dosis te spuiten nu? Hopelijk worden er vanaf vandaag meer follikels wakker en gaan ze lekker meegroeien zodat je er vrijdag veel meer hebt dan 3. En wat een toestand bij de apotheek. Je had anders (maar dat wist je natuurlijk niet) mij ook wel even kunnen PB-en over die Puregon als ze het niet direct konden leveren. Misschien had ik wat voor je kunnen betekenen! (Ik mag het niet expliciet vermelden, maar je begrijpt me denk ik wel!) Ik moet morgen nieuwe doosjes Utrogestan ophalen bij de apotheek. Hopelijk is daarbij niks misgegaan met de levering, want ik heb ze toch echt nodig, vooral als ik morgen een TP heb. (Ik had hier gelukkig nog wel een doosje liggen.) En wat goed van je dat je afgevallen bent! En dat nog wel zonder dieet. Ik neem aan dat dat te danken is aan een gezondere levensstijl? Want zomaar afvallen is natuurlijk ook niet zo goed.
Marnat, ik post hier mijn nieuws ook maar. Ik heb niets gelezen. Wil even ego zijn, want we zijn met vakantie. Gelukkig hebben ze hier een pc zodat ik jullie ons nieuws kan vertellen. Vanmorgen kregen we het telefoontje dat ons eskimo goed was ontdooid. Vanmiddag 'even' terug naar het zh gegaan om ons kleintje op te halen. We waren veel te vroeg, maar dat was omdat we geen flauw idee hadden hoe lang we erover zouden rijden vanaf Noordwijk. De vorige tp was zeer pijnlijk en ik hield rekening met nog zo'n ervaring. Tot mijn grote verrassing was het nu in een piep en een zucht gebeurd! Helemaal geen gekke dingen!!! Volgens de lab medewerkster was het een perfecte topemmy. Helemaal goed uit de vriezer gekomen. Zo blij!!!! Ik vond het erg fijn dat we een bekende fa hadden en dat iedereen lekker ontspannen was. We hebben zelfs wat grappige uitspraken uitgewisseld. Het 'klinisch sexen' kenden ze nog niet. Lief kleintje, nu een mooi plaatsje zoeken om te plakken en dan lekker gaan groeien.
Timon@ Super dat het zo goed is gegaan!! ik ga hard duimen en kaarsen branden. Kleintje groei maar goed bij mama ! mama wacht al heel lang op je en ze verdiend jou!! Geniet van de vakantie meis. Ik stuur wel een pbtje met mijn ziekenhuis avontuur van vandaag.
Balen Marnat dat je eierstokken rust houden :s Ik duim dat er mooie follikels gaan groeien! En succes met je apotheekgedoe.
Da's jammer zeg Marnat, dat er nu nog maar drie goed groeien. Maar de rest zit ze op de hielen hoor en die gaan ze nog inhalen ook! En afgevallen, super, gefeliciteerd (da's toch een goede reden voor een felicitatie dacht ik zo?!). En verstoppertje spelende eierstokken, dat had ik vorige keer ook. Nog nooit (tijdens al die echo's) gehad, maar nu toch eentje die zich niet wilde laten zien. De gyn zei dat ze lucht in m'n darmen zag en dat die er dus voor zaten. Na een beetje duwen kwam die toch tevoorschijn, gelukkig. Hoop dat er vrijdag vele eitjes te zien zijn!!! Wij hebben nog drie embryo's in de vriezer. En morgen is de grote dag. Hoop dat het net zo goed gaat als bij Timon!
Timon wat goed nieuws!!!! duim voor je hoor!! Marnat , ik had al in het andere topic gereageerd... maar wat ontzettend jammer zeg! sterkte met doorspuiten! Enne wat goed he dat je zoveel bent afgevallen!! ben trots op jouw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeehondje , succes morgen!! en je bent vandaag jarig toch!? van harte gefeliciteerd hoor! fijne dag en heel veel sterkte voor morgen! Liefs Ella
Dankje dopy! Zeehondje@ Gefeliciteerd meis met je verjaardag. Mijn duimen draaien voor een goede emy die goed gaat nestellen meis. Ella@ Dankje meis fijn dat je trots op me bent hihi. Behappy @ Hoe is het afgelopen vandaag? Waren de bloedwaardes goed? Heb je een tp?
Marnat: ik heb je PBtje ontvangen! Wat een toestand weer vanmorgen.... Ik begin maar met het slechte nieuws. Daarna komt het goede nieuws wel. Ik mag momenteel helemaal niks doen. Ik mag niet werken. Ik mag niks. Ik mag alleen maar rusten, veel drinken en naar de WC gaan om het weer uit te plassen. Waarom? Omdat ik overstimulatie blijk te hebben. Vanmorgen bloedgeprikt. Was niet goed. Mijn bloed is al stroperig en heb nu dus grote kans op trombose. Ik schrok hier dus behoorlijk van. De afgelopen dagen heb ik ook al flink gedronken (meer dan 3 liter), maar ik moet nu dus nog veel meer drinken. Ze gaan me nu goed in de gaten houden en ik moet nu om de dag naar het ziekenhuis om mijn bloed te prikken en om een echo te laten maken. Daarbij gaan ze kijken of er zich geen vocht bevindt rond mijn baarmoeder en of mijn eierstokken niet vergroot zijn. Dat was godzijdank vanochtend wel in orde. Vrijdagmorgen moet ik om 10.30 uur bloed prikken en om 11.30 uur een echo laten maken. Ik baal natuurlijk behoorlijk dat ik nu helemaal niks mag doen. Dat is voor iemand die niet stil kan zitten helemaal niet leuk. Ik moet nu het huishouden ook helemaal uit handen geven aan mijn vriend, terwijl ik dat dus het liefste zelf doe. Ik vind het ook vervelend voor mijn collega's dat ik nu niet kan werken, want het is uitgerekend nu erg druk op kantoor. Ik moest mij ziekmelden van de arts. Ze proberen te voorkomen dat het erger wordt en dat ik opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Dan eindig ik nu met goed nieuws. Van de 17 eicellen zijn er maar liefst 15 (!!) bevrucht. Hartstikke goed dus. Ze hebben na onderling overleg wel 1 topembryo bij mij teruggeplaatst. Dat was namelijk ook maar de vraag of dat wel kon. Want een zwangerschap verhoogt nog eens extra de kans op ernstige overstimulatie. Ik mag dus over 2 weken testen of ik zwanger ben. Verder zijn er van de 15 - 1 teruggeplaatste embryo = 14 embryo's 9 stuks geschikt om in te vriezen. Morgen bekijken ze dat nog eens en dan kunnen ze zien hoeveel er daadwerkelijk ingevroren kunnen worden. Ik hoop dat er toch een stuk of 7/8 overblijven in de vriezer, want dan hoef ik eerst niet weer hormonen te spuiten (mocht deze poging niet geslaagd zijn) met alle gevolgen van dien (dat zie je nu dus wel weer!). Dan kan er een cryo (ingevroren embryo) teruggeplaatst worden in een natuurlijke cyclus. Zo, nu dus rusten, veel drinken en naar de WC.....
be happy , wat heftig zeg...... heel veel sterkte met rusten! En hopelijk komt de rust ten goede! enne wat fijn dat er zoveel embryos geschikt zijn gevonden om in te vriezen! sterkte in deze wachtweken....!! en al helemaal met het nemen van je rust!! Liefs Ella
Behappy@ Jeetje wat een verhaal !! lieve meis ik duim me een ongeluk dat het over gaat! en de emy gaat nestelen. En idd wat een goede oogt! Neem je rust, denk aan je zelf een hele dikke knuf. Misschien zien we me kaar vrijdag , mocht het uitlopen . Ik moet er om 10 20 zijn. Meis meld je je af en toe even!! Zodat ik weet dat ik me geen zorgen hoef te maken! Hier net tellefoon van de maatschappelijk werkster: donderdag 28 oktober afspraak om half 11. Ik vroeg haar of dit bij de behandeling in zat dat was zo.
Inderdaad super dat het gesprek wordt vergoed. Da's toch een zorg minder. En Happy, jeeminee zeg, wat een verhaal. Wel fijn dat er een emmy teruggeplaatst mocht worden. Want volgens mij gebeurt dit niet vaak bij overstimulatie. Nou ja, misschien heeft het wel een positief effect, je weet maar nooit. Sterkte!
Idd een zorg minder, Ik hoop ook dat het me gaat helpen!! mijn moeder zij tegen me vanmiddag aan de foon dat ik wel rustig was. En ze zij zelf als je boos op mij bent haar ook zeggen hoor, alles zeggen waar je mee zit zij mijn moeder. Ik zeg komt wel goed!! Manlief staat er ook achter hij zij vandaag geeft mij vast ook rust als je weet hoe er mee om te gaan, ik vind het ook moeilijk. En heb er soms geen zin aan om over te hebben.
Marnats eitjes: GROEI EN VERMEERDER U!!!! ! Heb op het andere topic uitgebreider gereageerd! Knuff voor jou!!! xxx
Spannend hoor vandaag, maar we blijven positief. Ik duim voor je! Hier gister een tp gehad van een super mooi embryootje. Nog twee in de vriezer.