oke ik voel heel veel steken, pijnlijke borsten , misselijk, boerenlaten alles wat er zeg maar bij hoort, ikmag morgen testen, maar had net idee dat mijn afscheiding wat donkerder was :S blijft toch spannend altijd
Je voelt steken in je buik? Heb jij ook van die " borrel" en lucht geluiden? (Uit je buik) Ik heb dat nl wel. Maar ik hoef verder geen winden ofzo te laten. Ik mag 14 okt. Pas testen. Ik moet dus nog even in vergelijking met jou.
Dat zou jammer voor je zijn. Helaas is dat " bruin" verlies bij mij Altijd het teken dat m'n ongi eraan komt. Ik weet gewoon dat als ik dat bruin verlies Ga krijgen in de komende dagen dat het zwanger Worden niet gelukt is. Het is bij mij altijd een combi van factoren Waardoor ik al vrij snel door heb dat ik ongesteld Ga worden. Een x aantal dagen voorafgaand aan de ongi Krijg ik migraine aanvallen. Slecht slapen. En vervolgens begint het dan met dat bruin verlies.
Hè. Breekt je ongi niet door dan? Blijft het bij het bruin verlies? Hebben ze gezegt dat je nog Wel zwanger zou kunnen zijn dan?
hi nee het meeste is bruin heeeeel soms rood en dan ook maar heeel klein beetje dus afwachten en morgen testen, het kan nog positief zijn, ben benieuwd ik heb nu 2x cb getest ga nu die van kruidvat ophalen die zijn gevoeliger heb ik gehoord