Hai dames, Zijn er hier ook dames die meer dan vijf terugplaatsingen nodig hadden voordat zij voor de eerste keer positief testten? Bij mij zinkt de moed mij namelijk aardig in de schoenen, na twee verse terugplaatsingen van 1 top embryo, en drie keer een terugplaatsing van twee cryo's. Nog nooit ook maar even positief getest!! Ik heb inmiddels het gevoel dat ik helemaal geen kans heb om ook maar een keer zwanger te worden. Hopelijk zijn er toch wat positieve verhalen die mij weer wat vertrouwen kunnen geven.... Groetjes, Sonne
In het topic van Mia zitten meerdere meisjes die na vele terugplaatsingen toch zwanger zijn geworden.... Sikki, Lindinha, Mia Wil je heel veel succes wensen!
ik heb 1 verse terugplaatsing gehad van 1 goeie top emmy. 3 x terugplaatsing van 2 cryo's en bij de laatste terugplaatsing een vroege miskraam helaas. nu hopelijk gauw mijn 2e verse terugplaatsing!! succes!!!!!! en idd,...er zijn veel dames die pas na vele keren terugplaatsing zwanger zijn geworden!
Er zijn inderdaad genoeg voorbeelden te noemen! Miepje na 10 terugplaatsingen Lindinha na 11 terugplaatsingen Mia na 8 terugplaatsingen Alex na 5 terugplaatsingen Ikzelf na 10 terugplaatsingen (met 19 embryo's) En zo zijn er (gelukkig voor ons meisjes) nog veel meer! Helaas moeten sommigen van ons nog net iets dieper gaan voordat we ook het geluk mogen ervaren. Heel veel sterkte!!!
Eerste keer was geloof ik na 6e terugplaatsing, maar helaas werd dat een mk. Uiteindelijk na 10e terugplaatsing een positieve zwangerschapstest en een blijvende zwangerschap. Het kan echt, meid! Zoals Sikki zegt, sommigen van ons moeten heel diep gaan. Maar de wonderen zijn echt de wereld nog niet uit.....
Ik sluit me bij Sikki en Miepje aan. Hier na 10e terugplaatsing zwanger maar helaas miskraam. Daarna bij 11e terugplaatsing (cryo) zwanger en 3 weken geleden bevallen van een prachtige zoon! Dus houd moed!