Hallo, Zojuist heb ik getest omdat ik bloedverlies had 13 dagen na een verse tp. De test gaf negatief aan . Morgen volgt de test van het ziekenhuis maar ik heb weinig hoop dat hier verandering in zit. Gelukkig hebben wij nog cryo's. Kan iemand vertellen hoe dit verder gaat? Ik wil namelijk meteen door. Groet Kiwitjee
Volgens mij laten ze er 1 cyclus tussen zitten voor je weer door kan gaan. Dan zou je over 2 maanden weer een TP krijgen. Maar zeker weten doe ik het niet.
Hier moet er een maand tussen zitten. Bij cryo ook. Hier ook sinds gisteren bloedverlies. 11 dagen na tp. Ik voel me ook vreselijk. Maar ik neem wel een maand pauze. Even geen hormonen. Even geen gedoe. Sterkte meis..
Ik heb morgen 3 e tp, bij eerste tp(vers emberyo) moest ik een maand pauze houden en daarna in mijn natuurlijke cyclus zonder hormonen terugplaatsen.maar dat duurte 2 mnd totdat ik weer in me natuurlijke cyclus ong werd en helaas 2e tp ook mislukt.toen zeiden ze dat weer met de hormonen gaan proberen. Ik neem nu estradiol en vaginale utrogestan en morgen mag ik voor 3e tp in umc. Gelukkig had ikngeen last van die hormonen! Ik hoop dat je ook geen last van krijgen. Heel veel succes meiden!
Bij ons in het ziekenhuis moet je ook eerst een maand wachten en gaat het daarna in principe zonder hormonen. Tenzij je van jezelf geen goede cyclus hebt.
Hoi in het Erasmus mc was bij mij geen pauze als er nog Cryo,s waren!ik liet er zelf een maand tussen om tot rust te komen.ik denk dat elk ziekenhuis zijn eigen protocol heeft!
Hoi Kiwitjee, Bij ons in het ziekenhuis moet je ook 1 maand wachten. Een rustmaand. Heel veel succes! Groetjes