Iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Knuffie85, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

#1 Knuffie85, 11 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2013
    Afgelopen 30 augustus tweede poging iui gehad. Nu 2de wachtweek in. Vind het zo spannend. Iemand in hetzelfde schuitje?

Liefs tanja

2. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik heb 4 september mijn tweede IUI gehad dus zit nu ook in de tweede wachtweek! Ik vind het ook ontzettend spannend! Heb je hormonen gespoten? En hoeveel follikels had je?
    Succes met wachten...pff slopend!

3. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hier ook tweede IUI (KID). Zou zondag ongesteld moeten worden. Vandaag een negatieve test, dus weinig hoop over.

Hier nog in natuurlijke cyclus.

4. Knuffie85

@ nikkie23: nee ik gebruik geen hormonen. We moesten het eerst proberen van de dokter zonder en als we na 6 pogingen nog niet zwanger waren dan moesten we verder kijken met eventueel hormonen. Ik heb geen idee hoveel follikels ik heb gehad. Ik moet ovulatietesten doen en dan de volgende dag erheen voor de inseminatie.
    En idd erg slopend pfff.

@evira: misschein toch nog te vroeg spannend ik duim hier voor je.

5. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    Hi , spannend he dat wachten... Ik had precies hetzelfde.
    Bij mij is het de eerste x gelukt. Maar nu blijft het ook nog steeds spannend. Zal alles goed blijven gaan.
    Na hoelang kreeg jij een miskraam Tanja28?

Ik hoop voor jullie allemaal dat het ook snel raak is!!

6. Knuffie85

Suzanne v: al gauw genoeg bij de 5 1/2 week. Heb van te voren 2dagen gebloed en hevige buikpijn gehad. Was echt heel erg om dat mee te maken. Hoop echt dat we nu wat geluk hebben.
    Ja idd erg spannend bij jou dan. Hoever ben je?

7. suzannev

suzannev Lid

11 apr 2012
    53
    0
    0
    Dat lijkt me heel heftig ja!
    Ik ben nu 5 weken en heb sinds 9 dagen symptomen en positief getest.
    Over 13 dagen heb ik de eerste echo in het zh.

Wij moesten ook eerst 4x zonder hormonen proberen en als dat niet lukt 4x met.

8. Knuffie85

Kei leuk. Alsnog gefeliciteerd. Hopelijk heb je een mooie echo en kun je daarna gaan genieten.

Deel Deze Pagina