Hoi allemaal, zijn die momenteel in een icsi of IVF traject zitten voor een 2e kindje? Het lijkt mij leuk om met jullie te kletsen over het verloop van jullie traject. Wij zijn in februari begonnen voor een 2e via Icsi. Helaas zijn er 2 terugplaatsingen mislukt. Begin augustus staat er een nieuwe punctie op de planning. Ik vind het allemaal weer ontzettend spannend. De wens voor een 2e is weer zo ontzettend groot.
Hey hoi, ik zag toevallig een reactie van jou onder een andere post. Jullie zijn overgestapt van Zwolle naar Nije Barrahus? Ik ben nieuwsgierig wat er anders ging in Nije Barrahus. Wij hebben zelf namelijk al 4 mislukte tp’s gehad in Zwolle. 4 keer van goede kwaliteit en met ons beide is ook “niets aan de hand” om het zo maar te zeggen. Ik kreeg ze allemaal in natuurlijke cyclus terug met utro. Helaas nog nooit een positieve test gehad en al 3 jaar bezig
Hoi, ik wil ook wel (proberen) mee te schrijven en te volgen Hier alweer een jaar onderweg voor een 2e kindje...zo spannend weer indd of het ooit nog weer mag lukken
ohh boii, ik ben van hengelo overgestapt naar zwolle omdat hengelo poep is. 3 iui pogingen verprutst daar door 2 dagen te laat insemineren telkens. Nu 9 dpo negatief nog, niet veel hoop maar goed het is nog vroeg. Is zwolle nou ook slecht??
Hi! Nou Zwolle is volgens mij heel goed Alleen bij mij lukt het tot nu toe niet, helaas. Ik vermoed binnenkort een nieuwe punctie. Maar 2 dagen te laat insemineren?? Hoe kan dat? Ik snap heel goed dat je dan het vertrouwen kwijt bent
ik had 17 november positieve ovulatie test. eitjes waren die dag 16 en 18. maar volgens hengelo kon dat nog niet.. dus 18de ovitrelle en 20ste inseminatie hahah. Maar waren wel die 18de gesprongen...