Wie o Wie?: ) voor mij is dit de 2e behandeling, eerste behandeling 24 eitjes waarvan 2 ingevroren waren, helaas heeft dit niet geleidt tot een zwangerschap. Op dus naar 2e icsi..Gister begonnen met Desapeptyl..en volgende week echo. Gaan er weer voor...
hoi gezegend volgens mij ben ik jou al eerder tegen gekomen in ander topic? weet niet of ik hier mee mag doen. ik heb vorige week miskraam (vroeg) gehad en heb in sep of begin okt een poging met onze enige cryo, waar ik niet veel moed op heb. (misschien is dat niet goed maar goed) mocht dat mislukken zullen wij verder gaan voor poging twee. ik moet dus nu even niet spuiten zoals jij maar weet absoluut waarover je praat. ik heb namelijk al vier pogingen icsi achter de rug. misschien kunnen we elkaar als nog helpen of steunen of gezellig kletsen! (gedachten even ergens anders) wens je in elk geval veel succes hoop dat het je deze keer wel mag lukken. groetjes
Dat is heftig.. Heb je 4 pogingen gehad? is er bij jouw ook verteld wat de reden is dat het elke x mislukt? Hoop ook voor jouw dat je dik zwanger wordt meid! Bij welke ziekenhuis ben je in behandeling?
hoi nee hoor ik heb drie pogingen gehad daarvan is er 1 vlak voor de punctie afgebroken te weinig eitjes, waardoor is een raadsel aangezien ik de andere keren tegen overgestimuleerd aan zat. en bij laatste poging hebben we een zoon gekregen!! nu heb ik 1 poging ondergaan voor een brusje. en dus een miskraam na verse tp. we hebben nog 1 cryo. ik ben in gent en jij?
Mooi..Ik ben in behandeling bij het amc. Nou spannend allemaaaal! Als het goed is begin je dan binnenkort met progynova niet waar?
echt ik heb geen flauw idee hoe dat in zen werk gaat met een cryo is namelijk de eerste keer. heb jij wel ervaring met prognova dan??
Jah dat zijn pilletje die je eental x moet innemen perdag dat zorgt voor een goeie dikte van de baarmoedervlies, je begint daar de eerste dag van je menstruatie mee.. En meten een paar dagen daarna of het dik genoeg is om een terugplaatsing te plannen.