Wie ook terugplaatsing in augustus gehad?

Discussion in 'MMM clubs' started by Zoetjes, Aug 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

Aug 26, 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Ik heb mijn eerste TP d.m.v ICSI gehad afgelopen 19 augustus.
    Ik ben erg benieuwd naar andere dames die ook een TP hebben gehad deze maand.

Wellicht dat we blijdschap en steun kunnen bieden aan elkaar en we elkaar er doorheen kunnen helpen in die akelige wachtdagen!

2. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Hoi zoetjes

hier 16 aug tp gehad.

Week na tp licht positief streepje. .. nu ga ik morgenavond ook testen als ik nog niet ongi ben.

Voel vanalles al. Veel steekjes. ..onder rug drukkend gevoel. Heel af en toe lijk ik mijn baarmoeder een beetje te voelen

dus mijn lichaam is flink bezig met iets. .. hopelijk is het positief. ..

en natuurlijk gevoelige borsten maar heb ik altijd

moet ook zeggen dat ik meer slijm produceer nu ondanks de utto bolletjes. Na de punctie ook gehad utro toen was het Veel droger

Maar misschien houd mijn lichaam me voor de gek Haha net als de laatste 2 jaar

jij al kwaaltjes zoetjes?

3. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb de tp 12 augustus gehad van een blasto cryo en zie banner! Spannend hè die periode na de tp!!

4. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

Aug 26, 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Hoi Lobke,

Spannend! Streep is streep! Al heb ik ook gehoord dat je door de hormonen nog lang positief kan testen.

Ik heb ook een zeurderig gevoel in de onderbuik. Zere borsten heb ik heel het proces al. Maar er is wel duidelijk wat bezig daaronder. Morgen voor de zekerheid een echo om te zien of er niet alsnog een overstimulatie is. Ik ben namelijk ook aan het aankomen en hield erg veel vocht vast sinds de punctie.

Ik vind het erg spannend allemaal. Telkens heb ik het gevoel onderin dat ik ongesteld moet worden en dan trekt het weer weg. Als ik veel doe of anders zit dan is het meer aanwezig. Ik weet allemaal niet wat ik er van moet denken. Als het goed is heb jij a.s. vrijdag dus een bloedtest?

@ Ships... ik wist het net nog! *dementie, schijnt ook een kwaal te zijn*

Super! Nu lekker genieten en het eerste trimester door. Spannend zeg. Nu heb ik niet je handtekening gelezen. Was dit van de eerste ICSI/IVF behandeling?

Liefs,
    S

5. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

Aug 26, 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    @Poppetje... (nu wel)
    Ik zie het al, 2e ICSI. Heerlijk zeg dat het in t midden is, en niet pas op de zenuwslopende laatste behandeling. Zal vast meer rust geven, op deze manier. Lekker genieten nu en je buik en voeten goed warm houden ;)
    Ik heb me laten vertellen dat dat heel verstandig is in de begin periode. Of het waar is..?! Geen idee. Misschien best de moeite.

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    De eerste poging was in nl geen tp, emc gaf direct op En zei dat we het konden vergeten.. Je snapt, aardig traumatisch. Nu tweede poging en tweede tp! Voordat je zwanger bent moet je je voeten warm houden schijnt! Maar eh heb het nu continu warm!!!

Wanneer is jullie testdatum precies?

7. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

Aug 26, 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Heey pop,

Onze testdatum is 3 september. Op zijn vroegst mochten we zondag thuis testen. Maar dat gaan we niet doen, voor die 2 dagen. Haal liever een lekker ijsje voor onze kleine T.

Het schijnt dat in het eerste trimester warm blijven ook goed is, omdat je dan een betere doorbloeding hebt en dat goed is voor "het blijven plakken" of iets dergelijks.

Ik ben natuurlijk wel enorm nieuwsgierig, maar zo bang dat ik mezelf blij maak met een dooie mus... of emmy dan. *sarcasme*
    Dus beter gewoon tot 3 sept wachten.

Nu ga ik naar mijn bedje. Welterusten en wellicht tot morgen.

Liefs,
    S

8. ettol

ettol Actief lid

Aug 21, 2013
    233
    56
    28
    hoihoi!
    Ik heb vorige week op 22 aug mijn eerste TP gehad. Ik zit mezelf nu op te vreten van de spanning en probeer ieder gevoel in mijn buik te duiden...Maar ik moet nog ruim 1.5 week wachten voordat ik een test mag/moet doen. Zie daar erg tegen op. Brrrr...Ook probeer ik volgens een strikt regime te leven om het zoveel mogelijk kans te geven, maar soms voel ik me daar best belachelijk over (genoeg slaap, geen intensieve sport, maar wel wat fietsen en lopen, geen suiker, geen koffie, veel groente en fruit). Geen idee of het enig effect heeft, maar ik wil me niet schuldig voelen over twee weken. Zijn er nog dingen die jullie laten? Hebben jullie innestelings-spotting gehad?
    Hopelijk kunnen we inderdaad veel blijdschap met elkaar delen! toitoitoi allemaal!

9. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

Aug 26, 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Hoi Ettol,

Ik 2 dagen na de TP wat steken e.d. en ben toen
    Via Wanneer gaat het eitje innestelen? even gaan kijken. Dat bleek precies de innesteling te kunnen zijn. Dus dat maakt het spannend.

Ik heb juist niets aan mijn levensstijl veranderd. Omdat ik mezelf zo min mogelijk probeer op te naaien. Mijn zoontje is dwars door de pil heen gekomen en toen ik er achter kwam (paar dagen voor nod) had ik toch al de nodige doorzakavonden achter de rug en me behoorlijk misdragen. Ik blijf momenteel wel van een borrel of glas wijn af en intensief sporten heb ik ook even in de ijskast gezet. Al ga ik daar volgende week gewoon weer mee beginnen.

De een zal zeggen dat het regime dat je volgt juist heel goed is. Terwijl een ander weer zal zeggen dat je gewoon je leven moet blijven leiden zoals je deed. Niemand kan jou zeggen wat goed is voor je.

Ik rook bijvoorbeeld. Nu wel wat minder dan ik deed, maar stoppen is geen goed plan voor mij. Maar dat zegt mijn Gyn ook. Dat levert meer negatief resultaat dan positief momenteel. Pas op t moment dat ik positief test, gaat alles in de kast. Ik voel me daar persoonlijk prettiger bij. Terwijl anderen het misschien wel heftig veroordelen.
    Maar wellicht, als ik niet positief test, dat ik alles resoluut omgooi.

Moment afhankelijk dus.

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Zoetjes, ik durfde niet eerder te testen, dacht leg liever nog even in hoop dan in teleurstelling... Gek hè!

Ettol, ik heb geen spotting gehad, ik dacht daarom mede dat het niet gelukt was maar zie banner. Wel steken gehad en paar alsof ze met een naald prikte een krampjes, ook richting mijn liezen..

Verder bij de eerste tp volledig rust gehad en mislukt.. Nu gesport, hoewel Max Twee keer per week, granaatappelsap, vitamine d, multivitamine, visolie, extra foliumzuur en dhea geslikt.. En onthouding met manlief, dat vond ik eng. Hij nu, tot aan de eerste echo is hij bang dat hij iets kapot maakt..

Ik rook en dronk overigens toch niet dus dat scheelde. Maar stress is idd slechter!

11. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ohh spannend dames

hier een blasto tp van icsi 1. Verse tp was mislukt..

dus kan geen valse uitslag krijgen omdat ik geen pregnyl gebruikt heb. En utrogestan kan geen hcg aantonen

12. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Hoop zo dat de test straks donkerder is hihi

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lonken, een streep is een streep is mij verteld.. Hoe donkerder, hoe hoger de Hcg is maar zonder dat hormoon is er niets ;) dus voorzichtig gefeliciteerd!

14. ettol

ettol Actief lid

Aug 21, 2013
    233
    56
    28
    hoi!

wat spannend Lobke2! Fingers crossed dat het goed nieuws is.

Stress lijkt me idd slechter dan je voedingspatroon of matig roken. De artsen zeggen ook helemaal niks daarover, dus waarschijnlijk maakt het geen drol uit.

Mij was alleen verteld dat ik de eerste week na tp niet intensief mocht sporten en inderdaad ook onthouding met manlief (de mijne is ook bang om iets kapot te maken :)).

@poppetje77 Kan je DHEA gewoon bij de apotheek krijgen?

Bij mij ook sinds gisteren wat pijnscheuten in de onderbuik die ook richting de lies gaan en daarom dacht ik dat gewoon nog mijn eierstokken waren die nog moeten bijkomen van de stimulatie en de punctie. Gewoon braaf wachten is het devies vrees ik.

Jullie allemaal veel succes!
    xx

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dhea met je op internet bestellen, wordt niet in nl verkocht! Op de site van dd kun je meer lezen wat het doet ;)

16. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

Aug 26, 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Hoi dames!

Hier op het zh geweest ivm mogelijke overstimulatie en de eierstokken waren inderdaad vergroot door vocht en het was allemaal nog erg gevoelig. Ik moet rustig aan doen en zo min mogelijk traplopen, bukken en tillen en voldoende drinken. Eitje.. *letterlijk en figuurlijk dus*

Hij bekeek bewust de baarmoeder niet, leek het op. Althans toen hij daar op richtte veranderde hij resoluut naar links. Ik zal het me wel verbeeld hebben. Daar ben ik goed in. Ik zie ook altijd strepen die er niet zijn. :D

Ben benieuwd wie van deze TP-tjes dus allemaal zwanger raken.

17. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

Aug 26, 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert

Je gaat toch wel een foto plaatsen he? Dan kunnen we met je mee oordelen. :)

18. lobke2

lobke2 Bekend lid

Nov 4, 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Hmmm morgen toch maar net ochtend urine proberen. .. hij is haast meer tuur dan eerst:)

19. Zoetjes

Zoetjes Actief lid

Aug 26, 2013
    183
    0
    0
    NULL
    Zundert
    Heb je foto van de eerste? Kan wel ff kijken of ik hem dan kan bewerken naar een beter zichtbaar resultaat?

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Duimen draaien voor je lobke!

Share This Page