Bedankt, lief dat iedereen meeleeft!!! Enig idee of ik iets kan bijdragen dat de emy blijft waar het hoort?? En vast een zinloze vraag, maar heeft het zin om voor de bloedtest een thuistest te doen, als voor info?? Mannetje zegt niet doen... Als het aan mij ligt doe ik er de komende 2 weken elke dag wel 1...
Eens met je mannetje niet doen maakt je zelf alleen maar gek. Zwangerschaptest naar 15 dagen . Succes meis
Veel succes met het wachten Te vroeg testen zorgt vaak alleen maar voor twijfels. Dat wetende kon ik het nooit laten om te vroeg te testen hihi Altijd ongeduldig. Hoe ging je tp?
Tp een feit... Was makkelijk gegaan. Moet nog veel rust houdenwarn nl heel veel ( grote ) vochtblaasjes te zien... Nu weer afwachten... Thnx
He meid wat fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad!! Nu lekker rusten en goed voor jezelf zorgen.... Ik heb vandaag toevallig de punctie gehad!! en heb erg veel last nu!! Ik had er 24 uiteindelijk. Ik ga voor je duimen... Dikke knuffel
Ja idd erg veel ja...heb gister ook heel veel last gehad en merk dat ik nu ook erg rustig aan moet doen. maar ja alles voor een goed doel he.... Als alles goed gaat kom ik vrijdag bij je op het wacht bankje zitten!!! Heel veel succes in de wacht weken en er brand hier een kaarsje voor je hoor Dikke knuffel Romy
Succes met de wachtweken, Jenka. Trek je het? Ik vond het dit keer lastig. Ik ben van het bankje af.... en ZWANGER!
Jeeeeeeeeeeeeeeeewoehoehoeaaaaaaaaaaaaaahieperdepiepjahoooooooiijooepiiiiii Wat goed! Ben blij voor je!!!!
Hallo.... er waren er 13 goed gedeeld.....waarvan er 1 in mn buikje zit nu!!! er waren meerdere 8 cellen gedeeld dus de uitslag was erg goed!! Nu dus op het wachtbankje....en over 2 weken de brief met hoeveel er ingevroren kunnen worden.....ben benieuwd!!!! Gaat alles nog steeds goed met jou???? Ik zou officieel de 25 ste mogen testen!! Super spannend allemaal!!! Dikke knuffel!!
Iig gefeliciteerd... Bijna bij de finish... Ik voel ( letterlijk ) met je mee! Ik test de 18e... Knuf!
Spannend Jenka en Romy Heb vannochtend de punctie gehad..ben nog heel moe en als ik te snel opsta dan voel ik het draaien maar verder gelukkig geen last!
He pinda! Blij dat het goed isbgegaan, nu lekker een paar dagen rust en hoop voor je dat er een tp is!!! Knuf
@pindakoek voor jou ook spannend dus....ik heb de dag van de punctie heel veel last gehad!! zeker van me buik, was net of ik 5 maanden zwanger was!!!! Handig als niemand weet waar je mee bezig bent hahaha Nu pas zakt dat volle gevoel een beetje af gelukkig!! Dus rustig aan doen en dan komt alles goed!
Hoi meid, Ik voel me wel goed. Vandaag voor het eerst minder last van dat opgeblazen gevoel....poeh he afgelopen dagen heb ik me 9 mnd zwanger gevoeld!! hahaha ik was dikker als toen ik de vorige 20 weken zwanger was!!! Gister had ik echt het gevoel dat me eierstokken steeds meer opgezet werden maar nu is dat weg.Wel heb ik steeds een ongi gevoel maar dat heb ik al sinds de punctie! Gelukkig maar want morgen moet ik weer werken... en hoe gaat het met jou? hou je het wachten nog vol?
He romy... Ik heb hetzelfde... Denk steeds dat ik ongesteld moet worden, althans dat voelt zo Werkse morgen en houd me op de hoogte
He hallo, Was nieuwsgierig hoe het met je is??? Hier gaat alles nog steeds goed...is wel erg spannend aan het worden nu..... Nog een paar dagen!! X