Eerste KID -Poging.. Onzeker

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kleintje85, 18 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje85

kleintje85 Bekend lid

5 apr 2015
    598
    174
    43
    ik ben finance assistent
    Den Helder
    Hoi dames,

Ik heb vandaag mijn eerste KID poging gehad bij het umc utrecht.
    Echter is t moment heel onzeker. Ik testte 16 september om 17.30 bijna positief. De ochtend (08:00) was de streep lichter. Om 00.00 uur was de streep ook weer lichter. Ik heb vandaag pas de inseminatie gehad, omdat je bij het umc voor 11.30 moet bellen en ik testte 17.30 positief, dus dan kan je pas 1.5 dag later heen. Gisteren rond de middag had ik krampjes linksonder (eisprong?). Net mn verhaal aan de arts vertelt en die was bang dat ik net te laat ben, maar ik had wel vruchtbaarheidsslijm doorzichtig wat de arts zo kon zien. Het zal er om hangen of ik nog op tijd was.
    Ze zei dat ik volgende keer om 14.00 moet testen zodat ik voor 15.00u nog kan bellen, zodat ik de volgende dag heen kan en niet 1.5 dag later. (hadden ze trouwens wel eerder mogen vertellen want in het boekje staat, bij positieve test voor half 12 bellen). Overigens zei ze dat ingevroren zaad ongeveer 72 uur leeft.

Wat denken jullie? Nog net op tijd of echt te laat?
    Hieronder mijn (positieve?) test. Met clearblue krijg ik geen smileys. En denk dat mn LH piek heel kort is.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina