De vraag spreekt voor zich. Hoeveel maanden na de geboorte van je kindje ben je weer begonnen met de eerste IVF poging?
Na twee jaar, maar dat kwam door persoonlijke omstandigheden. Als alles goed was gegaan, waren we ws weer begonnen toen hij 1 jaar werd
Wij zijn een jaar verder en hebben de beslissing voor een tweede kindje een half jaar uitgesteld, dus misschien na anderhalf jaar, misschien helemaal niet meer...
Leuk dat jullie gereageerd hebben. Ben gewoon zo benieuwd wanneer anderen weer starten. Zij zijn weer met IVF begonnen toen onze baby 7 mnd was.
Hoi! Wij hebben een cryo tp gehad toen ons meisje 7,5maand was, maar helaas mislukt. Daarna meteen verder met nieuwe poging en daarvan vandaag de punctie gehad. Ons meisje is nu 10 maanden! Succes allemaal!
Toen Beer 9 maanden was hebben we een tp van 2 gehad, die helaas niet gelukt is, en nu gaan we binnenkort weer van start.
Na ongeveer 8,5 maand het ziekenhuis gebeld voor een 1e afspraak. Na 10 mnd hadden we de afspraak en moesten toch nog verplicht weer op prikinstructie enzo (beleid in nijmegen). Precies een jaar na de geboorte van onze dochter gestart met de 1e poging. Direct een 2e poging erna gedaan die uiteindelijk gelukt is. (en op 1,5 week na precies 2 jaar na de geboorte van onze dochter bevallen van onze tweeling!)
Na 1 jaar zijn we naar het ziekenhuis gegaan, na 10 maanden gestopt met de pil. Heb een keizersnede gehad en mocht daarom eerste jaar niet zwanger worden en gaf bv ruim 10 maanden. Vind zelf rond de 2 jaar leeftijdsverschil wel mooi, opschieten dus hier!
Wij hebben ICSI behandelingen gedaan, uiteindelijk overgestapt op KID. Nu is de jongste bijna 11 maanden en willen we weer starten met KID. Gebruik nu alleen pregnyl en opvolg echos met kid.
Leuk om te lezen dat er dus meer mensen zijn die 'best snel' na de geboorte weer ervoor gaan. Wij ook snel begonnen met het idee dat het misschien weer zo lang zou duren als voor de eerste. Gevolg: We hebben straks tussen de eerste en tweede 17 maanden zitten
Na 8 maanden. we hadden nog cryo's en daar was de eerste gelijk weer raak. inmiddels weer bevalen. De oudste scheelt dus slecht 17 maand...
Hier bij de eerste bij de 4e IUI zwanger geraakt en 9 maanden na de geboorte weer met IUI begonnen helaas zonder resultaat. Doorverwezen voor IVF en 3 IVF pogingen nodig gehad omdat ik vervroegd in de overgang zit voordat ik weer zwanger was. Precies 2 jaar nadat we weer de MMM in zijn gegaan was ik weer zwanger. Tussen de oudste en jongste zit 3 jaar en 3 maanden, had dit liever was minder gehad maar dit valt zoals jullie allemaal weten niet te voorspellen.
Inderdaad Nataly, je weet gewoon niet hoe lang het duurt. Het kan meteen raak zijn, maar ook weer zo lang duren als voor de eerste.
Wij zijn na 10 mnd weer gestart. We hadden toen nog 2 cryo's. Helaas is da dat niet gelukt. Toen even een paar maanden gewacht en inmiddels weer gestart. Het is ook zo lastig, het kan net zo goed in een keer raak zijn, maar van de andere kant kan het ook heel lang duren, net wat Landa zegt. Ik had 1.5 jaar verschil wel erg mooi gevonden. Druk, maar wel fijn voor de kindjes.