Goedemorgen, Ik hoop dat ik dit bericht op de goede plek plaats. Na 3 mks (de laatste op 24 december 2015) was ik even klaar met proberen om zwanger worden etc. Ik heb ook het forum niet meer bezocht. Helaas is de wens naar een tweede kind nog heel erg aanwezig. Omdat ik helemaal niet tevreden ben over hoe dingen in het zh in Dordrecht (mijn woonplaats) zijn gegaan, vroeg ik me af of er iemand op dit forum is, die een goede/kundige/aardige gynaecoloog in Rotterdam kent, bij het Erasmus UMC, of Maasstad Zh of S. Franciscus. Begin dit jaar had ik een afspraak in Gent staan maar ik heb hem geannuleerd want ik was, zoals gezegd, er even klaar mee (en voor mij is Gent ook te ver). Verdriet, stress...jullie kennen dat ook . Ik heb aan mijn ha gevraagd of hij een goede gyne kende maar hij mag geen namen geven , ...daar heb ik veel aan. Alvast bedankt xxx
Ik heb goede ervaringen met meerdere gynaecologen van het SFG. Hoewel ik geen vruchtbaarheidsbehandelingen heb gehad. Je mag me pb'en voor de namen als je wilt
Ik loop zelf in het Ijssellandziekenhuis (capelle / rotterdam), bij dokter Lambeek. Helaas zie ik haar weinig omdat zij maar 2 dagen spreekuur heeft in dit ziekenhuis, verder werkt ze in het havenziekenhuis in Rotterdam! Het SFG heb ik geen goede ervaringen, een van de vrouwelijke gyn daar vond ik echt een b*tch. Dr. Broekman is wel aardig maar echt zakelijk, de andere dokters alleen meegemaakt tijdens een kijkoperatie/curretage. Maasstad ziekenhuis heb je dr. Verhoeff, die heeft heel veel kennis en kunde op het gebied van fertiliteit. Zelf wordt ik als ik deze ronde geen succes heb naar het EMC doorverwezen. Mijn gyn. heeft als motivatie dat elke gyn. die daar de follikelmetingen enz doet enorm veel kennis heeft en per patient en per controle kan inspelen, en niet zoals in het ijsselland slechts een enkele gyn. die buiten de protocollen om kan denken en werken.
Ik loop in het Maasstad ziekenhuis bij dr Ritfeld. Erg aardige, geduldige en professionele arts. Ze neemt vragen of opmerkingen serieus. Ik heb inmiddels 1 kind via ivf bij het Maasstad (na lang voortraject) en ga nu voor de 2e.
Dames, Van harte bedankt voor jullie reactie. Ik heb nu een beetje een idee waar ik mijn afspraak ga maken. Bedankt xxx
Als je het niet erg vindt, om een stukje te rijde zou ik je Reinier de graaf in Voorburg aanraden. Fantastisch ziekenhuis, zeer kundig personeel.
Hier iemand met een goede ervaring bij Dr. Benneheij in het Erasmus Geduldig, duidelijk, in voor een grapje en ze neemt alle tijd voor je