ICSI topic

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by dagmar1974, Mar 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lieve dagmar,
    succes voor morgen.
    ik hoop zo dat alles goed uitpakt!
    bloed het nog steeds of is het onderhand al gestopt?
    en hoeveel weken ben je morgen? is er zekerheid (als alles goed is) dat je het hartje ziet kloppen?

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Dagmar, heel veel succes morgen! Hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt.....

3. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    dag lieve meiden

nog 1 nachtje.. morgen om 9.20 uur.. ik bloed nog steeds helaas.. best veel.. t wordt wel minder hoor maar goed tis er nog wel.. tis absoluut geen innnestelingsbloeding.. ik denk (en hoop) een ontrekkingsbloeding ivm het stoppen afgelopen woensdag met de progestran?!?!?!?

ik laat zsm weten...

doet me goed dta jullie allemaal zo meeleven..

ik zou morgen trouwens 6 weken en 3 dagen zijn. dus voro echo net iets te vroeg ben ik bang. maar ja als er nog maar wat zit ben ik al blij.. zien we volgende week weer verder.. pffffff

@ daffie en hoe ging het werken? hebben ze wat aan je gemerkt? :)

4. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Nee, ze hebben niets gemerkt...alleen aan een collega moest ik het wel vertellen. Die vroeg of ik wilde helpen op een kamer waar een patient lag met de MRSA bacterie (ziekenhuisbacterie) en daar wilde ik natuurlijk niet naar binnen. Niemand kon haar helpen en toen moest ik wel uitleggen wat de reden was dat ik niet wilde helpen daar. Waarschijnlijk kan het helemaal geen kwaad, want we moeten ons helemaal aankleden in schort, handschoenen en muts, maar ik wil echt geen enkel risico lopen. Zwanger worden is namelijk niet zo een voudig als het lijkt he :) :)

Verder heb ik het gewoon op mijn voet gegooit en iedereen gelooft het!

Heel veel sterkte morgen meis....ik hoop goed nieuws!

Knuf Daffie

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Dagmar: ik wil je bij deze heel veel succes wensen morgen en dat je maar snel uit deze onzekerheid komt met goed nieuws natuurlijk.

gr vruchtje

6. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lieve Dagmar,

heel veel succes morgen!
    Volgens mij kun je bij 6 weken en 3 dagen wel al wat zien hoor.
    Wij krijgen de 1e echo bij 7 weken, maar stond eigenlijk gepland bij 6 weken en 4 dagen (maar dat viel op vrijdag de 13e en dat wilde ik niet). Volgens het ziekenhuis kunnen ze dan zien of het een normale zwangerschap betreft en of er een hartje klopt...

SUCCES!
    [-o<
    xxx

7. verhip

verhip Fanatiek lid

Aug 23, 2007
    1,463
    0
    0
    Dagmar, succes vandaag..ik duim voor je..

8. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    aaaaaaaaaaaaaaaaaarggghhhhhhhhhh tis mislukt! toch wel een miskraam dus... mijn mannetje is heeel verdrietig nu en neemt vrij vandaag.. hij is er echt kapot van.

9. Enise

Enise Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    3,996
    0
    0
    Noord-Holland
    Ahhh dat meen je niet! Wat erg heyy :( :( :(

Wens jou en je man heel veel sterkte! Dikke knuffel!

10. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Och Dagmar :cry:

Wat vreselijk. Ben je eindelijk zwanger en dan dit! Het is verdomde oneerlijk! Ik wens je echt heel veel sterkte en je man ook natuurlijk!

Bleh, word er ook helemaal verdrietig van.

X Jille

11. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

Sep 17, 2007
    1,352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Lieve Dagmar,

Ik vind het zo erg voor jullie! Zo verschrikkelijk...

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. krijg er een brok van in mijn keel..

Hele dikke knuf

12. Vietje

Vietje Actief lid

Dec 31, 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    De punctie zit erop. En tis me reuze meegevallen!
    De oogst was 9 eitjes! Ben ik heel blij mee!
    Vrijdag bellen hoe t ervoor staat met de emmy's en dan horen we gelijk of en wanneer er een TP is.
    En dan de 19 testen....

Liefs,
    Vietje

13. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    Vietje! wat goed man.. ik hoop voor je dat maar veel goede emmys mag krijgen.. volop kansen!

jullie zijn allemaal lief! voel me al iets beter hoor.. af en toe voel ik spontaan een woedeaanval opkomen.. en kan me dan beheersen niet te gaan schreeuwen hahahahaa...
    we mogen na de ongi van augustus weer beginnen....

en dan... dan is de lijst heeeeeeeeeeel lang met nog meer mamas in spe!

14. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,204
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Dagmar ik wil jou en je mannetje sterkte wensen met dit oneerlijke verlies. Ook ik krijg er helemaal een naar gevoel van.

knuffel van vruchtje

15. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Hoi Vietje,

Goed hoor! Dat er maar mooie emmy van komen!

Dagmar....knap dat je je zo sterk houd! Af en toe gillen/janken lucht op.... i know ;)

Wij 19 juni gesprek over de cryo's, waarschijnlijk redden we voor de zomer niet, dus wordt het ook augustus.

Samen op naar de volgende poging dan maar weer....

Sterkte en hou je taai meid!

X Jille

16. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

Oct 2, 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    heeej jille!!! its a deal!!!! staan we samen sterk....
    bij ons zit er ook de vakantie tussen.. we gaan straks eerst onze geplande reis maar doen dan, die zouden we eerst afzeggen maar gaat nu gewoon door.. ff de zinnen op iets anders zetten
    we gaan nu ons lekker even daar op orienteren... gedachten verzetten..

vruchtje: bedankt... knufje trug

17. judibi

judibi Bekend lid

hopelijk voel je je snel weer wat beter, dagmar. balen van die zomerstop! ik wilde na de 2de poging die heel even gelukt was het liefst meteen weer verder, alhoewel ik wist dat mijn lichaam de rust wel kon gebruiken. dat was ook wel beter, maar dat wachten... :( dat is zo erg. sterkte in ieder geval met verwerken.
    vietje: daar komen vast mooie emmy's van! :D op naar een positieve test de 19de!

18. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Hoi Dames,

Even weer een berichtje van mij.
    Het gaat niet goed met me. Heb sinds vorige week een enorme inzinking gehad. Ik werk wel, dat leidt in ieder geval af. Maar voel me erg eenzaam. Mijn man steunt me volop, maar voel me erg alleen. De hele wereld draait weer door en ik zit hier met lege handen.
    Ik heb afgelopen maandag een gesprek aangevraagd op het zkh met de fertiliteitsverpleegkundige. Moet zeggen dat ze dat erg goed doen....heb ruim een uur een gesprek gehad diezelfde middag. Was erg fijn. Ik ben gewoon erg emotioneel, moet heel vaak huilen en blijf er dan inhangen. Volgende week hebben we gesprek bij de arts hoe nu verder. Na de vakantie waarschijnlijk cryo's terugplaatsing. Ze had nog nooit iemand gehad die zo extreem had gereageerd op de Lucrin (was echt heel erg depressief). volgende keer krijg ik dus andere medicatie, want dat ga ik niet nog een keer trekken. Verder heb ik me voorgenomen om alleen maar dingen voor mezelf te doen, die ik leuk vind en waar ik ontspannen van word. Heb een ontzettend zere rug en nek....spanningen. Heb vanavond dan ook een afspraak bij een massagetherapeute (incl reiki). Heb het echt nodig. En zaterdag lekker naar de sauna met vriendin.

Jullie ook ervaringen met zijn "verlate" reactie na mislukte ICSI?

19. judibi

judibi Bekend lid

hoi jille, wat akelig dat je je zo rot voelt. gelukkig heb je dan goede begeleiding gekregen in het zkh.
    inderdaad is het het allerbeste om nu echt alleen even dingen te doen waar je je goed van gaat voelen en probeer toch de positieve dingen al zijn ze maar klein naar voren te halen! wat ik altijd doe, is als er een negatieve deprimerende gedachte opkomt: wegdrukken met iets wat ik wel leuk vind en dan vooral iets waar ik wat mee kan doen. zoals na onze laatste poging. toen kreeg ik te horen dat ik toch zwanger was geweest. woest was ik, vooral op mijn lijf. nadat dat wat bezonken was ben ik allerlei dingen gaan bedenken die ik kon gaan dóen. ik heb de kinderkamer van mijn zoontje aangepakt: uittekenen hoe ik het wilde hebben, wat ik ervoor nodig had, man bij de lurven gepakt en naar de winkel gegaan. dat heeft mij heel erg geholpen: iets om je tanden actief in te zetten!
    sterkte meis

20. Jille

Jille Bekend lid

Aug 26, 2007
    669
    0
    0
    Beste meiden,

Ik haal het ICSI topic even naar boven :)

Ik ben vandaag op het ziekenhuis geweest voor evaluatie gesprek. Ik krijg waarschijnlijk in augustus mijn cryo's teruggeplaatst (als ze tenminste de ontdooiing overleven). Het kon niet eerder ivm zomerstop van het lab.
    Nu is het afwachten tot ik ongesteld wordt na de mislukte poging van afgelopen mei. Dan lekker op vakantie en dan weer verder in de molen.

Groeten allemaal.

Jille

Share This Page