ICSI topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dagmar1974, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    heeej jille!

dan gaan we gelijk op.. ik moet ongi afwachten vanaf 7 augustus en dan mag ik ook weer beginnen met spuiten ed.
    dan ben jij dus wel iets eerder met je cryos.. maar we kunnen samen aftellen naar een nieuwe start!

hoe voel je je verder?

2. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi Dagmar,

Ik voel me sinds afgelopen donderdag weer enigzins normaal. Heb het gevoel dat alle hormonen nu echt uit mijn lijf zijn.....werd ook wel tijd ook :)
    Tijdens het evaluatiegesprek hebben ze gezegd dat ik bij de volgende icsi poging een ander schema krijg, want 1,5 week lucrin spuiten is voor mij niet te doen! Word er veels te depressief van en dat ga ik niet nog een keer trekken. Gelukkig kan dat en zijn er andere mogelijkheden, maar we gaan eerst nog even voor de cryo's.

Hoe is het verder met jou? De klap ook weer enigzins te boven gekomen?

We gaan inderdaad gelijk op! Spannend.

X jille

3. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Hi Jille en Dagmar,

hier is de eerste icsi mislukt, afgelopen donderdag t slechte nieuws ontvangen...
    Als we doorgaan meteen is dat de volgende menstruatie. Dat wordt datn augustus starten met pil. Dan kom ik jullie ook volgen...
    Start jij ook in augustus eerst met de pil Dagmar?

xxx
    Vietje

4. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    hi Vietje

ik heb net ook al ff op je gereageerd in ivf icsi topic...
    ja ik moet de ongi van augustus afwachten, vanaf 7 augustus mag ik beginnen met de pil. als mijn cyclus goed loopt verwacht ik die 31 augustus ongeveer. maar ik moet eerst nog ongi worden na de MK, die verwacht ik volgend weekend... lets hope...
    dus ja dan gaan we gelijk op met zijn 3-en!
    maar vietje je zegt volgende menstruatie dat is toch al juli?

Jille, ja ik voel me ook wel weer wat beter hoor.. heeft wel veel tijd nodig he? ik moet nog wel erg slikken als ik zwangere buiken enzo zie en als ik hoor dat iemand zwanger is.. het gaat in mijn hoofd alleen maar daarover lijkt het soms.. wordt daar gek van.. ik hoop dat ik dat wel beter kan loslaten na verloop van tijd...

liefs mij

Deel Deze Pagina