ik mag morgenvroeg mijn punctie doen! ik ben zoooo benieuwd. ik krijg een roesje... een verdoving dat ik alles wel mee krijg maar geen pijn voel en als het voorbij is weet ik niet meer dat het is gebeurd?!?!?! dus ik ben morgen stonytony...
zoooo ben weer even terug al.. het zit erop... ze hebben er 15 weggehaald. dus was goed aantal. donderdag wordt het teruggeplaatst waarschijnlijk, ze bellen me dinsdag hoeveel er bruikbaar zijn enzo.. heb nu pijn in buik dus ga weer liggen. ik heb roesje gehad, wel raar hoor ik heb er nks van meegekregen maar ik praatte wel, ik schijn wel 10 keer gevraagd te hebben zijn het erveel? en wanneer de TP precies is.. t gekke is daar weet ik niks van af hahahhaa maar dat is beter hoor... vind ik. had ik ook om gevraagd.
dagmar dat is goed nieuws 15 eitjes! wel fijn dat je haast niks van de punctie heb gemerkt,succes met de terugplaatsing,ik duim voor je!
Hoi Dagmar, Spannend hoor! Ben benieuwd hoeveel er goed bevrucht gaan worden en hoe de terugplaatsing zal gaan en dan die wachtweken.....Succes en sterkte! Ik moet morgen voor de eerste FM naar het ziekenhuis ik zit dan op cyclusdag 11. Op de hoeveelste cyclusdag heb jij je punctie gehad? Ze zeiden op het zkh dat ik me nergens op in moest stellen, maar dat doe je stiekem toch he Groeten, Jille
hi meiden..... ja ik heb van de punctie niks gemerkt maar heb nu wel ongelofelijke buikpijn ik ben bang dat ik gisteren te weinig heb gedronken dus heb nu eeen flinke pot thee gezet! @ Jille ik ben 5 keer voor een FM geweest en ik kreeg de punctie op de 16e dag na de eerste Puregon spuit.. 20-4 eerste spuit en dus 4-5 de punctie. Succes morgen ik zal voor je duimen.. laat je even weten hoe het is gegaan? @mounia hoe is het verder met jou nu?
heeee ben net gebeld door ZH er zijn 7 eitjes geschikt bevonden en ik krijg om 14.15 uur donderdag de terugplaatsing.... dat wilde ik even snel vertellen .. later meer...
Ha Dagmar, Proficiat! Dat is mooi zeg! Nou maar hopen dat het donderdag ook allemaal naar wens gaat en dat je over 16 dagen een positieve uitslag in je handen hebt! Succes. Ik ga zo voor de eerste FM ben benieuwd! Groeten, Jille
Nou.....Vandaag in het ziekenhuis geweest voor de eerste echo. Er zitten behoorlijk wat eitjes van best wel behoorlijke grote (stuk of 10 a 12 geloof ik van tussen de 10 en 15 mm). Vrijdag moet ik weer terug voor een echo en dan kunnen ze waarschijnlijk zeggen wanneer de punctie is. Misschien al wel in het weekend. Wie zal het zeggen. Het komt steeds dichterbij! Groeten, Jille
Hallo allemaal, Even een vraagje: Ik ben afgelopen dinsdag voor de eerste FM weggeweest en het zag er goed uit. Behoorlijk wat eitjes die nog verder kunnen groeien. Ze hebben voor morgen nog een nieuwe afspraak gemaakt voor een tweede FM (zit dan op cyclusdag 14). Nu maak ik me echter beetje zorgen, want heb sinds gisteren behoorlijk zere borsten. Dit had ik voordat ik met ICSI begon ook altijd rond mijn ovulatie en dan de volgende 2 weken totdat ik ongesteld werd. Als ik dan een ovulatietest deed was die altijd positief. Kan het dat al die eitjes al springen en dat ze op het zkh te laat zijn? Of zorgen de hormonen ervoor dat dit niet gebeurt, maar heb ik wel zere borsten, net als altijd? Ik maak me waarschijnlijk druk om niks, maar ja zal er wel bijhoren. Ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld, maar er is nu geen spreekuur. Vanmiddag weer. Dan maar proberen. ps. Dagmar: heel veel succes vandaag ! xx. Jille
Jill ook ik heb erg gevoelige borsten hoor maar dat komt van de hormonen.. niks van denken.. ik heb ook allerlei kwaaltjes maar ik kan niet zwanger zijn want we klussen al een tijdje niet meer sinds ik spuit.. had ergens gelezen dat dat niet mag.. maar schijnt niet eens zo te zijn hahahaha heb je ze inmiddels al te pakken gekregen? bij mijn in ZH kan ik elk moment bellen hoor... bel je toch gewoon naar de afdeling zelf? en iet naar het speciale nummer? bij mij helpen ze altijd heel goed op welk moment ook.. ben zelfs al paar keer met kraamafdeling doorverbonden hihi
Hallo, Ik zou hier ook wel graag mee willen schrijven, want ik vind het ivf/icsi topic zo groot en er zitten zoveel mensen op dat ik door de bomen het bos niet meer zie Mijn vriend en ik zijn nu met met onze 3e icsi in eigen cyclus bezig en vorige week donderdag is er een emmy teruggeplaatst, dus we zitten midden op het wachtbankje... Errug spannend dus......... Ik voel natuurlijk van alles, maar ik spuit pregnyl en daar kan je je zwanger van voelen, nou geloof me maar, die voel ik! Erg verwarrend, maar ik ben gelukkig wel een stuk rustiger dan de vorige keer (negatieve test). Ik wens jullie allemaal veel sterkte met de pogingen, ziekenhuisbezoeken, puncties, wachtweken en testen! En Dagmar, heel veel succes vanmiddag Liefs Alice
heej liselot welkom hier.. ja dat was voor mij ook de reden hoor.. tis enorm groot en je kan helaas niet alles doorlezen en beantwoorden daardoor. dus jullie hebben er al een weekje opzitten met wachten... wij sinds vanmiddag dus. er zijn 2 teruggeplaatst. zooooooooo spannend! jij spuit nu? ik heb van die bolletjes progestran die ik inwendig 3 x per dag in moet brengen :x rustig aan nog he? ik duim dat ze lekker blijven zitten bij jullie ook! liefs
Hallo allemaal, Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de 2de echo. De arts was zeer tevreden, mijn lijf doet precies wat het moet doen! Eindelijk eens iets positiefs in dit lange traject. Ik heb 16 mooie eiblaasjes van allemaal een mooie grote. A.s maandag 2de pinksterdag heb ik de punctie. Ik vind het superspannend! Maar we gaan ervoor! Dagmar: succes met de lange wachtweken! Over een halve week kom ik bij je op de wachtbank! X Jille
yoeheeee Jille, wat een mooi aantal ook! wat heerlijk vooruitzicht he? lijkt me gezellig met zijn 2en op het bankje... tis wel gek maar het voelt totaal nog niet zo he? dat je nu zwanger kan zijn... heel gek...
Nou, heb net mijn pregnyl spuit gezet. Dat was best eng, maar achteraf een eitje! Ik ben trots op mezelf....yiehoe! De andere hormonen heb ik toegediend met zo'n soort schietpen, dus dat was makkelijk, maar een echte naald er zelf injassen, is toch even doorbijten. Je voelt er niets van, maar het is gewoon het idee. Over 36 uur de punctie. Morgen nog één dagje doorkomen....hoe ga ik dat doen! Groeten, Jille
lekker gevoel is dat he? had ik ook hoor... dan weet je gewono dat het echt gaat gebeuren! wat bedoel je met schietpen? de decapeptyl en puregon? dat waren indd kleinere naaldjes.. die Pregnyl is echt wel groot! wat zijn we toch een stoertjes he met zijn allen, we doen het allemaal toch maar even.. weten jullie ook of de werking van de Progestran (vaginale bolletjes) een eventuele ongesteldheid tegen kunnen houden? dus ik bedoel dat je een eventuele miskraam niet doorhebt? of heb je dat altijd door hoe vroeg ook...
ha Dagmar, Ik spoot lucrin en gonal F. Die zoog ik met kleine spuit op uit de flesjes en dat deed ik dan in zo'n soort prikpen (soort diabetes pen). Even op scherp zetten en dan knopje indrukken en klaar....naaldje van de spuit er in geschoten! Dus de pregnyl spuit was de eerste die ik zelf heb gezet zeg maar....best cool vind ik zelf! Ik weet niet of die progestan bolletjes je menstruatie tegenhouden. Ik geloof dat ik wel in de bijsluiter heb gelezen dat het een paar dagen langer kan duren voordat de menstruatie doorzet, maar dat weet ik dus niet zeker! Alles gaat toch nog wel goed daar? Hoop het zo voor je! Groeten, Jille
ja op zich gaat het wel goedhoor maar ik heb zon last van mijn onderbuik en steken... hoort erbij hoop ik?!?!
He Dagmar, Ja, dat is normaal hoor, dat had ik de 1e keer ook en nu ook weer, ik weet alleen niet waar het van komt... De 1e keer dacht ik dat het de innesteling was, maar ik werd helaas ongesteld, dus het zegt niks, ik weet dat je jezelf namelijk helemaal "gek" kan maken met de dingen die je voelt. Dit deed ik namelijk de 1e keer wel Heel veel succes en sterkte Liefs Alice En de rest natuurlijk ook veel succes!