ICSI topic

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door dagmar1974, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    ja, dat gevoel ken ik, ik heb pregnyl gespoten en daar ook behoorlijk last van gehad, maar als het goed is is deze nu uitgewerkt....
    Heel veel sterkte en probeer jezelf niet helemaal "gek" te maken, want ik weet uit eigen ervaring dat je dat snel doet, maar je lichaam en de hormonen kunnen je goed voor de gek houden hoor!

2. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ja idd daar heb je helemaal gelijk in. ook toen we nog niet in de MMM zaten dacht ik elke maand weer YESSSSSSSS nu ben ik echt zwanger maar nieeee. je lichaam kan je echt voor de gek houden..

kheb net even gebeld met gyn.. een eventuele miskraam komt ook door de progrestran heen. dus zolang ik niet bloed hoef ik me nog geen zorgen te maken en die steken en pijntjes horen er bij :D

3. lieselot

lieselot Bekend lid

29 mei 2006
    591
    0
    0
    Politie
    Assen
    Testen is bij ons niet meer nodig, ben net ongesteld geworden, dit is zo kl*ten.............

4. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    Lieselot! wat vreselijk voor je! en je voelde het nog totaal niet aankomen, wat erg voor je.. is er iemand bij je?

ik denk aan je...

liefs mij

5. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hallo Dames,

Nou vanochtend het telefoontje gehad (zat te plassen...haha, maar gewoon opgenomen :) ).

Er waren van de tien eitjes zeven bruikbaar voor ICSI. Deze hebben ze bevrucht, maar drie ervan hebben niets gedaan. Vier delen zich prima en volgen nog het goede schema. Omdat ze niet goed kunnen zeggen welke de allerbeste is, mogen ze nog een nachtje in de broedstoof en wordt er morgen om 11.45 één emmy bij mij teruggeplaatst. De andere drie mogen nog een nachtje of 2 in de broedstoof en dan wordt er gekeken of er cryo's van gemaakt kunnen worden.

Ik vind het erg raar en onwerkelijk nu. Ben er zelfs chagerijnig van, terwijl ik eigenlijk best blij mag zijn met zo'n resultaat. Het is niet dat ik het weinig vind of zo, helemaal niet, maar voel me gewoon sjaggie! Misschien omdat nu het wachten begint morgen met het risico dat het niet lukt en je dus echt, echt, echt heel erg teleurgesteld gaat worden! Dringt allemaal nu pas door geloof ik. Zo had ik gisteren ook ineens het besef dat ik nooit het geluk zal kennen van spontaan zwanger worden! Das gewoon KUT!

Maar goed, we hopen er het beste!

Jullie succes allemaal met wachten!

Wat lees ik net....KUT zeg Lieselot! Hopelijk is er iemand in de buurt. Ik denk aan je!

Groeten,
    Jille

6. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    eeej jille

kop op meid! je moet er even doorheen.. je gaat het nu idd denk ik beseffen wat er allemaal met je gebeurd.. nu komt het spannendste deel van alles. w88... samen met mij op het wachtbankje.. welkom :D

wees blij dat ze die van jou nog een kans geven om door te broeden om in te laten vriezen dat was bij ons echt niet aan de orde hoor.. ze hebben bij ons 2 teruggeplaatst omdat ze niet van topkwaliteit zijn.
    om de kansen te vergroten dus 2.. ze zei het zo leuk: in theorie heeft u nu kans op een vierling :confused: :)
    LAAT MAAR KOMEN dacht ik hahahahaa zijn we gelijk klaar...
    maar in praktijk... zegt ze ga maar uit van 1 of niks :x

dusssssss t valt best mee ze kunnen er toch maar 1 a 2 per keer terugdoen en ik heb begrepen dat invriezen zelden gebeurd hoor..

liefs mij

7. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ooooohw bah.... ik voel me hele dag al of ik ongi word.. .krampen in buik.. borrelen.... en nu hoofdpijn! heeeeellp dit hoeft toch niks te betekenen? zit pas op dag 7 na terugplaatsing :(

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Dagmar, adem in en adem uit....er zijn meiden die ook dit gevoel hadden en toch zwanger zijn hoor! Hou vertrouwen! en zoek wat afleiding, misschien helpt dat...

Liefs Daffie

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey meiden,

even een berichtje van mij terwijl ik op de bank lig.
    De punctie was een stuk pijnlijker als vorige keer, maar alles voor het goede doel he!
    De score is echter prachtig :D :D
    Uit negen aangeprikte follikels zijn 8 eicellen gekomen..
    GOED HE! :D

Zaad van manlief was ook prima, 10 miljoen per ml, dus meer dan ie ooit gehad heeft haha...
    Hier moet toch iets moois uitgroeien he?! :(

Zondagochtend worden we tussen 9 en 10 gebeld of er embryo's zijn ontstaan en dan zal maandag de TP plaatsvinden.
    Dat worden dus weer een spannende 3 dagen :(

Ik ga nu lekker uitrusten en veel drinken...

Liefs Daffie

10. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Daffie! Wauw. Nu maar maar hopen dat het inderdaad mooie emmy's opleverd!

Ik ben momenteel de trotse bezitter van een emmy in mijn buik ;)
    Vanochtend hebben ze er eentje teruggeplaatst. Nu dus op het wachtbankje....zie al op tegen de dagen die langzaam wegtikken...

Succes allemaal.

X
    Jille

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

gefeliciteerd met je emmy meis!
    Hou hem maar lekker bij je voor 9 maanden ;)

Liefs Daffie

12. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    Jille, jij ook gefeliciteerd met je schatkistje!
    Heerlijk, en nu maar hopen dat de tijd wat sneller gaat en het lekker 9 maanden bij je blijft!

Daffie, had het al gezegd maar top! Op naar de volgende spannende stap!

Liefs Schaapje

13. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    Daffie: TOPPIEEEEE, ik duim hard voor je hoor! dat je maar snel TP mag.
    mijn ongipijn is nu weer weg hoor.. vandaag nog wel wat misselijk en ik voel nu weer hoofdpijn opkomen.. maar ja, t was ook weer een drukke dag...

Schaapie: hoe voel jij je? zitten ze nog lekker warm?!?!?!?!

14. Vietje

Vietje Actief lid

31 dec 2007
    314
    0
    0
    zoek nieuwe leuke baan
    Alkmaar
    Hallo mede-icsigenoten,

wat lees ik allemaal positieve en negatieve berichten!

Liselot; wat vreselijk! Ik weet nooit zo goed wat ik hierop moet zeggen...
    Behalve een hele dikke virtuele knuffel...!
    Sterkte!

Daffie, Schaapie, Dagmar en Jille houd die emmy's lekker warm he!
    Duim voor jullie! :thumup:

Liefs,
    Vietje

15. schaapie

schaapie Actief lid

24 feb 2007
    427
    0
    0
    noord - holland
    He Dagmar1974, en alle andere natuurlijk,

Ik voel me goed en natuurlijk onzeker.......
    Een beetje een rommel buikje en vooral erggggg moe, en me buik is echt een trommeltje en me (.)(.) ik weet het niet! :oops:
    Het is nu erg moeilijk om je lichaam nu te kunnen vertrouwen maar daar weet jij nu ook alles van he! ;)
    Dus we blijven positief en duimen dat het geluk ook eens aan onze zij zal zijn! :) :) :) :) :) :)

Een dikke geluksknuffel, Schaapje ;)

16. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Schaapie, spannend he meis....en je voelt van alles in je lichaam!

Kaarsje brandt hier voor jullie allemaal hoor! En kan toch niet zoveel doen door mijn beurse onderbuik, dus kan de hele dag blijven duimen.

Ik heb me net ook alvast ziek gemeld voor maandag, mijn leidinggevende heeft vakantie volgende week en heeft me gevraagd of ik haar op haar thuismail wil mailen hoe het is afgelopen...of er een TP is enzo.. Vindt het wel lief dat ze zo meeleeft! :)

Hoe lang nog tot het zondag 10 uur is??? (45 uur)

liefs Daffie

17. Jootje78

Jootje78 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.352
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    ha meiden,

Ik sluit me even aan bij deze topic. Is nog wat overzichtelijker dan het ivf/icsi topic.

Ik zie dat er best veel meiden op het wachtbankje zitten zeg! Zullen we elkaar allemaal goed vasthouden?
    Ik zal alvast een welkomstbord maken voor Daffie komende maandag!

Ik weet even niet hoeveel iedereen er teruggeplaatst heeft gekregen.. Ikke 2 en jullie?

@lieselot: Neeeeee. wat kl*te zeg!ik leef enorm met je mee! Een hele dikke knuf.

xxx

18. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Ha Jootje,

Wat spannend. Moet jij 30 mei bloedprikken of ga je dan zelf een test doen?

Ik moet namelijk 2 juni bloedprikken (19dagen na de TP), maar ik ga van te voren al een test doen 30 of 31 mei, kan nl echt niet zolang wachten. Maar dan moet ik natuurlijk niet ongesteld zijn geworden....

Hoe voel jij je? Ik heb nog een beetje steken in mijn buik volgens mij van de punctie, maar dat is maar af en toe. Ik hoop zo dat Emmy blijft zitten!

Nou, succes!

X Jille

19. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Wat mag jij pas laat testen dan Jille...bij ons is het 18 dagen na de punctie....als ik maandag een terugplaatsing heb, dan mag ik bijna gelijktijdig met jou testen, terwijl jij al een aantal dagen met een emmy rondloopt...
    Blijf het toch vreemd vinden dat de behandeling in elk ziekenhuis zo verschillend is...

Fijne zaterdag allemaal, ik moet nog 23 uur wachten voor ik weet of er embryo's zijn ontstaan. En ik ben heel niet aan het aftellen :D :)

Liefs Daffie

20. Jille

Jille Bekend lid

26 aug 2007
    669
    0
    0
    Hoi Daffie,

Dat komt omdat het in het weekend valt. Vandaar. Normaal moet ik na 16/17 dagen testen, maar dat valt op een zaterdag, vandaar pas maandag de bloedtest. Maar ik ga natuurlijk wel eerder een clearblue doen ;)

Heb nu wel buikpijn (beetje ongi krampen). Snel weer over gaan hoor, want wordt er zenuwachtig van.

Groeten,

Jille

Deel Deze Pagina