yoehoooooooeeeeee daffie GEFELICITEERD! vasthouden je die bank met ons.... ik nog 3 nachtjes en ik mag testen.... ik denk dat ik 1 eerder doe hahahahahaa kan niet wachten!
hallo, vandaag was mijn nod en heb negatiefgetest en last van bruinverlies. de tempratuur is nog steeds hoger als normaal.maar ik denk dat het einde verhaal is.ik ben er best verdrietig om, het zag er allemaal zo positief uit.3 dagen geleden nog vet positief getest, maar was de pregny dus. ik wens alle anderen een positieve test toe.groetjes margaretha
Hallo allemaal, Margaretha: sh*t zeg! Dagmar: hoe is het? Alles nog goed? Ik ben nu een week na de terugplaatsing en heb de afgelopen twee, drie dagen af en toe fikse felle krampen in mijn buik. Er is nog geen spoortje van de menstruatie te zien, maar ja de progestan kan dat tegenhouden, dus word gek van onzekerheid. Vannacht gewoon wakker geworden van de kramp en die zakt dan na een 10 minuten weer en dan val ik weer in slaap. Heeft iemand dit ook gehad en toch pos getest? Kan een innesteling en daarna je baarmoeder ook aan het werk zetten en krampen geven? Ja, ik weet dat het bij iedereen anders voelt en dat het geen graadmeter is voor het verloop, maar toch he Succes dames. Groeten, Jille
ik heb ook krampen.. ben al vanaf maandag aan de diarree.. zo even bellen met gyn of ik iets kan innemen daar tegen. verder moet je je geen zorgen maken om die steken en pijntjes e.d. het is denk ik een goed teken zolang je nog geen bloed hebt. mijn gyn zegt dat een eventuele miskraam echt wel door de progrstran heenkomt.. verder heb ik gisteren een test gedaan. jaja een dag te vroeg... maar ik kon het niet laten. het was een test van de kruidvat 2 voor 5 euro. ik heb hem gedaan en jaaaa 2 streepjes.... mijn mannetje was niet echt overtuigd want het was een vaag streepje.. maar t zit er wel hihi. toen zei ik tegen hem gebruik jij anders die andere eens? dus hij ook een plasje doen en op zijn test helemaal niks! ook niet na een nacht.. dussssssssssss vanavond even clearbleu halen, vertrouw ik toch wat meer en dan ga ik die morgenvroeg doen..
Oh Dagmar, Krijg er kippenvel van! Jiehoe! Geweldig! Hoeveel dagen na de TP heb jij getest (de dag van TP meegerekend?) Ik hou het bijna niet meer, maar zit pas op dag 8 (met TP dag meegerekend). Heb dat CB vanavond weer dikke + aangeeft. X Jille
ja tis zeker spannend.. ik mocht 18 dagen na punctie doen. ik heb dus 17 gedaan.. collega van mij ook al eens 3 dagen eerder en dat was ook positief en heeft inmiddels een tweeling. ja ik hoop dat CB ook goed positief geeft... ben zooooo zenuwachtig... vanavond meerrrrrrr. liefs mij
yoeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeee IK BEN ZWANGER! woensdagavond getest.. erg vaag.... kruidvat donderdagavond nog een keer... erg vaag... clearbleu vanmorgen nog een een keer.. erg vaag... clearbleu toen bij HA en jaaaaaaaaaaaa... dikke vette streep! in mijn album staan de fotos van de testen van mij thuis...
Nogmaals heel heel heel hartelijk gefeliciteerd Dagmar... helemaal super voor jullie! Genieten liefs Daffie
Hoi Dagmar, Super gefeliciteerd! Echt geweldig! Hier nog geen spoortje van te bekennen, maar nog steeds zo af en toe felle kramp in mijn buik (zeg zo'n 3x per dag) en 's nachts ook een keer of 2. Hoop dat het niet doorzet en dat ik ook zwanger ben. Ik zit op dag 9 na TP, dus nog zeker 5 dagen wachten met testen. Heb vandaag wel brief van het lab gehad, dat ze 2 embryo's hebben kunnen invriezen. Dus als het mislukt hoef ik de volgende keer niet al die rot hormonen te spuiten, maar mogen we het zo een x proberen, maar hopelijk mogen ze nog even ingevroren blijven. Geniet ervan! Groeten, Jille
heeej jille... wat goed man! 2 emmys invriezen.. dat kon bij ons niet.. ik hoop dat jet het vol blijft houden en dat oover 5 dagen een positieve test mag volgen.... ik heb ook die krampen gehad hoor... en zie... t zegt nog niks... afwachten, mere kan je helaas niet doen. ik ben nu ook nog voorzichtig hoor.. ik geloof het pas echt na de echo op 4 juni;.. als ik het hartje zie en hoor etc.. groetjessssssss
Hey meiden, Het lijkt me inderdaad onwerkelijk Dagmar, maar je hebt een positieve test en zult het toch moeten gaan geloven Ik begin nu ook steeds meer krampjes in mijn buik te voelen en dat maakt me wel erg onzeker. Het is natuurlijk pas 6 dagen na de TP en ik moet dus nog een ruime week voor ik mag testen.... Gelukkig ga ik morgen weer werken en heb ik wat afleiding, alhoewel ik natuurlijk ook allemaal vragen ga krijgen waarom ik er anderhale week niet was. Vorige poging heb ik mijn collega's op dehoogte gesteld toen we met de poging bezig waren, maar dat kan nu niet. Mijn leidinggevende heeft het op mijn al 7 maanden geblesseerde voet gegooid, maar dat ging juist beter, dus dat wordt nog een leuk verhaaltje verzinnen voor morgen.... Ik vindt wachten echt niet leuk...... liefs Daffie
joh daffie kan je niet gewoon zeggen dat je grieperig was? dat ging hier sowieso erg rond hoor. ik heb zelf ook 4 dagen diarree gehad. is net weer over maar vanmorgen leek het ook weer een beetje die kant op te gaan. gewoon een griepje zeggen enneeee. vasthouden he! die krampen en pijnen had ik ook weet je nog? liefs mij
Nou, zit op dag 14 na de punctie en net ongesteld geworden! K*tzooi! De verslagenheid is groot. Toch maar een Zwang. test gedaan en natuurlijk neg. Morgenvroeg doe ik er nog één. Je wilt het gewoon niet geloven denk ik en misschien zet het niet door hou ik mezelf voor de gek.... Ik breek nu bij mijn enkels af.... X allemaal en voor degene die nog wachten. Echt heel veel succes en hopelijk blijft jullie dit bespaard. Jille
huh Jille... wat is dat nou! wat erg voor je... t ging zo lekker.... is je mannetje wel bij je of ben je alleen? liefs mij
We zijn met zijn 2en! Zijn hier nu samen een hele emmer tum tummies aan het leeg vreten uit frustratie en tussendoor janken!
nou gelukkig maar dan dat je met zijn tweeen bent.. jank maar lekker heeeeeeeeel hard uit.. schreeuw de hele buurt bij elkaar... ik hoop idd dat het niet doorzet en het een innestelingsbloeding is?!?!?!? x
Jemig Jille, das niet de bedoeling Kan me voorstellen dat je breekt, zou ik ook doen.... Meis, wat een teleurstelling...weet gewoon niet wat ik moet zeggen Sterkte saampjes, ik hoop eigenlijk dat het niet doorzet en dat het een innesteling was ofzo! xxx Daffie
Jille, wat een vreselijk nieuws! Gewoon k*t voor jullie! Sterkte saampjes! En als je trek hebt koop je gewoon nog een emmer tum tummies! Dikke knuffel, Vietje