Hoi Dames, Met mij gaat het redelijk! Ben vandaag thuis gebleven van mijn werk en mijn man ook. Zijn vanmiddag maar even de stad in geweest. Verder voel ik me kl*te en heel erg boos. Ik kan eigenlijk niet meer janken maar ben zo boos! Op alles en iedereen. Echt dat een mens zoveel woede in zich kan voelen....ongelooflijk! Vanochtend het ziekenhuis gebeld en ik mag eerder bloedprikken (doen ze altijd namelijk). Ik mag donderdag komen ipv volgende week maandag. Ik had geen zin om daar nog een hele week op te wachten. Vrijdag moet ik dan bellen. Vraag me af wat ze dan kunnen zeggen?! Dat ik niet zwanger ben is duidelijk. Dus weet eigenlijk niet waar het voor is, misschien dat ze kunnen zien of er een innesteling heeft plaatsgevonden, maar dat lijkt me niet. Ben namelijk precies 14 dagen na de punctie (dus ovulatie) ongesteld geworden. Ik denk dat Emmy meteen heeft gedacht...."nou laat maar zitten, deze keer doe ik niet mee"! Je hoort het: ik ben echt ontzettend pissig! X Jille
dat kan ik me voorstellen, het is ook ontzettend oneerlijk.. wel fijn dat ze in het ziekenhuis zo snel willen helpen toch? ik hoop dat ze je wat gerust kunnen stellen... en dat je snel weer verder kunt liefs mij ps gebruikte jij nu pregnyl of progestran na terugplaatsing?
ja op internet staat indd dat progestran ene evt. ongesteldheid tegen zou houden maar mijn gyn zei dat dat er echt wel doorheen komt.. maar ik zat ff te kijken.. je schreef 8 dagen na TP en paar dagen later was het opeens 14 dagen na punctie? kan het dan idd niet gewoon een innestelingsbloeding zijn geweest? of is het daar te veel voor?
Ik ben 14 dagen na de punctie ongesteld geworden (12-5) punctie gehad. Op de dag van de punctie ovuleer je (want 4 uurtjes van te voren prikken ze eitjes af). In een normale cyclus menstrueer meestal 14 dagen na de ovulatie. Dus dat klopt wel. Menstruatie is 11 dagen na de tp ingezet (15-5 tp gehad). Dus innesteling lijkt me wat laat en ik menstrueer nog steeds en twee testen negatief. Dus het is over en uit voor deze keer. x Jille
He Jille, Wat een k*t nieuws! Alles er voor over gehad de afgelopen maanden, eindelijk het gevoel dat het kan en dan nu dit...... Heel veel sterkte en huil het er maar lekker allemaal uit! Liefs Schaapje
Kan me voorstellen dat je boos bent hoor Jille. Het is ook gigantisch oneerlijk...je doet er zoveel voor en dan wordt je gewoon al ongi! Vindt het ook wel raar dat je nog bloed moet laten prikken, maar ze zullen het wel weten toch? Heel veel sterkte meis, ik weet een beetje hoe je je voelt na onze mislukte IVF in Februari... Dikke knuf Daffie
Hoi Dames, Zo, heb er weer een potje hard janken opzitten, dus ben weer even opgelucht.... Ga morgen weer werken, maar zal wel niet productief zijn....ach das dan jammer! Op naar de cryo's zullen we dan maar zeggen he?! Alle dames sterkte met het wachten. Dagmar en alle andere zwangeren geniet ervan. Het is jullie van harte gegund! Ooit wordt het mijn tijd... X Jille
Meiden ik sluit me ook graag aan bij jullie... Helaas ligt het bij ons aan mijn mannetje en we hebben het vandaag echt defenitief te horen gekregen,het wordt proberen met icsi....ik ben er helemaal verdrietig van en weet even niet wat me allemaal te wachten staat.... Ik ga dit topic proberen bij te houden.... Veel liefsss Sabrine
Hoi Jille, werken een beetje gegaan? Misschien wel lekker wat afleiding gehd?! Sabrina, helaas welkom hier. Als je vragen hebt schroom niet! Hoop dat je hier veel steun vindt! Heb ik wel nl... Liefs, Vietje
Ik ben even alles aan het lezen fietje.... wat een info zeg ben zo benieuwd wat me te wachten staat.. liefs
helaas welkom hier.. hoop dat het voor jullie snel mag lukken. bij ons lag het ook het mannetje... het is bij ons heel snel gegaan. verder geen onderzoeken enzo. 13 december hadden we de uitslag binnen en begin april echt begonnen met ICSI.
Wij hebben gisteren het hele grote gesprek gehad... As maandag moet mijn mannetje zijn zaad inleveren en 2 weken later krijgen we weer een gesprek om te kijken wat ze voor ons kunnen betekenen ....daarna zal het wachten worden denk ik..16 Juni krijgen we dus de uitslag van zijn zaad en wat ze dus kunnen doen voor ons want dat wisten ze niet dus ja dan gaat het allemaal moeilijk...We zullen moeten afwachten. Gisteren een gespek gehad met me mannetje en hij vind het allemaal een beetje moeilijk,krijgt het idee dat ie niet goed is en dat soort dingen....tja het is toch zijn mannelijkheid... Ik hou jullie op de hoogte meiden. Liefs
spannend allemaal Sabrine. Waren er wel dode zaadcellen gevonden? Hebben de artsen er wel al over gehad als er volgende x ook geen zaadcel in zit? Liefs, Vietje
Nee er waren helemaal geen zaadcellen gevonden....Als ze de volgende keer geen zaad vinden dan kunnen ze alleen nog wat proberen weg te schrapen bij zijn begin stadium...(al sla je me dood ik weet het niet ) en als dat niet lukt tja dan weet ik het niet meer....dan geven we de moed maar op denk ik
Mag ik me er hier ook tussenwringen ? We verwachtten het al na 2 heel slechte zaaduitslagen, maar vandaag te horen gekregen dat het inderdaad ICSI gaat worden . Gelijk ook een vraagje: zijn er hier meiden die in het AMC of UMC lopen? Wij hebben alle onderzoeken tot nu toe in het Mesos in Utrecht gehad (die doen geen IVF/ICSI) en daar adviseerden ze naar het AMC te gaan ipv het UMC... in het UMC zouden ze heel veel extra onderzoeken willen die in het AMC niet gedaan worden. Klopt dat?
Hoi Miepie, Wij lopen in het UMC en ik zou niet weten om wat voor onderzoeken het gaat. Het enige wat ze nog hebben gedaan toen we vanuit Nieuwegein kwamen is bloed prikken en een hysteroscopie (kijken in de baarmoeder of er geen afwijkingen zijn die de innesteling kunnen tegengaan). Er wordt vantevoren een uitgansecho gemaakt en je praat met iemand over leefgewoonten en wat die van invloed kunnen zijn op je kansen om zwanger te worden via IVF/ICSI. Ik vond het echt reuze meevallen en een beetje in de buurt wonen is ook wel prettig hoor, als je 4 of 5 x in 2 weken naar het ziekenhuis moet tijdens de behandeling. Verder vindt ik ze erg vriendelijk in het UMC en schijnen ze goede resultaten te hebben. Als je nog meer wilt weten, vraag je maar Liefs en alvast heel veel succes Daffie
Thanx, Daffie. Ik vond het ook een beetje een vaag verhaal. Zag wel dat de wachtlijst in het AMC iets korter is... en qua reistijd scheelt het voor ons weinig, naar het UMC is het 25 minuten, AMC 35. Morgen met beide ziekenhuizen maar even bellen
dag dames, ik ben een beetje aan het speuren op het net.. en lees over de vlokkentest... ik zie dat vrouwen vanaf 36 jaar er voor in aanmerking komen. en vrouwen die icsi hebben gedaan?!?!? wat doen jullie? heb je er over nagedacht? zie hier het lijstje: Voor onderzoek van de chromosomen door middel van de vlokkentest of vruchtwateronderzoek komen de volgende ouders in aanmerking: - zwangeren die 36 jaar of ouder zijn in de achttiende week van de zwangerschap; - zwangeren, bij wie om een andere reden bijv. DNA-onderzoek, een vruchtwateronderzoek of een vlokkentest wordt gedaan en bij wie dus de mogelijkheid bestaat om chromosoomonderzoek te verrichten zonder dat er nog een aparte ingreep hoeft te worden verricht; - zwangeren bij wie door middel van echoscopisch onderzoek aanwijzingen zijn gevonden voor foetale afwijkingen; - ouders die al een kind of een eerdere zwangerschap hebben gehad met een afwijkend chromosomenpatroon; - ouders die zelf een afwijkend chromosomenpatroon hebben; - ouders die geslachtsgebonden ziekten in de familie hebben; - zwangeren bij wie door middel van ICSI de zwangerschap tot stand is gebracht; - zwangeren die een verhoogd risico hebben na de combinatietest of de tweede trimester serumtest.
Hoi miepie, helaas welkom hier. Ik kan deze vraag helaas niet voor je beantwoorden. Wij zitten bij t VU. Heel veel succes en sterkte met t uitzoeken van t ziekenhuis en met de onderzoeken e.d. Liefs, Vietje