Hoi dames, Ik zit nu op dag 10 na iui..Ik heb nog niet getest omdat ik niet "durf". Ik denk dat als ik nu nog negatief test ik negatief ga worden wat misschien uitwerking geeft aan je lichaam. Wel heb ik de volgende symptomen waar ik niet helemaal zeker van ben, maar waarvan ik toch denk dat het raak zou kunnen zijn: - Hele week af en toe wat griep gevoel vlagen (heel kort) - Gisteren kramp in mn buik, waardoor ik dacht dat ik ongesteld moest worden. Het leek net of mn broek strak zat, maar dat zat hij niet, als of er een druk op mn onderbuik zat - vanochtend 2 felle steekjes onderin mn buik, beetje naar links. -Dinsdag en woensdag ochtend en nu wat misselijk. Zo'n blehhhh gevoel. - Vanavond een piep klein bruin stipje op mn wc papiertje na het plassen. Hele avond niet meer gehad. Wie had dit ook en was toch niet zwanger? Dit is mn eerste poging dus het lijkt of ik van alles voel. Ik vind het nu nog echt te vroeg om te testen.
Ah, zo knap dat je het niet-testen nog steeds volhoudt! Het klinkt allemaal heel goed (ik was ook ziek toen ik nét zwanger was, van die steekjes heb ik je verteld en ik heb ook een minuscule innestelingsbloeding gehad), maar ik weet dat het ook helemaal niets hoeft te betekenen, helaas.. Ik duim nog even keihard met je mee! Ga je dit weekend testen?
Dankjewel! Ik ga zaterdag testen. Ik heb geen stipje bruin meer gezien. Wel ben ik heel misselijk, een rare weeig gevoel in mn maag.. Als ik eet gaat dat misselijke gevoel even weg. Maar t kan net zo goed de spanning zijn waar ik misselijk van ben.. Het is zo moeilijk haha. Ben wel vaker zenuwachtig geweest voor iets maar dan was ik niet misselijk en ik had absoluut geen trek, nu heb ik wel trek en verdwijnt t gevoel na iets te eten hebben gehad. Thanks voor je antwoord
Testen zijn nog negatief, maar ook nog geen stipje bruin of rood te bekennen haha.. Bedankt voor t vragen
Wat spannend! Ik heb net mn 4e IUI gehad.. Ons voorgenomen om idd niet te snel te testen, want dit brengt vaak veel teleurstelling met zich mee.. Succes!
Die periode is heel verschillend. Vorige cyclus maar 10 dagen ofzo.. Toen 27 dagen Cyclus. Daarvoor 28. Nu zit ik op 30.. Nog steeds geen positieve test, al leek ik wel in de verte "iets" te zien.. Ook nog geen rood of bruin.