We gaan voor de 3de IUI Aan de hand van testen moet ik beoordelen wanneer ik pregnyl moet zetten. Ik vind dat elke keer zo moeilijk. Hoe doen jullie dat? En hoe beoordelen jullie het? Ik voel dat het er aan zit te komen.
Bij mij knallen de testen dan wel echt zeg maar, alleen wij worden altijd gevolgd met echo's , zoals vandaag was eitje 18 mm en dan vandaag pregnyl ook al is ovulatie test negatief, lastig dat ze geen echo's doen.. Maar is nog niet positief je testen, misschien in de avond en ochtend testen ?
Nee ze maken geen echo's Daar baal ik ook enorm van Maar goed ik ben al eens zwanger geraakt op deze manier Dus het kan wel. Ik zal nog even moeten wachten. Maar vind het testen maar niks. Ik test vanavond nog een keertje en morgen vroeg weer. Afwachten tot hij gaat knallen. Dan pregnyl zetten En dan bellen en dag erna IUI Dan de utrogestan bollen gebruiken deze ronde
hij moet écht minimaal gelijk kleuren aan het controlestreepje, dat is bij jou nog niet... hopelijk snel een positieve test...
Ik had ook al in je andere topic gereageerd, maar met die smiley maak je het jezelf wel wat makkelijker. Scheelt een hoop stress, is ook wat waard toch? Ik doe s ochtends met ochtend urine zo een test, smiley of niet, en dan de dag erna weer (wel altijd om dezelfde tijd (7.30))
Hoi Ilja27, Om deze reden gebruik ik Clearblue digitaal. Wanneer er een smillie in beeld verschijnt , kun je er van uit gaan dat je een LH-piek hebt. Het is iets duurder 10 stuks voor 29,95 maar dan heb ik ook geen stress ervan. Gebruik het nu al een jaar ongeveer. Succes!
Huh? Ik vind het heel vreemd dat je geen echo's krijgt. Naar mijn ervaring zijn ovulatietesten niet altijd 100% betrouwbaar. Ik heb zelf een paar cycli gehad waar de ovulatietest nog negatief was, maar op de echo wel een volgroeide follikel te zien was... En omgekeerd ook, dat ik 's ochtends een smiley op de ovulatietest had; later die dag een echo kreeg en dat de follikel nèt niet groot genoeg voor Pregnyl bleek te zijn.
Ik vind het ook vreemd dat jij geen echo's krijgt? Zodra ik startte met Clomid moest ik wekelijks echo laten doen en nu ik aan de Menopur injecties zit, moet ik om de 5 dagen echo laten doen. Aan de echo zien ze dan of de Pregnyl mag gegeven worden. Mijn gynaecoloog zegt dat ovulatietesten onvoldoende betrouwbaar zijn om te schatten wanneer de Pregnyl mag gegeven worden... Geen van je ovulatietesten lijken mij echter al positief genoeg, ik zou nog even doortesten
Nee hier 1 echo om te kijken hoeveel follikels. Verder niet weer dan zoeken met ovulatietesten naar de eisprong. Als die positief is dan pregnyl zetten. De dag erna IUI en nu voor het eerst Urogestan deze ronde. Dit wordt de 3de IUI. Maar hij zit er aan te komen. Ik test vanmiddag nog een keertje. Dit was de 2de urine vanochtend.
Bij iui in een natuurlijke cyclus (dus zonder clomid oid) is het niet standaard dat je echo's krijgt. Dit doen ze vaak alleen bij hormonen waarbij er mogelijk meerdere eitjes zullen gaan rijpen. Het is mijn inziens dan ook niet raar dat TS geen echo's krijgt en het alleen met ovu testen moet doen. Ilja ik zou er eind vd middag nog 1 doen. Hopelijk knalt hij snel.
Als ik Clomid kreeg dan kreeg ik teveel follikels zaten er soms wel 5 follikels. En groeiden ze ook vaak door. Daarom mag ik geen clomid gebruiken. Ik krijg inderdaad 1 echo om te kijken hoeveel follikels er zijn en of alles er goed uit ziet. Fijn om te horen dat het niet raar is. Ik hoop dat ik snel Pregnyl kan zetten en voor IUI kan. Maar niet te vroeg nog even de testen afwachten. Ja ik ga vanmiddag nog een test doen. Ik blijf het lastig vinden. Maar aan mijn lichaam voel ik dat het er aan zit te komen. Bedankt voor je reactie. Voelen jullie je eisprong ook?
Ik voel duidelijk m'n ei sprong, nu sowieso want gister pregnyl dus voel hem morgen. Maar welk zkh zit je? Ik vind je test nog niet donker idd.. Maar wie weet 1 deze dagen? Hoop t voor je!
Ik zou niet al te zeer op het voelen van je eisprong gaan letten. Ik dacht het ook altijd te voelen, maar het bleek bij mij juist het groeien van de follikels te zijn. Van de sprong zelf (welke altijd een paar dagen later plaatsvond dan dat ik juist dacht) voelde ik echter niets! Je ovulatietesten zijn nog negatief. En ik zou zoals sommigen adviseren 2x per daags gaan testen (als je dat al niet deed). Dus vanmiddag nog even weer testen, net zoals de komende dagen. Hoop dat je gauw een duidelijk positieve ovulatietest hebt.
Ik had ook al in je andere topic gereageerd maar ik zou het idd toch een keer proberen met digitale. Misschien werk het voor jou veel beter en dan levert het veel minder stress op (heb het idee dat dit bij jou nu wel het geval is) Ik begin ook met iui zonder hormonen en zelfs zonder pregnyl. Dus gewoon wachten op een positieve test en dan de volgende dag insemineren. Ik geloof dat ik zelfs mocht kiezen of ik echos wilde mAr ik ga het gewoon met digitale testen proberen, dan hoef ik niet steeds naar het ziekenhuis. Ik krijg de testen voorgeschreven door de gyn. Kan ze gewoon ophalen in het ziekenhuis en ze worden vergoed.
Ik wou dat ik ze zo mee kreeg van het ziekenhuis. Maar helaas. Toch ben ik met dipstick al zwanger geraakt en een vriendin van mij ook. De volgende ronde zal ik digitale overwegen al hoop ik dat die niet meer nodig zijn.
Oh ik geloof zeker dat de dipsticks werken. Ik testte er zelf ook duidelijk positief mee. Dacht alleen dat de digitale minder stress op zouden leveren.
Gisteravond 20:00 nog negatief En vanochtend 8:30 deze testen. Ik verlies ook erg veel dik slijm. Wat zeggen jullie van de testen?
Kijk je ei is er bijna!! Ik zou straks nog even testen ? Moet je pregnyl zetten bij positief ? Dipstick lijkt toch positief