Ik heb snel even een vraagje, aangezien de klok een uur vooruit is gegaan.. moet ik dan ook een uur later prikken ??.. neem aan van wel toch ?
Ik zat met het tijdverschil en de pregnyl die zaterdag moest worden gezet voor iui op maandag. Het ziekenhuis heeft het allemaal netjes gerekent voor mij. Pregnyl moest een uur eerder dan gebruikelijk. Als je dagelijks prikt zou ik het tijdverschil in 2-3 dagen afbouwen (20 -30 min per dag) of gewoon op hetzelfde tijdstip (dus bv wintertijd 20 uur --> zomertijd 21 uur) prikken?
Owh dat is idd vervelend zeg ! Met pregnyl zetten en de iui.. Gelukkig heeft het ziekenhuis het voor je uitgerekend ! .. had er helemaal niet over nagedacht. Ja ik wist niet of je het mag afbouwen? Kwa tijd , maar ik doe het nu een uur later zodat er dan precies dezelfde tijd tussen zit. Pff wel vervelend he brengt alles in de war ..
Er mag een uur verschil in zitten. Dus ik zou gewoon hetzelfde tijdstip aanhouden als anders. Dan loop je morgen weer gelijk.
Dat is fijn om te weten Jippie !! .. heb nu een uur later geprikt.. maar kan morgen dus weer dezelfde tijd aanhouden Dankje wondertjeindemaak voor je antwoord