Het volgende krijg ik vandaag medegedeeld; Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u nog een vraag stelt over de vergoeding van de behandelingen bij de Geergen kliniek. De kosten in 2014 worden voor 100% vergoed mits u aan de voorwaarden voldoet. De kosten worden rechtstreeks gedeclareerd door de zorgaanbieder. Vanaf 2015 kunnen de kosten niet rechtstreeks worden gedeclareerd door de zorgaanbieder. U ontvangt de rekeningen zelf. Ook is het mogelijk dat u een gedeelte van de kosten niet vergoed krijgt, naast het verplicht eigen risico, omdat wij geen prijsafspraken hebben gemaakt met deze zorgaanbieder vanaf 2015 Lees ik het nou goed en worden niet alle kosten meer vergoed??? Maar het zit toch in de basis? Ik snap er niets meer van.. Plus ik heb een restitutie verzekering, kan iemand nij dit in Jip en Janneke taal uitleggen? xxx Lola
Nou duidelijk In 2014 hebben wij een tarief afgesproken. Dit tarief wordt voor 100% vergoed. In 2015 is er geen contract en worden de kosten vergoed tot het WMG tarief. Mogelijk moet u dan een gedeelte van de kosten zelf betalen en de rekeningen zelf bij ons indienen. Wanneer u de kosten digitaal bij ons declareert hebt u binnen 9 werkdagen het vergoedingsbedrag op uw rekening. Wanneer u via de post uw nota's indient duurt het maximaal 3 weken.