clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door eefje30, 30 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

heb mijn regels gekregen op 8maart en ben dan op 10 maart gestart met clomid 50mg gedurende 5 dagen moest ik dit nemen.(2de ronde met clomid)en heb op 19 maart een fm gehad en daar waren de eitjes te klein volgens de gyni is er iemand die dat ook heeft gehad op dag 11 van cyclus een fm en dat er alleen kleine eitjes te zien waren en toch een eisprong hebben gehad?
    en waneer testen jullie positief met een zwangerschapstest?
    wnr zou ik kunnen testen?

2. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    zonder clomid is mijn cyclus zeker 53 dagen(heb pco) en vorige maand de eerste keer clomid genomen en dan was mn cyclus 32 dagen en gynaecoloog stelde voor om volgende keer te starten met 100mg hij zei dat de 50 mg niet aanslaat maar heb vorige maand wel een kortere cyclus gehad dus volgens mij slaat dit dan toch aan 50 mg of heb ik het mis?

3. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand?:(

4. maaike80

maaike80 Niet meer actief

Normaal kun je testen 2 weken na je eisprong. Ik begrijp je verhaal niet helemaal, maar ik denk dat de gyn bedoeld dat deze ronde 50 mg niet aanslaat en het daarom opgehoogd word. Dat komt heel vaak voor bij clomid.

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Hier ervaring hoor ;)

Wel met 100 mg clomid omdat 50 echt niet aansloeg bij mij maar
    bij 100 mg clomid op dag 11 geen groei te zien, dag 14 geen groei
    en dag 18 ja hoor!! prijs:D
    Een mooie eicel van 15 mm

Dus ze kunnen altijd nog laat gaan groeien
    Wanneer krijg je, je volgende FM?

14 dagen na je eisprong kan je een zwangerschapstest doen ;)

veel succes!

6. eefje30

eefje30 Actief lid

15 mrt 2011
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor je antwoord ;)

heb juist op 19 maart (dus op dag 11)een fm gehad en daarna geen meer gekregen de gynaecoloog zei dat de clomid niet aansloeg en dat ik volgende maand moest starten met 100mg maar ik vind dit raar want vorige maand was mijn cyclus veel korter dan zonder clomid.

is het niet zo dat je geen eisprong krijgt en een lange cyclus blijft hebben als de clomid niet aanslaat?

Deel Deze Pagina