Bij ons is de eerste icsi mislukt. Bij de 2e poging maar 1 embryo over en daar ben ik morgen 16 weken zwanger van! Blijf hoop houden!
Eerste poging raak van een verse tp. Nu nog 2 in de vriezer. Had 22 follikels en 14 bevruchtingen. Icsi ivm weinig zaad bij partner Goeie zwangerschap gehad alleen wel 10 weken te vroeg bevallen. Wel gelukkig goed afgelopen.
Ik was 26 bij de 1e icsi. En de 2e cryo vd 1e poging raak. Nu 31 bij de 1e icsi voor een broertje of zusje en in 1x raak. Ik mag mezelf zeer gelukkig prijzen
Zie onderschrift. Ook door weinig zaad bij man. Ik ben 28 jr en met mij niets mis zo ver ze weten. Wij gaan voor poging 4 naar Gent
Ik was onder behandeling in het St. Elisabeth ziekenhuis in Tilburg. Bij poging 3 kreeg ik een bloeding. Ik had 2 embryo's terug laten plaatsen. Ik had toen een afspraak gemaakt in Duitsland. Dat zou dan de 4 e ICSI behandeling worden. Maar de bloeding bleek geen miskraam te zijn. Ik was nog steeds zwanger. Ik heb toen de afspraak in Duitsland afgezegd. En bij 40 weken werd ons dochtertje geboren. Bij de derde ICSI. Ik vond het erg zenuwslopend. Maar het is het meer dan waard geweest.