Hoi dames, Vandaag heb ik m'n 8ste iui gehad. Helaas heb ik ook sinds vandaag blaasontsteking waar ik een kuur voor heb gekregen. (Nitrofurantoine) Volgens de arts kan de kuur geen kwaad. Maar ik maak mij toch wat zorgen. Iemand dit ook wel eens meegemaakt? En zijn mijn kansen nu verkeken?
hey jeejtje wat heb jij een heftig traject al in die jaren 😯 allereerst dikke knuffel. Verder kwam ik op jou topic via google omdat ik tl bijna t zelfde heb. heb volgens mij een blaasontsteking en moet maandag voor iui 2. ik hou t even in de gaten hier wat ik verder op internet lees is dat t geen kwaad kan. succes met de wacht weken
Dank voor je reactie. Spannend dat jij maandag je tweede iui hebt. Vervelend is dat hè? Blaasontsteking. Wat voor klachten heb jij? Ik heb inderdaad al een heel heftig traject achter de rug. En ik ben nu bezig met m'n tweede reeks van 6 x iui. Afgelopen vrijdag m'n 8ste gehad.
Ik had een blaasontsteking vlak voor onze laatste terug plaatsing, kreeg ook die ab, en werd zwanger Die ab mag je tijdens zwangerschap gebruiken en kan geen kwaad! Je kansen zijn dus zeker niet verkeken! Succes met de wachtweken!!