Stienke gelukkig goed nieuws....je mag zeker optimistisch zijn hoor. Valt toch wel last van je schouders lijkt me.
Hoi Stienke, Ik lees dat het eerste zaadonderzoek 0 was. Heeft de arts dingen gedaan bij je vriend, om zijn zaadkwaliteit te verbeteren? Of is het vanzelf beter geworden? En wat fijn dat je nu door kan naar het volgende traject. Ik hoop dat ik ook goed nieuws krijg volgende week, dan is de uitslag van het tweede zaadonderzoek bekent. Het eerst onedzroek was ook 0. Liefs, Loes
Hoi Stienke, Fijn dat je nu zekerheid hebt hoe nu verder te gaan. Ik kan me voorstellen dat het nog eng voelt, maar je hebt in ieder geval al duidelijkheid en een startdatum! Hier beginnen de kriebels meer en meer te komen wat de gyn. aankomende vrijdag gaat vertellen. Ik hoop dat ik samen met jou en nollie op die loungebank mag plaatsnemen.
Wow wat een leuke reacties allemaal! Thanx a lot! Aldonza dank je, ja ik voel me wel een stuk beter zo, ondertussen hoef jij nog maar 8 dagen te wachten voor de test....spannend hoe voel je je? Loes, we kregen niets ter verbetering, de arts waar we gister waren noemde deze schommelingen wel normaal, hij kent iemand in Amerika die zit de ene keer op 0 en de andere keer op zeer veel en zeer goed.Dat was volgens hem extreem maar zo kan het gaan blijkbaar. Voor jullie ook spannend dus! Ik leef met je mee meid! M Elmo dank je wel hoor. Hoe is 't met jou? Durf je 't allemaal al een beetje te geloven? Lisette ik hoop ook dat we samen kunnenn loungen, samen is alles gemakkelijker dan alleen! Hoop dat het bij jou ook goed komt zeg! Echt super jullie reactie meiden! Dank jullie wel! Heerlijk om te weten dat er zo veel mensen mee leven. Nou ik ook met jullie! Liefs Ester
Dank je wel Sandra! Wij zijn zelf ook erg blij. Mijn huisarts had me namelijk verteld dat ik van mijn mannetje nooit zwanger zou raken...dan stort je wereld wel in maar nu ben ik met dit berichtje al weer een super-optimist. Wel lastig want ik wil ook niet TE enthousiast zijn, je hoopt wel dat het lukt natuurlijk maar ja...eigenlijk weet je nog niets zeker. Hoe is dat bij jou? Ik wil namelijk graag dolgelukkig en blij reageren, maar durf niet zo goed...aan de andere kant mag ik niet zeuren als ik zie wat anderen allemaal moeten doorstaan. Even voor mijn beeldvorming; jij hebt toch een kind maar je vriend niet, toch? Oeps, als ik je nu maar niet met iemand verwar, dat zou wel heel knullig zijn. Bij ons is dat net andersom, mijn mannetje heeft al een dochter van 8 maar, wij willen samen nog graag een kindje (of 2 als dat zou kunnen!) Liefs Ester
Nee meis...je hebt het goed hoor! Sja, wij moeten 2 maart de zwemmers inleveren, dus ik heb nog geen idee wat daar de uitkomst van is...
2 maart, jaiks dat duurt veel te lang vind je niet? En hoeveelste keer is dat? Ga je ook naar de Isala kliniek in Zwolle? Tenminste ik lees woonplaats aan het IJsselmeer (vandaar).
Sorry, ](*,) Ik zie dat ik je met iemand anders heb verward. Dat is een pijnlijke vergissing. De helft van je wachtweken? Klinkt voor jou als gesneden koek, maar ik ben redelijk nieuw hier, euh...wat bedoel je daar precies mee? Nogmaals, sorry hoor! Liefs Ester
Na een terugplaatsing (van een embryo) moet je 14 dagen wachten om te zien of je zwanger bent geworden. Ik heb er nu dus 7 dagen opzitten en moet nog 7 dagen in spanning zittgen. Geeft overigens niet hoor...zijn er meer die wel eens een foutje maken. Elmo
Aj, spannend! Bedankt voor je opheldering! Nog 7 dagen dus...ik hoop voor je dat ze gauw om zijn...liefs Ester.
Muuske, je tp was 11 februari, twee weken later is 25 februari. Waarom zeg je dan in twee andere berichten dat het vandaag precies 2 weken geleden is dat je je tp had? Het is vandaag toch 22 februari?
Elmo, voor jou is het echt dagen tellen zeg! Wat ongelooflijk spannend. Muuske jij zult ook wel flink spanning hebben. Meiden ik ben echt heel benieuwd hoe het verder gaat met jullie. Wachten duurt soms vreselijk lang, ik hoop voor jullie dat het een beetje opschiet met de dagen! Toi toi toi! Liefs Ester.
Hoi Stienke, Ik kom bij je loungen hoor, vandaag te horen gekregen dat de zwemmers toch nog geschikt zijn voor IVF. Aankomende maandag kan ik al beginnen met het schema voor IVF.
Lisette! Wat gaaf! Gefeliciteerd meid! Dat geeft vast een stuk opluchting en geruststelling. Hoe gaat dat verder? Moet je nu nog bijvoorbeeld hormonen spuiten of iets? Ik weet niet precies hoe dat werkt bij IVF? Spannend man! Geniet van dit bericht! Liefs Ester
Stienke, Ja ik geniet nu nog elke minuut van dit bericht, eindelijk het gevoel dat er daadwerkelijk iets gaat gebeuren(de gyn. vertelde vorig jaar sept. al dat dit de beste behandeling was om zwanger te worden, en nu is het eindelijk dan zo ver). Aankomende maandag begin ik eerst voor ongeveer 2 weken met de pil, daarnaar begint het spuiten van hormonen. Precies weet ik nog niet hoe het een en ander verloopt, ik krijg het schema met de juiste datum's nog thuis gestuurd. En maandag moet ik bloed prikken voor HSG en bepaling van HIV en hepatitus.