help! heftig bloeden na cytotec

Discussie in 'Miskraam' gestart door FH90, 29 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FH90

FH90 Niet meer actief

Hallo,

Vanmorgen om 8u cytotec genomen.
    Half 9 begonnen met bloeden.
    In de middag bloeden gestopt. Veeeel buikpijn.
    Slijmen verloren tegen 5/6 uur.
    Daarna een grote plas bloed en vanaf dat moment
    Grote stolsels (10cm?) En bloed.
    Als ik even 15min lig en daarna opsta 'stroom ik leeg'

Sorry voor de details.... iemand ervaring? Tips?

2. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier helaas heel herkenbaar...
    Sterkte meis en als je het niet vertrouwd kan je altijd de vk bellen he?! Maar cytotec echt de hel...sorry

3. FH90

FH90 Niet meer actief

Pff heb het door idd! De pijn is er niet meer echt maar het bloedverlies.... had jij ook zo heftig?

4. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja het was echt heel heftig en toen ik dacht: dit zal het zijn... begon het helaas pas... dus die 10 cm kan het vruchtzakje zijn maar ook nog een voorbode... maar t feit dat de pijn minder is zou kunnen dat het klaar is nu maar dan bkijf je nog wel even vloeien, sterkte!

5. FH90

FH90 Niet meer actief

Heb de hele tijd van die grote stolsels.. ben wel wat gewend qua menstruatie en stolsels dus schrok er niet heel er van.. maar kijk zooo op tegen de nacht.. ga nu elke 15-20 naar de wc.. als ik niet op de wc zit lig ik.. anders loop ik leeg.. hoelang heeft het heftige vloeien geduurd?

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Had ik ook meid.
    Heb je geen naproxen erbij gekregen tegen de pijn?
    Bij duizeligheid contact opnemen met de gyn!

Maar verlies je nou al zoveel sinds vanochtend???? Want dan zou ik zeker nu even bellen!!!
    Ik heb vier uur gebloed en twee dg later nog 2 uur..

7. FH90

FH90 Niet meer actief

Nee.. vanochtend alleen helderrood.. niet veel.. smiddags niets..
    Bloed nou heftig vanaf een uur of 5/6 vanavond..

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Vind het best lang , al bijna zes uur.

9. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is t nu met je? Ik had al gereageerd op een ander topic van je. Ik heb van 02.00 tot 04.00 uur echt op de wc gezeten omdat er zoveel bloed en stolsels kwamen. Daarna nog 2 uur steeds van de bank naar de wc, heeeeeel veel maandverbandjes gebruikt. Daarna werd t wat minder en durfde ik te gaan liggen en te gaan slapen.
    Ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen en dat je niet alleen bent.

10. FH90

FH90 Niet meer actief

Hallo,

Net wakker en het gaat tot nu goed. Gister tot half 2 vaak naar de wc, daarna op de bank in slaap gevallen. Half 4 op bed en werd half 11 wakker. Eigenlijk heel weinig bloed. Nu wat lichte krampjes en een beetje bloed. Net de gyneacoloog gebeld of ik vandaag de cytotec nog moet inbrengen en het verhaal uitgelegd. Ik word zsm terug gebeld. Voel me gelukkig een stuk beter.

11. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.801
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Volgens mij heb jij ook een ander topic gestart waar ik zojuist op heb gereageerd....?!?!!

Hoe dan ook, hier ook tijden terug Cytotec gehad na een miskraam.
    Bloedde ook hevig, ik geloof dat ik de halve dag op de wc heb doorgebracht. Dan zat ik er 10 minuten, kwam ik eraf, en 2 minuten later kon ik weer heen om vervolgens 15 minuten te gaan zitten... :O zucht!
    Op een gegeven moment was ik zo moe dat ik wilde slapen. Gelukkig had ik nog dik maandverband in huis van een proefpakketje (heb ik nooit, gebruik altijd tampons) en dat heb ik maar gebruikt zodat ik me niet al slapend zorgen hoefde te maken of het wel goed ging daar beneden ;)

Good luck meis! Tis niet niks!

Is het vruchtzakje er al uit inmiddels?

12. FH90

FH90 Niet meer actief

Heb helaas geen vruchtzakje kunnen ontdekken. Op de wc stroomde het eruit.. geen tijd om alles op te vangen dus ik weet het niet. Veeel stolsels. Misschien dat daar iets bij zat.. nu nog licht bloeden en vrijwel geen pijn meer. Dus enigzins wel het gevoel dat het meeste ee nu wel uit zal zijn.. hopelijk...

Deel Deze Pagina