Hierbij mijn verhaal. Ik ben 2 weken terug gewoon normaal ongesteld geworden net als anders. Nu verloor ik afgelopen woensdag ineens wat oud bloed. Ik heb de huisarts gebeld en die vroeg gelijk of ik niet zwanger kon zijn. Ik heb de volgende ochtend toch maar voor de zekerheid een test gedaan en tot mijn grote verbazing blijk ik toch zwanger te zijn. Ik heb de afgelopen dagen steeds wat oud bloed verloren en vanochtend was het een paar druppels helder rood bloed. Gisterochtend had ik nog een test gedaan en die was donkerder dan 2 dagen eerder. Wie heeft er ook zoiets gemaakt en bleek het goed te zijn of bij wie was het juiste foute boel? Groeten linda
Ik had toen ik zwanger was twee dagen een veeg oud bloedverlies. Maakte mij helemaal geen zorgen, maar helaas bij de echo bleek dat ik een MA had. Wat een schrik! Was er helemaal stil van en de grond zakte onder mij vandaan toen ik het hoorde. Natuurlijk hoef jij dat niet te hebben en kan het bij jou gezond zijn! Ook omdat je test oploopt. Een goede zwangerschap gewenst!
Het bloeden is nu ook weer gestopt en heb ook verder geen kramp, morgen mag ik langs komen voor een echo en weet ik meer..
Ik heb met 6weken een echo gehad met kloppend hartje, met 7 weken verloor ik bloed, eerst bruin en daarna helder rood.. Geen krampen gehad! Nu al weer 30weekjes zwanger, was bij mij onschuldig dus
Dank jullie wel. Ik moet om half 3 heen. Ik heb vanaf gisteren geen bloed meer gezien dus ik heb wel weer een beetje hoop gekregen. Ik laat straks wel weten hoe het afgelopen is.