Hallo dames. Ik ben vandaag bij de gyno geweest ik zou volgens mij berekening 6.5 week zijn heb 23 december me laatste menstruatie gehad. Er was alleen een vruchtzak te zien met een ring Maar de gyno zei dat het voor 85 procent nu mis gaat ik moet volgende week maandag pas terug komen anders moet ik afspraak maken voor curretage me 2e in een half jaar tijd en 5e mislukte zwangerschap ik voel me zo verdrietig! Ik lees overal dat met 6.5 week het hartje al zou moeten kloppen zijn hier dames waarbij ze later pas een embryo zagen? Ik voel me zo op en top zwanger dat ik het niet snap maar de gyno zei dat me hormonen dat doen... Volgens mij berekening ben ik 6.5 wat zeggen jullie ervan?
Ben je zeker van je eisprong door mate van temperaturen of oveluatietesten?? Anders is het heel goed mogelijk dat je eitje gewoon later is gesprongen en dat je minder lang zwanger bent.. volgens mij betekent een ring op de echo rond 5 weken.. dus een beetje late eisprong of innesteling en je kan al fout zitten. Heel veel succes en hoop zeker na je verleden dat deze zwangerschap gewoo goed is..
Wat een spanning en onzekerheid lana2016 . Hoe komt de gyn aan 85 procent? Heeft hij/zij dat ook aan je uitgelegd? Ik wens je alle rust en sterkte toe de komende week, er is niets mis met hoop houden en ik wens je het allerbeste nieuws toe volgende week maandag!
Nou de gyno zei dat het 85 procent fout zit omdat er nog geen embryo zit omdat ik 6.5 week zou zijn dus dan klopt het niet .. maar nu vraag ik me af of dat wel klopt ik heb een curretage gehad en 23e me menstruatie voor t eerst gehad maar wie zegt dat ik een cyclus van 21 dagen had? Maar omdat die gyno zei dat die der bang voor was omdat dit niet hoort bij 6.5 week moest ik ervan uit gaan dat het niet goed kwam
Was bij mijn laatste 2 zwangerschappen voor deze ook zo. Week later een mooi kloppend hartje dus late ei of innesteling geweest. Zijn nu 2 kern gezonde kids geworden
Ik zit helaas on hetzelfde schuitje. Een leeg vruchtzakje bij 6.5 week is niet goed helaas. Je verwacht een mooi vruchtje van een mm of 5 met kloppend hartje... Bij 5 weken verwacht je een leeg vruchtzakje.. Je leest overal verschillende verhalen... Bij mij vorige week een mooi vruchtzakje met vruchtje van 3.1 mm zonder hartje. Vandaag helaas niks veranderd.. Zou idd rekening houden met t slechtste. Sterkte