Hallo, Ik heb sinds 3 dagen last van mijn baarmoeder, alsof er een baksteen in zit. Ook met klussen en hoesten doet het gewoon zeer, continu een druk ofzo. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen. Ik ben nu 5 dagen gestopt na 5 dagen (50mg) clomid slikken, ik krijg geen echo's tussendoor ofzo, ik hoef pas weer terug te komen bij de gyn als ik of ongesteld ben geworden, of als ik zwanger ben, of als ik niet binnen 40 dagen ongesteld zou worden. Wie kent dit en weet wat het kan zijn? Ik heb me al rot zitten googlen, maar kan er niet echt wat op vinden ofzo. Liefs.
Ik heb precies t zelfde, maar wat het precies is weet ik niet, 1e ronde... Mn fert arts vond het in elk geval een goed teken, dus ik denk dat het gewoon te maken heeft met de stimulatie om de blaasjes te laten groeien! X Miracles
Met hoesten heb ik gewoon het idee dat mijn baarmoedermond naar beneden komt.. Echt naar! Ik ben toch wel eens benieuwd wat het is, en maandag de gyn maar eens bellen.
Zou ik voor de zekerheid wel ff doen ja! De klachten die ik omschreef waren alleen maar een goed teken, vond mn arts. Gisteravond was ik op een feestje en toen voelde ik het geluid (de bas) gewoon pijn doen in mn onderbuik, zo gespannen voelde t aan!