Vandaag IUI, maar vandaag negatieve ovutest.

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Karina2006, Dec 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gisterenochtend een postieve ovutest, gisterenmiddag een steek in mijn rechtereileider, vanochtend een negatieve ovutest en straks pas mijn IUI afspraak.

Is het normaal dat je maar 1 dag een positieve ovutest hebt en zijn we er wel op tijd bij met de IUI?

2. mien84

mien84 Bekend lid

Dec 1, 2010
    626
    0
    16
    Hoi Karina,

Als je gisterochtend een positieve test had dan is de test idd stukken lichter vandaag. Geen zorgen, als je test positief is dan springt je ei ong 24-36 uur later. En je ei is ong 7-12 uur vruchtbaar als die is gesprongen, dus je bent op tijd.
    Dat je een steek hebt gevoeld, kan betekenen dat je follikel wel op knappen staat.

Ik hoop dat je over 2 wk een andere positieve test krijgt;)

Succes vandaag

Liefs mien

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    karina ik heb ook ovutesten gebruikt van de clear blue.
    bij mij was het zo (ik voelde hem springen) ovutest posi volgende dag pas eisprong omdat hij inderdaad zoveel uur pas later springt dan ben je wel op tijd hoor en anders laat je ff een echo maken dan ben je iets gerust gesteld. ik had ook altijd maar 1 keer een positieve ovutest 1 keer heb ik 2 testen positief gehad op dezelfde dag en toen ik de volgende ochtend voor iui ging toen was hij nog maar net gesprongen en dan leeft hij ook nog een aantal uurtjes.

succes verder.

4. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt voor jullie reacties, hierdoor ben ik wel gerustgesteld!

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Je eisprong is inderdaad pas 24-36uur later dan de positieve ovu-test. Dus klopt helemaal bij jouw.
    En bij de een is hij meerdere dagen gekleurd, maar je moet altijd uitgaan van de 1ste dag dat de streep gelijk is aan of donkerder dan de controlestreep.

Succes

6. Karina2006

Karina2006 Actief lid

Feb 1, 2010
    243
    0
    0
    NULL
    NULL
    de verpleegkundige zei vanochtend dat ik waarschijnlijk een korte LH piek heb, vandaar dat mijn test van vandaag negatief was.

Share This Page