Aanvraag machtiging

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Mariebel, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hoe lang duurde dit bij jullie..

Ik heb ruim 3 weken geleden de aanvraag weg gedaan en nog steeds niets van gehoord... :( (voor puregon)
    Bij de Clomid ging het bij mij fout dus daar heb ik pas een paar maand later het geld van terug gekregen..
    Morgen zou ik moeten beginnen met de puregon maar zoals het er nu naar uit ziet moet ik het zelf gaan betalen/voorschieten..

Groetjes Joyce

2. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hey joyce

bij mij heeft het ook erg lang geduurd voordat ik de machtiging kreeg
    heb 3 aanvragen moeten doen omdat ze mij eentje in het verleden stuurden!
    Ik zou er zo vaak mogelijk achter aan bellen en ik heb ook een klachtmail gestuurd en toen kwam het uiteindelijk goed!

Succes!

3. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Heb je ook voor verschillende medicatie verschillende machtigingen moeten versturen?

Ik heb net namelijk de verzekering weer eens gebeld en die zeiden dat er in september een brief naar mij toe was gestuurt met de goedkeuring voor Ovulatie inductie..
    Maar deze heb ik nooit ontvangen... Ik heb ze net wel gevraagd of ze het ook nog een keer wouden faxen naar de apotheek..

Dus ik ben benieuwd of het goed gaat morgen..

Als het niet goed gaat op welk bedrag mag ik dan rekenen?

4. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Voor de clomid moest ik de rekeningen na de tijd opsturen en had ik geen machtiging nodig!
    Voor de Puregon heb ik een machtiging voor 3 maand gekregen uiteindelijk die is voor IUI/IVF en ovulatie indicatie geloof ik!
    Heb vandaag weer een nieuw formulier aangevraagd mijn arts moet dat dat invullen en naar hen toefaxen!

Ik weet niet precies hoe duur het is maar zit tussen de 200 en 600 euro volgens mij! Behoorlijk pittig dus :(

Heel raar van je verzekering dat ze zeggen dat ze het al hebben opgestuurd!

5. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb net de apotheek ook maar even gebelt.. ze hadden de fax binnen gekregen maar ze hadden het origineel ook nog niet, dus ze gingen nu zelf naar Groeneland bellen... Want ze konden nog niet vertellen of ik het dus vergoed ging krijgen...

Gaat dus lekker... :( :evil:

6. maamaa

maamaa Actief lid

22 aug 2005
    305
    0
    0
    Ik heb net geinformeerd bij mijn apotheek en die hebben een adhoc rekening; dit houdt in dat ze de rekening open laten staan totdat mijn zorgverzekeraar het aan mij betaald heeft, zodat ik het bedrag weer door kan storten.
    hebben jullie al geinformeerd bij jullie apotheek? vond het een goede oplossing van ze.
    Groetjes

7. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Dat is inderdaad een mooie oplossing... het maakt mij niet zoveel uit hoe het opgelost wordt... als het maar opgelost wordt want dit is een chaos op het moment..
    Over een uurtje bel ik de apotheek weer op, dan hebben zij waarschijnlijk met de verzekering gebeld...
    Want als ik het zelf moet gaan betalen dan gaat Kerst dit jaar over :(

8. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Dat zou helemaal een goede oplossing zijn als jou apotheek het ook doet joyce!
    Verzekeraars zijn helaas zo vreselijk slecht in dit soort dingen!

9. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Mijn apotheek heeft ook de direct nota.
    Deze staat open zodat ik het kan declareren bij het ziekenfonds. Ik heb dan ook de mogelijkheid dat mijn verzekering het direct overmaakt naar de apotheek.
    liefs Lyd

10. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Jaaaaaaa... :D

De is bekent... ik krijg het gewoon vergoed en hoef het morgen niet voor te schieten...
    Ik voelde me al als een zeur die vandaag tig telefoontjes heeft gepleegt maar achteraf ben ik daar erg blij mee want ik hoef het niet voor te schieten...
    Het wordt toch nog een happy kerst.. ;) :D

11. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Fijn voor je meid, kun je toch gewoon kerst vieren.
    Ik weet nl dat de puregon erg duur is maar dat zul je wel zien als je het ophaald.
    Liefs Lyd

12. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Gelukkig maar!
    Goed van je apotheek dat ze ook dingen voor je gedaan hebben!
    wanneer begin je met spuiten?

13. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Morgenvroeg om half 9 moet ik naar de gyno voor een echo en daarna krijg ik van de assistent instructies over hoe ik moet gaan spuiten...
    Ik ben benieuwd of het zal aanslaan en hoelang het zal gaan duren... Misschien dit jaar nog wel...

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat het is opgelost!
    Ik had toen ook wat haast met mijn machtiging en na een beetje boos om een faxnummer te hebben gevraagd was de boel zo voor elkaar ;)
    Ook GroeneLand. Nu moet ik opnieuw een machtiging aanvragen maar voorzie geen problemen...ze kennen het verhaal inmiddels en ik kan echt heel boos worden :( hihihihi
    Heb ook tijd genoeg dit keer.

Succes meid, als alles dan in huis is voelt het wel heel echt!

Elmo

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb vandaag reactie op mijn machteging aanvraag gehad, en hij is afgewezen. ik krijg de puregon dus niet vergoed... ben ik lekker mee..

Moet ik mezelf nu diep in de schulden gaan steken :S zie ik eigenlijk ook niet zitten.

xxx

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn verplk. zei dat Puregon (600) 300 euro per ampul kost :(
    Ik heb ook op je andere topic gereageerd!
    Heel veel succes meid!

Elmo

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    thanx. ik zit nu aan puregon 300 en das 441 euro. met 1 ampul doe ik 4 dagen.

xxx

18. gigi

gigi Actief lid

@kaatje85,

kun je je niet bijverzekeren, of naar een andere verzekering?
    het is toch wel heel veel geld!

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hey sorry zie net dat ik een typfout heb gemaakt. het is 141.42 haha. een paar cijfers omgedraaid maar goed het blijft veel geld. is toch 800 euro per cyclus. ben nu aan t kijken of ik kan overstappen

Ik hoorde dat vgz, cz en avero wel vergoeden,maar ja nemen die je ook aan als je al in de mmm zit

xxx

20. Angela***

Angela*** Nieuw lid

10 feb 2006
    1
    0
    0
    Menzis wel, je hoeft het namelijk niet te melden! Ik zou zeggen overstappen en in het hoogste pakket gaan, dan wordt alles vergoed! Ik had mijn machtiging binnen een week!

Deel Deze Pagina