Oh wat balen babycomp! Kan het geen innesteling zijn? Die gebeurd toch 6-12 dagen na de bevruchting? Geen idee hoe buitenbaarmoederlijke zwangerschap aanvoelt. Anders gewoon bellen met fertiliteit! Sterkte en geen sorry
Hoi babycomp. Ik heb echt geen idee hoe dat voelt. Maar wat vervelend voor je! Ik denk ook dat je beter even na vp kunt bellen om na te vragen. Tegen mij hebben ze ook gezegd als ik voor ik mag testen bloedverlies heb dat ik moest bellen. Dikke knuffel!
ja ik weet ook niet hoor. echt ik heb liever twee weken lang elke dag een punctie dan deze vreslijke weken. ik kan hier echt niet tegen. ik hoop dat innesteling is, iets zegt me dat er iets niet klopt ik voel me gewoon niet zoals ik me normaal voel. iets in me zegt dat ik zwanger ben. maar ja misschien nee waarschijnlijk maak ik mezelf dat wijs. ik wacht het bloed even af. want het was eigenlijk niet meer dan een veegje roze. als ik vanavond gewoon veel bloed dan is einde verhaal. heb vanmorgen test gedaan die natuurlijk veel te vroeg is. het lijkt of ik iets zie als ik hem 100 x draai en tegen het licht hou. heel heel vaag. maar ook dat zal wel in men ogen zitten. ik wil het te graag zien. hou me op de hoogt en bedankt.
hoi hoi hoe is het met jullie?? hier nog steeds alles het zelfde drukpijn en echt veel steken in de liezen heel erg moe. en geen bloed meer. het is bij dat ene veegje gebleven. als het bloed genoemd mag worden want het leek alleen maar of iemand roze had gekleurd op het inlegkruisje (sorry!) we zullen wel zien nog paar dagen afwachten. ik kan maar niet geloven dat het niet gelukt is. hoe is het met jullie voelen jullie al iets bijzondes? bloempje ga je niet eerder testen dan??? violetta is je rugpijn al over?? succes en hou me op de hoogt.
Oh babycomp hoop echt op het beste? Wanneer ga je testen? Vind te vroeg testen ook wel eng,straks ben ik blij voor niets. Snappen jullie? Wachten tot dinsdag doe ik niet, gaan zondagmorgen testen. Wil ook samen met mijn man zijn. Dit willen we toch samen. op welke dag na tp zouden jullie testen dan? Voor mijn gevoel worden klachten minder maar weet ook dat het niets zegt. Kunnen jullie wel de gewone dingen doen of hous je er echt rekening mee?
Hey. Hopen babycomp dat gewoon niets bijzonders was.. En bloemetje spannend dan zondag! Ik heb geen idee wanneer eerder kunt testen (allemaal nog nieuw voor me) ik mag de 5de testen denk dat maar afwacht omdat hoor als je te vroeg test het ok vals positief kan zijn en dan idd geen valse hoop krijg omdat test niet betrouwbaar is dan ofzo.. Bij mij beetje raar. Heb vooral avond en nacht steeds gevoeliger. En ochtend ga wel. Vanaf middag krijg maagzuur en wordt in loop van tijd weer meer buikpijn/zijpijn. En Smiddags dan ok erg moe liefst zou dan uurtje willen slapen. Ik doe allesop geleide van pijn. Hebben veel dieren hoer anders die ik alles in 1keer verzorgen maar nu doe ik dat met pauzes wat vaker zitten en rusten. Heb alleen m'n vrijwilligerswerk afgezegd morgen want vind ik lichamelijk nu even te zwaar. Wel jammer omdat ff lekker afleiding zou zijn. Maar dan maar lekker met diertjes bezig zijn. Blijf ook duimen voor jullie! Hopelijk positieve testen komende week!!
violetta heb jij ook nog dat drukkend gevoel van de baarmoeder???? echt wat is dit? ik voel me helemaal niet goed. die pijn of vervelend drukkend gevoel zit me niet lekker, maak me hoop ik voor niks zorgen. maar er schiet van alles door men hoofd. buitenbaarmoederlijke zwangerschap, heb bloeding bij de punctie gehad misschien daar ontsteking op gelopen, of kan dit bij een gewone zwangerschap horen. echt een ramp sorry voor mijn ego verhalen maar ik zit me zo druk te maken. morgen toch een bellen als nog niet minder is. wat een gedoe, ik kan mezelf er ook gewoon niet overheen zetten. hoop ook voor jullie dat je/ we een goede positieve test hebben.
Hey babycomp. Hoe is de nacht verlopen? Zou zelf idd ok zkh bellen al is het maar om jezelf gerust te stellen Heb in m'n baarmoeder nog wel wazig gevoel. Maar kan niet echt uitleggen hoe precies voelt. Bij mijn punctie was ok beetje bloed erbij. Kans op ontsteking is er altijd aangezien er wondjes zijn gemaakt (inwendig) bij de prikjes. Heb je koorts? Ontsteking gaat vaak samen met koorts.. Succes!
hoi hoi nee ik heb geen koorts ofzo. ik blijf me focussen op een gewone zwangerschap. kan me namelijk niet voor stellen dat het mislukt. tenminste men gevoel dan. verstand wel, want zou niet voor eerst zijn dat ik mezelf gek maak. jij geen pijn dan? of meer kramp zeg maar? nou ik ben benieuwd naar jullie allemaal hoor. dit moet onze maand worden. hou de moed erin. maar echt wat is dit rot die wachtweken.
Babycomp ik zou straks gewoon bellen! Liever het zekere dan het onzekere! verder rustig aan en goed drinken! hoop dat het een beetje gaat!
ja vanmiddag ga ik even bellen. mocht dan nog niet minder zijn. ik twijfel alleen. denk toch dat het mislukt is allemaal. dat ik toch gewoon ongesteld ga worden van het weekend. we gaan het zien. misschien dat die pijn van te weinig rust komt na de punctie. maar ach misschien misschien,,,,,, daar hebben we ook niks aan. de tijd zal het leren. jullie veel succes vandaag
ik denk dat ik ongi word vandaag nog of morgen. ik wor als niet lukt altijd rond deze dagen ongi. ik krijg last van mijn rug wat voor mij een teken is. we gaan het zien. sorry voor al de vele verhalen, en bedankt voor het luisteren. hou me op de hoogt.
Ik denk dat het bij ons mislukt is... ongesteldheid kramp en volgens mij vloei ik wat donkerbruin. Utrogestan houd ongesteldheid ook tegen!
o shit zeg maar volgens mij????? ja de bolletjes kunnen het tegen houden dat klopt. wat een ellende is heel dit gedoe toch ej. het maakt me zooooooo boos. en vooral voel ik me zo stom als ik denkt zeker te weten dat het gelukt is en het straks gewoon niet zo blijkt te zijn. heb jij dat ook? sterkte hoor!! ik weet wat je meemaakt! was dit nou je eerst of laaste poging???
Ja ik ging er al ergens beetje vanuit dat ik zwanger was, heb ook niet zo heel erg rustig aan gedaan. Was op.werk ook druk. Nu mezelf dat niet verwijten... dit was onze 1e poging en die van jou? Baal er vooral van dat we niet teveel leeftijdsverschil wouden als het lukte door de tegenslag van 9 cryo wachtlijst en nu dit... pff
ten eerste: ik geloof absoluut niet in teveel doen. kijk als je nou ga tillen je af mat met hard lopen kei hard sporten zeg ik oke. maar gewoon werken echt ik geloof dat absoluut niet. vrouwen die niet in de mmm zitten doen ook gewoon alles hoor. kijk nu weet ik dat wij iets meer rust moeten maken voor de herstelling van alles. maar ik geloof echt niet dat jij jezelf dingen moet verwijten. ik denk eerder hoe minder je er mee bezig bent hoe meer ontspannen je bent. bij mijn zoontje werkte ik en was ik er veel minder mee bezig dan nu ik fulltime moeder bent. en ja dat leeftijd verschil ken ik, wilde wij ook niet. maar als ik het goed begrijp heb je 9 cryo's??? ik zou bijna zeggen dat het dan eigenlijk fijn is dat niet gelukt is. want ik ben erg geschrokken en natuurlijk ook wel blij met de extra kansen van de 4 cryo's want ik ben als de dood dat ik ze niet ''op' krijg in die vijf jaar. het lijkt me vreselijk dat je over vijf jaar een brief krijgt de rest is vernietigd, echt vreselijk. nu moeten jullie dan weer verder met de cryo's of zijn deze nu op???hou ons op de hoogte en heel veel sterkte met deze rot dag(en)Q!!!
In mijn werk moet je veel lopen,heb gisteren ook hard heen en weer gelopen en boodschappen gedaan. Niet echt stil gezeten in mijn dienst. de 9 cryo was van vorige poging over maar zijn we verloren. Deze poging 3 over. Jullie ook nog cryo? Was dit jullie laatste punctie?
hoi begrijp ik het goed en zijn al de 9 cryo's niet goed ondooid dan>???? dit was inderdaad onze laatste poging en die druk voel ik behoorlijk. maar je heb dus nog drie kansen voor je weer helemaal overnieuw moet beginnen. is het zeker dat deze kans niet gelukt is met oog op het bloed verlies?? wat denk jezelf. ik hoop dat alles zo snel mogelijk mag lukken!~!!