Icsi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Bloemetje87, Apr 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    jaaaahhhhh dus dat betekend dat je jezelf zwanger mag noemen!!??????? je mocht toch vandaag testen? heb jij geen bloedtest??
    gefeliciteerd hoor, hoop echt dat het goed mag blijven gaan!!!! geniet ervan!!!!!

2. violetta

violetta Niet meer actief

Ja ik mocht vandaag testen. Woensdag gesprek in zkh. MAG Dan evt vooraf urine inlevere bij lab. Maar kijk ff. Kan ok zelf test doen en meenemen...
    Maar kan nog niet bevatten en gevoel niet werkelijk is en toch misgaat...

Vandeweek ook brief gehad. Helaas geen cryos na de punctie overgebleven...

3. Bloemetje87

Oct 21, 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Menstruatie doorgezet Babycomp?
    Vertrouwen krijg ik wel weer terug! Ik had natuurlijk geen test gedaan, dus denk dat embryo gewoon niet sterk genoeg was om te blijven zitten. Of mijn lichaam was er nog niet aan toe oid

Als ik weer menstrueer dan moet ik bellen, ik moet nog 2 weken pil slikken dus over 4 weken ongeveer. Als er een cryo goed ontdooit natuurlijk. Daar heb ik het vertrouwen nog niet in

Violetta hoe is het met jou? Gefeliciteerd zeg! Super! Ik hoop dat het snel kunt beseffen! Bij mij duurde dat eventjes toen, werd wat beter toen we echo hadden gehad! Hopelijk blijft het goed gaan en voel je je goed! :)

4. babycomp

babycomp Actief lid

Aug 10, 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    bloementje; ja hoor hier behoorlijk ongesteld. gelukkig maar dan is dat ook afgerond. nu op naar de laatste vier kansen ik hoop dat dit ons jaar word. wij lopen echt wel samen op, (zelfs onze kindjes zijn ongeveer even oud) ik denk dat jij twee weken voor loopt.
    maar hoe gaat dat dan met de pil? ik moet dat niet.
    ik moet nu mijn volgende menstruatie afwachten en dat zal wel weer even duren meestal zit daar wel 32 dagen tussen en dan moet ik met de ovulatie testen mijn vruchtbaarheids dag meten en dan vijf dagen erna krijg ik er 1 terug.

mwa ik denk dat ik toch wel verder achter lig dan vier weken. mocht jij er echt al 1 over vier weken terug krijgen.
    succes hoor!!

5. violetta

violetta Niet meer actief

Spannende tijd ook voor jullie gewoon. Hoeven jullie geen medicatie verder te slikken voor de cryo?
    Ik morgen zkh. Hoop bloedtesten krijg dan anders nog achteraf. Vind wel raar alleen urine. Want die test kan thuis ook...
    Vandaag cb test gedaan. Gewoon omdat nog niet geloven kan.. Maar wel wat symptomen maar ja. Dacht eerst door utro kwam. MAAr die heb ik sinds zaterdag niet meer...
    Groetjes

6. Bloemetje87

Oct 21, 2013
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames!
    Das lang geleden, hoe is het?

Share This Page