oestradiol

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hvdsande, 1 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    He meiden,

Ik ben begonnen met een stimulatie schema clomid 100 mg en gonal f 150. Zit nu op dag 10. Ik ben op dag 5 begonnen met clomid, dag 6 was clomid en gonal f dag 7 alleen clomid, dag 8 clomid en gonal f, dag 9 alleen clomid en vanaf vandaag elke dag spuiten.
    Ik ben moeilijk te stimuleren en daarom proberen ze het op deze manier. Ik moet elke dag bloed laten prikken en zou in principe maar 1 echo krijgen. Wanneer mijn oestradiol waarde 875 is, is de punctie 7 dagen later. De arts was er zo van overtuigd dat dit het zou gaan worden.
    Mijn bloed is op dag 10 pas 300.....Ergens vind ik het niet raar omdat ik natuurlijk niet reageerde op clomid en ik nu pas 2 keer heb gespoten en veel later ben begonnen met stimuleren als normaal. Maar toch is het een flinke tegenvaller dat mijn oestradiol nog zo laag is...Morgen een echo maar daar zal denk ik niets op te zien zijn.
    Herkent iemand dit? Of weet iemand er iets meer over?

Groetjes

2. limburger

limburger Niet meer actief

Ik had zelf deze maand als vergelijking op cyclusdag 8 (na vijf dagen stimuleren gonal f 150) oestradiol van 285 pmol
    ik had deze cyclus een groot ei en een kleiner ei

Praat jij over pmol als waarde?

3. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Haha geen idee, ze gaven mij alleen deze waarde door. Vanavond moet ik 225 spuiten. En morgen een echo. Misschien probeer ik wel in te steken op IUI als er maar 1 of 2 eitjes zijn. Welke behandeling had jij op dat moment?

4. limburger

Ik ben nog bezig met iui maar
    als ik IVF moet gaan doen dan zal het ook zoeken worden naar juiste dosering denk ik.
    225 is max dosering he?

5. Hvdsande

Hvdsande Actief lid

1 sep 2014
    161
    2
    18
    Geen idee of dat de max is...Heb ik haar niet over gehoord. Maarja dat is morgen toch niet te zien op de echo. Maak me wel een beetje zorgen dat ze nu ineens zo'n grote stap zet....Staat je inseminatie al gepland? Of wachten ze tot het andere eitje nog iets gegroeid is?

6. limburger

Ik heb de inseminatie gisteren gehad.
    Ben benieuwd of ze al iets kunnen zien bij jou.

7. limburger

En? Hoe was de echo?

Deel Deze Pagina