Icsi

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Natassj, Mar 8, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. women

women Actief lid

Mar 15, 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    zou super zijn idd en dat jij ons volgt met een blijvertje;)

2. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    en hoe gaat het ?

3. women

women Actief lid

Mar 15, 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja goed hoor af en toe misselijk maar verder goed..

4. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Klinkt positief women! Wanneer ga je testen?

En hoe is die met jou natassj?

5. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Ja gaat wel hoor t duurt alleen allemaal zolang.
    Hoe gaat het bij jou help85 wanneer mag jij gaan testen ?
    Ohh women misselijk is wel een goed teken toch!

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Hier alles goed. Merk nog weinig maar zit pas op wachtdag 5. Ben alleen erg moe en slaap slecht. Verder zere tepels maar dat komt van de utro bollen

7. Piindaa

Piindaa Actief lid

Jul 10, 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    @help85, dat is ook het enige waar ik last van heb. Vermoeidheid.
    Vandaag beetje menstuatie krampjes, maar was ook zo weer over.
    Wij lopen 2 dagen na elkaar.... Ik hoop zooo dat ie blijft plakken en zitten! De laatste week wordt wel lastiger denk ik....

8. women

women Actief lid

Mar 15, 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    We moeten nog even wachten dames.. het liefst test ik vandaag al help haha.. maar denk zondag en dan dinsdag weer en jullie

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    @Pinda: ja ik hoop het ook voor je, maar krampjes kunnen een goed teken zijn.

@women: ik test pas op de test dag de 20e. Ik lees zoveel verhalen van meiden die eerder testen en dan allemaal in de stress schieten.

10. women

women Actief lid

Mar 15, 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is waar help!
    maar ik vind het rot want het is op dinsdag voor ons en we moeten dan allebei werken.. dus daarom twijfel ik haha

11. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Ja dat zeiden mijn man en ik ook al tegen elkaar. Ongeacht de uitslag wil je toch nog even tijd met elkaar doorbrengen. Maar ik mag officieel pas woensdag de 20e testen, dan is de zondag denk ik nog te vroeg.

En om er nou een dag voor vrij te nemen... Of ik moet het helemaal uitstellen tot de zaterdag ;)

12. women

women Actief lid

Mar 15, 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja precies.. ja ik dacht ook stel is het uit tot die zondag ernaar maar dat duurt te lang haha..
    en 2 dagen dat moet kunnen.. dan is de pregnyl er allang uit( die is er nu al uit had maar 5000)

13. biepje80

biepje80 Actief lid

May 14, 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Wij zijn op vakantie geweest, en heb ik mijn gedachten eens helemaal op iets anders kunnen zetten, heerlijk. maar wat ben ik blij deze positieve verhalen te lezen. Super! Ik duim mee voor jullie.
    Ook voor ons is het spannend, morgen terug afspraak bij de uroloog voor de uitslag van het DNA-onderzoek en hormonale waarden. De zenuwen beginnen toch terug op te spelen.

Veel lieve knuffels

biepje80

14. women

women Actief lid

Mar 15, 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    lekker een vakantie doe je goed biepje..
    spannend altijd weer he hoop dat het allemaal goed is.. succes

15. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    Oh spannend biepje!
    Laat je ons weten wat de uitslag is?
    Op die uitslag wachten wij ook nog 20 dagen..

16. biepje80

biepje80 Actief lid

May 14, 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ben super gefrustreerd terug gekomen van de uroloog (Sint-Lucas Gent). De uitslag van het DNA was nog steeds niet binnen, de dokter kon zijn oren niet geloven, ze hebben zeker nog 2 maand achterstand in het labo van het UZ Gent. Dan maar naar UZ gebeld om te vragen of onze afspraak binnen 14 dagen dan wel zin heeft (bij hen op de fertiliteit), maar ze konden geen sluitend antwoord geven. Het enige dat ze zeker wisten is dat de uitslag zeker niet komt voor half september. Dan maar nieuwe afspraak gemaakt voor begin oktober. Ben echt wel heel erg teleurgesteld en gefrustreerd. We zijn begonnen sinds februari en weten nog steeds zo goed als niets. Geen zaadcellen in sperma, uitwendig alles ok en hormonale waarden zijn ok, da's het enige wat we zullen te weten gekomen zijn op 7 maanden tijd. De uitleg voor de vertraging: vakantieperiode:x

Hopelijk gaat het voor jullie vlotter, ...

Liefs

Biepje

17. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Jeetje wat een tegenvaller is dat zeg, onvoorstelbaar sommige ziekenhuizen denk ook echt niet na wat voor impact dit allemaal kan hebben op mensen. Mijn hemel. Helaas kan jij er niets anders doen dan wachten tot begin oktober :( Sterkte!

18. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    #198 Natassj, Jul 14, 2016
    Last edited: Jul 14, 2016
    Jeetje zeg Biepje ik ga me dan ook maar voorbereiden om langer te moeten wachten denk ik :(
    Echt vreselijk dat het zo lang moet duren.. die onzekerheid is echt zo slopend..
    Wij zijn al bezig vanaf oktober 2015 en weten eigenlijk hetzelfde als jullie,
    geen zaadcellen aanwezig maar voorderest is alles in orde.

19. women

women Actief lid

Mar 15, 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh jeetje biepje wat een tegenvaller en een schande van het ziekenhuus.. het is al een rot periode om dit te moeten doorstaan en dan nog langer laten wachten als afgesproken sterkte!

20. Natassj

Natassj Actief lid

Jan 12, 2016
    334
    9
    18
    En weten jullie al wanneer jullie gaan testen dames?
    Spannend!

Share This Page