Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Help jij moet lekker even op je wolk blijven... niet ervan gaan doordat ik aan women dacht ;) want het is super voor jullie! Je vriend/man blij???

2. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Ja die is idd blij!!!

Hoe is het met jullie dames??

3. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hier prima.... 2 spuiten gehad alweer...echo zag er gister ook goed en rustig uit... nu zaterdag setratide erbij spuiten...En maandag weer echo (dag 8)
    Wanneer had jij de 2e echo in je 2e poging help???

4. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    In mijn 2e poging? Dat is mijn afgebroken poging wegens maar 1 ei. Ben even aan het terug kijken maar had toen dag 7 en dag 10 en daarna zie ik even niets meer terug in mijn agenda, dus weet even niet zo goed meer :p Hoeveel eitjes lagen er klaar?

5. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ik ben dinsdag geweest voor ik ging prikken...
    Moet nu maandag , dag 8, terug. Dan heb ik 6 dagen gespoten, waarvan vanaf zaterdag eisprong tegenhoudende spuiten ;)

Dan dan weet ik pas meer... Ga er vanuit dat als je dag 7 nog goed zat, dag 10 niet... Dat bij mij dag 8 ook nog goed zit ;)

6. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Dikke proficiat Help! Ik ben heel erg blij voor je, genieten maar zou ik zo zeggen.:)

Women, heel erg spijtig, dikke knuffel. Het wachten is lang en vervelend, maar zoals je zegt, komt wel goed. Ik duim mee.

Veel succes jufkrisje. Zet je eigenlijk zelf de spuitjes, da's toch iets waar ik heel erg tegenop zie (als we al mogen beginnen natuurlijk).

Natassj, hoe lang nog voor je om de resultaten mag gaan? Als je niet in Belgiƫ (Oost-Vlaanderen dan toch) om de uitslag moet denk ik niet dat je nog langer zal moeten wachten. Ik hoop dat het feit dat de uitslagen 2 extra maanden op zich laten wachten iets ƩƩnmaligs is. Blijkbaar is er maar 1 labo in Oost-Vlaanderen die dit soort onderzoeken doet.

Ik blijf keihard duimen meiden, voor ons allemaal!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Biepje... jup zet ze zelf... is niet heel moeilijk hoor...gewoon zorgen dat je een huidplooi hebt (heb ik er genoeg van ;)) en dan de naald er recht in zetten... in het begin zette ik de naald net iets te schuin en dan krijg je wat vloeistof onder de huid of blauwe plek...niet erg pijnlijk verder hoor... maar hoe rechter hoe beter.. maar de assistente legt dat ook nog uit hoor... komt vast goed!.

8. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    #228 Natassj, 22 jul 2016
    Laatst bewerkt: 22 jul 2016
    Hoi dames!

3 augustus heb ik een bel afspraak voor de uitslag..
    Nog 12 daagjes.. ben best wel heel erg zenuwachtig er hangt zoveel vanaf!
    En jullie moeten er nog langer op wachten pff.. ik weet hoe het voelt..
    Ik probeer zoveel mogelijk leuke dingetjes te plannen om naar uit te kijken en zo heb ik een beetje afleiding maar goed savonds als ik moet slapen dan gaat er altijd wel wat door je hoofd. Word soms echt wel gek van mezelf!

En help voel je je eigen ook al zwanger of is het nog steeds onwerkelijk ?

Jufkrisje wel fijn dat je gelijk mocht starten ivm de beperkte plekken, hoefde je niet eerst aan de pil of is dat alleen als je voor het eerst gaat starten ?

Fijn weekend allemaal!

9. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Natassj.... dat piekeren in bed van ons vrouwen ook hƩ;) maar super logisch hoor... probeer je niet te druk te maken of erover te praten... soms helpt dat ook...En vandaag nog maar 11 dgn;)

Ik mocht geen pil ervoor omdat die soms ook voor overstimulatie kan zorgen... dus heb het korte schema zoals ze dat zo noemen

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoe is het women???

11. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed hoor jufkrisje weekend veel leuke dingen gedaan.. ik ga nu eerst wat afvallen 2x icsi poging is er 8 kg bij gekomen.. ik wil ff me zinnen ergens anders op zetten 18 aug heb ik een gesprek voor hoe we verder gaan

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Merk hier ook dat met icsi het afvallen moeilijk maakt...hang nu al 2 weken op hetzelfde gewicht terwijl ik normaal echt wel afval...ach ja...

Goed dat je je zinnen verzet... slim women!

Hier vanochtend echo gehad... dag 8... nu rechts 2 eitjes rond de 11 mm en links 1 van 12mm...de rest nog kleiner... woensdag (mijn verzoek) terug zodat ze het goed in de gaten kunnen houden...

13. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja we moeten toch door he..
    goed van je dat je daar op staat, hopelijk kan je snel verder;)

14. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Goed om er zelf goed achteraan te zitten jufkrisje! Hopelijk groeien er straks voldoende!

Lastig he Women, ik was ook iets aangekomen. Maar was gelijk al wel Paleo proof e.d. gaan eten voordat ik met die hormonen startte, dat heeft denk ik wel iets geholpen. Succes!

15. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Vandaag waren ze niet verder gegroeid op zich maandag...dus toch fostimon hogere dosis en vrijdag weer terug... ben benieuwd

16. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Dus toch maar goed dat je die extra afspraak wou he!
    Hopelijk gaan ze nu wat beter groeien.

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hoe is het meiden???

Kan wel alleen over mezelf hebben maar dat is ook niet gezellig ;)

Gaat het een beetje women?
    Help alles goed?? Wanneer je eerste echo?
    Natassj.. bijna augustus...dus dan ook weer bijna september en afspraak tijd!

18. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier gaat alles goed..zo ver het kan heb ik het achter me gelaten en gaan we over 2 a 3 maanden voor de laatste poging.. positief blijven is het beste.. waren ze bij jou nu wel gegroeid jufkrisjj??

19. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Hoop idd voor je women dat je nu meer geluk heb

Jufkrisje hoe is die mrt jou?

Hier alles goed. Ik heb donderdag de 1e echo super spannend!

20. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wij gaan maandag toch nog eens naar UZ, (onze oorspronkelijke afspraak) we hopen ondanks het feit dat de uitslagen van de DNA-test er pas over 2 maanden zullen zijn dat we misschien toch al een datum mogen prikken voor de tese, of toch eens kunnen luisteren wat we in afwachting van de resultaten kunnen doen.
    Beetje afvallen denk ik dan :( als ik jullie verhalen zo lees. Ik ben nogal een emo-eter en ben het laatste jaar toch wel enkele kilo's bijgekomen. Misschien die er toch eerst af werken?

Deel Deze Pagina