Biepje... join the club... toen we begonnen in 21013 woog ik bijna 10 kg lichter.. langzaam aan ook wat erbij gegeten...nu heel goed op mijn voeding aan het letten (normaal val ik dan wel af) en kom nu niets aan... val onsje per week af nu (normaal ruim 1 a 2 kg) Gister waren de eitjes licht aan het groeien... 1 14 mm 2 van 11 a 12 mm en andere eierstok ook 2 van 11 mm...dus nog geen vetpot 5 eitjes... nu verwachten ze maandag wel voldoende groei om een punctie af te spreken... op mijn vraag of 5 voldoende zou zijn voor een poging zei ze dat is jullie keuze... maar doordat we al een dochter hebben verwachten ze dat de kwaliteit van de eitjes groot genoeg zijn... maar dat is natuurlijk weer twijfelachtig...(wij zullen wel aan de pech kant komen dat er geen of net 1 goed genoeg is) Hormonen ophogen durfde ze niet aangezien de vorige keer dat zo fout ging... Biepje snap dat je gaat naar je afspraak... duurt lang allemaal hé de mmm... Help...spannend... zo leuk de eerste keer kijken... waarschijnlijk nog geen hartslag te horen dan of al wel???
Hoop dat ze nog even een groeispurt maken jufkrisje. Dat is eigenlijk altijd wel bij mij zo geweest. Als het goed is is er een hartslag te zien, daar is de echo voor bedoeld. Vanaf week 5 begint die langzaam te slaan begreep ik. Dus ben rete zenuwachtig
Komt helemaal goed.... daar moet je op vertrouwen.... weet uit ervaring dat dat een super mooie ervaring is!
Op de een of andere manier heb ik wel een goed gevoel over de zwangerschap ondanks dat ik weinig kwaaltjes heb. Maar heb de laatste dagen echt zulke pijnlijke krampen dat dat me soms onzeker maakt. Maar we kijken er super naar uit!!
Hoihoi dames! Nog 4 nachtjes slapen en dan krijgen we de uitslag, ik moet zeggen dat de zenuwen met de dag erger worden pff.. Biepje bij ons staat de TESE ook al vast ingepland onder voorbehoud dan. Dat is echt wel super dat scheelt toch weer wat wachten. Ik hoop dat dat bij jullie ook gaat lukken. In tussen ben ik ook aan de lijn. Ze hebben me in het ziekenhuis verteld dat dan de hormonen veel beter hun werk kunnen doen, dus dan doen we dat. Ik hoop dat je eitjes nog even goed doorgroeien jufkrisje en beter 5 eitjes dan helemaal niks toch of overstimulatie daar heb je ook niks aan! Super spannend hoor help heb je al een beetje besef dat je zwanger ben of is het nog een beetje onwerkelijk?
4 dagen nog maar!!! Ondanks dat je al lang wacht duren die laatste dagen vast lang...maar duim voor jullie Natassj...
Weinig vertrouwen over... net echo gehad... Maar 3 gegroeide eitjes... rest Max 11 mm...dus dosis ophogen zorgt ervoor dat die 3 doorgroeien.... dus dezelfde dosis verder en hopen dat woensdag meer eitjes gegroeid zijn... maar kleine kans denk ik
Hmm idd niet veel. Je verhaal klinkt een beetje als de mijne; 1e gestaakte overstimulatie, 2e poging gestaakt wegens 1 ei... lastig om de juiste hoeveelheid hormonen te vinden. Ik hoop dat de kleintjes met de ophoging ook nog een groeispurt krijgen. Stel het blijven er 3 wil je dan wel punctie door laten gaan? Of denk je zonde van mijn poging?
Ik zou het dan zonde van de poging vinden...maar wel weer zo balen dat je dan weer moet wachten (zoals altijd in de mmm) En Natassj kan je je geduld nog opbrengen de laatste dagen??
Hoi Dames, Er begint eindelijk toch een beetje schot in de zaak te komen.Vandaag naar UZ geweest, nog wat extra uitleg gekregen en een hele resem papierwerk meegekregen. Maar we zijn ondertussen ook doorverwezen naar de uroloog van UZ, volgende week kunnen we al op consultatie (wat volgens de mevrouw die de afspraak maakte wel heel erg snel is , en dan kunnen we volgens haar volgende week wel de tese vastleggen en zou die binnen de maand al kunnen. Spannend allemaal. Ik heb nu toch wel weer het gevoel een beetje te kunnen opschieten. Tegen dat de tese kan uitgevoerd worden zou ook het DNA-onderzoek moeten afgerond zijn. En als er zaadjes gevonden worden kunnen we dan eindelijk echt aan de slag, al moeten we er natuurlijk wel nog rekening mee houden dat er 50% kans is dat er niets gevonden zal worden. Toch wel lastig soms om niet op te gaan in de hoop en realistisch te blijven. Veel succes Natasj overmorgen, zal aan je denken en ik duim keihard mee. Jufkrisje, hopelijk maken er nog enkele een stevige groeispurt zodat je niet hoeft te twijfelen of nog langer moet wachten. Help, hopelijk kan je ook een beetje genieten, probeer je maar niet teveel zorgen te maken, komt wel goed.
Hoi dames! Oh wat duren die laatste dagen lang zeg! Gelukkig zeg biepje dat er weer wat schot in de zaak zit en dat je toch niet weer zo lang hoeft te wachten! Ik hoop voor jullie dat de TESE snel plaats kan vinden, hoe staat je man erin? Mijn vriend wilt er niet zoveel over horen hij zegt ik zie het dan wel, terwijl ik alles van te voren uitstippel hihi! Ik kan op het moment geen 5 minuten stil zitten, ik hoop zo dat we groen licht krijgen. En ik hoop dat je eitjes morgen goed gegroeid zijn jufkrisje, al snap ik best wel dat het nu erg moeilijk is om positief te blijven.. Ik duim voor je!
Jup weinig hoop hier... net als zwangerschapstesten die wit blijven of ongesteldheid die door komt, zijn deze cyclussen ook enorm frustrerend en teleurstellend... dus hoop niets meer tegenwoordig... Hopelijk houd je wel alle scenario's in je achterhoofd Natassj en hoop je op de beste
2 eitjes... dus wel pregnyl zetten maar zelf de 'kans' proberen te benutten...nu bloed prikken om de eisprong waarden de bekijken en dan woensdag weer terug om nieuw plan de campagne te maken... Succes Natassj
Echt precies het zelfde als bij mij... 1e poging overstimulatie gestaakt, 2e poging te weinig eitjes gestaakt (zelf proberen). Hopelijk loopt de 3e poging net als bij mij af voor je
Wij hebben goed nieuws gekregen alles is in orde dus de TESE gaat door! Wat een opluchting zeg nu kunnen we eindelijk een stapje vooruit doen.
Jeaahhh toch nog iemand goed nieuws vandaag gekregen!! Fijn Natassj! Op naar het volgende hoofdstuk!!
jufkrisje helaas niet wat je gehoopt hebt! mocht het niet lukken 3 maal is scheepsrecht positief blijven ook al is dat soms moeilijk! natasjj eindelijk naar lang wachten positief bericht super voor jullie