Icsi

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Natassj, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Spannend hoor women wanneer mag je nu weer starten dan ?

2. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    gelijk al eigelijk.. maar we starten in oktober met de injecties zodat de terugplaatsing nov is..
    ff verder met sporten en dan weer richten op de poging
    houden jullie het nog vol

3. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Aha..
    Ja het gaat wel hoor zijn al goed zenuwachtig,
    Ik zou ook nog wel wat willen afvallen maar nu die tese zo dichtbij komt kan ik me gewoon niet beheersen.. volgende week maar weer goed er tegen aan dan..

4. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    komt vanzelf.. eerst het een dan het ander toch

5. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Veel succes Natassj! Ik duim heel hard mee voor goed nieuws!!!

6. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Dankjewel biepje ik ben nu van de stres 2 dagen over tijd geen idee wat ik ermee aan moet.. heb voor de zekerheid een test gedaan maar die gaf negatief misschien dat ik ongesteld word als de zenuwen van me af zijn..

7. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes natasjj

8. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Dankjewel women!
    Het was echt een loodzware dag! Gelukkig is de tese heel erg mee gevallen, alleen de verdoving was erg vervelend volgens me vriend.. en de napijn valt tot nu toe ook wel mee.. Maar er zijn wel 3 buisjes gevonden!
    Wat een opluchting is dat pff.. Nu heb ik as maandag een afspraak bij de gyn om van start te gaan..
    Eindelijk een stapje vooruit kunnen doen!

9. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Wat super! Ik ben heel erg blij voor je. Op naar de volgende stap zou ik zou zeggen.

Hopelijk krijgen wij volgende week even goed nieuws, volgens de laatste uroloog die we zagen is er 40 tot 50 procent kans dat er iets gevonden zal worden. (dus er is toch ook wel en grote kans op teleurstelling).

10. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    super natasjj eindelijk he!
    biepje blijf er in geloven.. gaat vast goedkomen zal duimen voor jullie

11. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Ja eindelijk pff.. we zijn zo blij!
    Moest jij de eerste keer voordat je ging beginnen ook aan de pil women?

Biepje ik hoop dat jullie ook een mooie uitslag krijgen! Ik ga zeker voor je duimen en hoop voor je vriend dat het bij hem ook heel erg meevalt!

12. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Hehe meiden! En weer terug in nl!

@women spannend...hopelijk helpt de andere medicatie...

@natassj spannend bij jullie! Eindelijk Schot in de zaak!

Hier wachten op een ongi en dan hopelijk ergens deze weken weer opnieuw starten...

13. women

women Actief lid

15 mrt 2016
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    natasjj ja wanneer de mentruatie begint moet ik de pil in nemen..
    zo weten ze je eisprong beter ofzo

14. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Natassj,

Donderdag is het zover bij ons, dan zullen we eindelijk weten of we verder kunnen of niet. Wij kregen wel geen leefregels mee om ons aan te houden voor de tese. Moesten jullie iets doen of net laten? Roken doet mijn vriend niet, alcoholhoudende dranken drinkt hij ook helemaal niet vaak, maar voor de rest? Voor de semenalalyse mocht er drie dagen vooraf geen zaadlozing zijn, is dit voor de tese ook zo? Een aantal tips voor na de operatie kregen we wel, douchen kan wel, een bad niet, geen zware inspanningen en bij bloedingen terug naar ziekenhuis.

We waren best wel zenuwachtig bij het laatste bezoek aan de uroloog, misschien ben ik wel zaken vergeten die belangrijk zijn.

Hopelijk heeft jouw ventje geen last meer van de operatie.

groetjes

Biepje

15. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Hoi dames!

Ben je weer lekker bijgekomen jufkrisje?
    Oke women ik heb vandaag ook de pil mee gekregen en zodra ik weer ongesteld word mag ik beginnen met de pil.. Dat verwacht ik eind September.. Dus heb ik eerst nog even om te knallen met het afvallen.
    En ik krijg nu binnenkort een brief met een afspraak voor de instructies en om de medicijnen op te halen.
    Spannend hoor! Wel heel fijn dat we nu eindelijk wat in het vooruitzicht hebben!

16. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Hoi biepje!

Super spannend hoor! Hebben jullie een beetje vroeg de afspraak ? Wij waren de eerste om 8.15 uur dus hoefde er niet nog tegen aan te hikken op de dag zelf daar waren wij wel blij mee.
    Wij moesten alleen de gewone leefregels aan houden en mijn vriend mocht tot de laatste dag nog gewoon een zaadlozing hebben. Dat maakte geen verschil terwijl dat bij de sementest wel uitmaakte vonden wij ook wel een beetje raar maar goed. Wij hebben daar nog wel even gebruik van gemaakt haha omdat het nu dus even een hele tijd niet kan. Ze zeggen minimaal 7 dagen maar ik denk dat het er voorlopig nog even niet in zit. Bij ons werd er wel gezegd dat die 2 dagen niet mocht douchen ivm de wond.
    Maar goed mijn vriend heb wel iets langer niet gedoucht omdat die het een beetje eng vond kon ik me wel goed voorstellen.
    En verder heb die de dagen een beetje door gebracht in een luie stoel. De napijn viel hem wel tegen maar lang leve de paracetamol! De wond geneest goed en hij kan alweer aardig lopen enzo.. alleen als die te veel wil doen op een dag zoals vandaag naar het ziekenhuis dat is voor ons natuurlijk een aardig druk dagje dan merkt die wel dat het meer pijn gaat doen.
    Oja op de terug weg hadden we zo'n reiskussen voor je nek mee genomen en daar heb die wel heel veel op gezeten de afgelopen dagen ook nog dus ik wil dat wel als tip geven!
    Als je nog dingen wil vragen stel ze gerust !
    Ik weet hoe je je voelt!

x

17. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Spannend biepje! Hopelijk valt het voor je man mee en is het resultaat genoeg om aan de isci te beginnen..

Gek idee hé die pil slikken van te voren... hier morgen de eerste uitgangs echo...hopelijk alles goed en kunnen we weer een poging wagen deze maand...

18. biepje80

biepje80 Actief lid

14 mei 2016
    193
    32
    28
    NULL
    NULL
    Dag iedereen,

Dankjewel voor de steun. We kunnen het gebruiken. Ik loop al enkele dagen rond als een kip zonder kop, sleutels kwijt (ondertussen gelukkig terecht), afslag op de autostrade gemist, ... . Dat het er maar snel is.

Natassj,
    We kregen nog geen uur voor de operatie, we krijgen die pas woensdag aangezien de operaties verlopen volgens leeftijd (hoe jonger hoe minder lang wachten). Hoe lang moest jouw man thuis blijven van het werk? De dokter sprak van 2 dagen en dan de 2 dagen van het weekend, maar daarna zou die gewoon terug aan het werk kunnen. Wel liefst neerzitten, wat voor mijn vriend zijn beroep nu eenmaal niet zo makkelijk is. De dokter zei wel om strakke onderbroeken te dragen om de kans om bloedingen zoveel mogelijk te beperken.

groetjes

19. Natassj

Natassj Actief lid

12 jan 2016
    334
    9
    18
    Hoi biepje
    Mijn vriend kreeg het advies 2 weken rustig aan te doen ,
    dus hij heb gewoon uit voorzorg 2 weken vrij genomen.
    Hij is heftruckchauffeur dus ook niet echt comfortabel om op te zitten de hele dag.
    De eerste week was ook echt wel nodig nu de 2e week gaat het wel redelijk dus hij gaat volgende week gewoon weer werken. Alleen merkt hij wel als hij een stuk gelopen heb dat het gaat zeuren en dan moet die wel weer even bijkomen zeg maar.
    De strakke onderbroeken zijn ook wel fijn om de boel een beetje bij elkaar te houden.
    Vreselijk om je mannetje zo te zien gelukkig gaat het al stukken beter en is de wond al bijna helemaal weg! Nu moeten de hechtingen nog vanzelf er uit gaan.
    Ik had ook me moeder mee genomen die heb me een beetje rustig kunnen houden en had ik een klein beetje afleiding terwijl de tese werd uitgevoerd. En ze heb ook voor ons gereden daar was ik wel heel blij mee.
    Heel veel succes en sterkte morgen! Ik ga duimen dat jullie ook een beetje betijds geholpen worden, en dat jullie ook een goede uitslag mogen krijgen!

Jufkrisje hoe was de echo ?
    Heel vreemd ja om de pil weer te moeten slikken heel dubbel, ik krijg 22 sept alle uitleg over medicatie en dergelijke.
    Heel fijn dat het nu wel echt snel gaat maar het blijft heel spannend!

x

20. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Echo was prima...dus gister de eerste spuit weer gezet... nieuwe ronde nieuwe kansen (???)

Deel Deze Pagina